וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו פוליש לרצפה שיבריק לכם את הבית

בשיתוף פוליש ברקת, בשיתוף פוליש ברקת

29.12.2019 / 10:54

מה זה פוליש, איזה סוגים יש ולאיזה סוגי רצפות הוא מתאים? חברת פוליש ברקת מספקת את כל התשובות

רצפה. ShutterStock
רצפה/ShutterStock

בישיבת מערכת של צוות המומחים עלתה השאלה, פוליש לרצפה, תחום רחב שיכול לבלבל לא מעט. מה סוגי הפולישים המומלצים? למה בכלל כדאי לעשות פוליש לרצפה? איך עושים פוליש ומה לגבי ליטוש מרצפות?

בין כל השאלות שעלו הלכנו לאיבוד, היה זה זמן טוב לבצע עבודת מחקר, על מנת להביא לכם את התשובות המדוייקות לתחום שיכול לשפר את איכות החיים בבית המגורים של כל אחד מאיתנו.

יצרנו קשר עם מספר חברות אשר מתמחות במתן שירותי פוליש לרצפה על מנת שיוכלו לסייע לנו, מי שהעניקו לנו את כל המידע הרלוונטי והענייני היתה חברת פוליש ברקת. מדובר בחברה מהוותיקות בתחום אשר קיבלה דירוג מושלם בכמה וכמה אתרי ביקורות באינטרנט, ואלו הם הממצאים שלנו.

למה נחוץ לנו פוליש ומה הם סוגי הפוליש השונים?

פוליש הוא תהליך ניקוי המעניק למרצפות הבית מראה מבריק וחדש. מכיוון שכל רצפה עשויה מחומר אחר, נדרשים פתרונות פוליש אשר מתאימים לכל סוג בנפרד.

פוליש קריסטל נחשב לפוליש הנפוץ והאיכותי ביותר כיום בבתים פרטיים. תהליך הניקוי שלו כולל החדרה של חומר ההברקה אל תוך השכבה העליונה של המרצפה על ידי מכונה ייחודית, כאשר הוא מתאים לרוב סוגי המרצפות, כולל מרצפות ישנות של 40 שנה ומעלה. סוגי הרצפות שפוליש קריסטל אינו מתאים הם גרניט פורצלון וקרמיקה.

פוליש ווקס, פעולה ותיקה אשר נעשית על ידי מריחה של חומר דמוי שעווה שמבריק את הרצפה וגורם לה להיות חלקה כחדשה, ושומר על היווצרות של שריטות וסדקים. גם פעולה זו נעשית על ידי מכונה מיוחדת בעלת גלגל מסתובב. בשונה מפוליש קריסטל, הפעולה היא חיצונית בלבד, אין תהליך החדרת חומרים לרצפות עצמן.

מה לגבי ליטוש מרצפות?

ישנם כמה סוגים של ליטוש מרצפות, העיקריים שבהם הם ליטוש יהלום וליטוש אבן, כאשר כל אחד מבצע פעולה שונה. ליטוש יהלום נחשב לליטוש מרצפות עדין, התפקיד העיקרי שלו הוא להסיר כתמים ושריטות ישנות, כך שבעצם מסיר את השכבה העליונה של הריצפה.

ליטוש אבן הוא ליטוש עמוק, התפקיד העיקרי שלו הוא ליישר ריצפה עקומה ולאטום חריצים.

אגב, תתפלאו לשמוע אבל גם מרצפות חדשות זקוקות לליטוש, לא פעם גם לאחר בנייה חדשה ישנם מרווחים לא אחידים בין האריחים השונים.

חשוב לציין, כל עבודה של ליטוש מרצפות חייבת להתבצע בעזרת מכשור וטכנולוגיה חדישה על ידי עובדים מנויסם ומיומנים, אחרת יש חשש לפגיעה וגרימת נזק, לכן אל תתפשרו על מחירים או חברה לא מוכרת, כאשר מבקשים לחדש ולתחזק את רצפות הבית.

עוד בנושא פוליש, חידוש מרצפות, ליטוש, ניקיון ומכונות לבתים ומשרדים לאחר בדיקה מעשית שלנו בשטח, בכתבות הבאות.

עד אז אתם יכולים למצוא את כל המידע הנחוץ על פוליש באתר של חברת פוליש ברקת

תודתנו נתונה להם על כל העזרה במחקר.

בשיתוף פוליש ברקת, בשיתוף פוליש ברקת
  • עוד באותו נושא:
  • רצפות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully