וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושים ספורט בבגדים הנכונים

בשיתוף ג'ים פיראטס, בשיתוף ג'ים פיראטס

29.12.2019 / 8:24

להתאים לעונה, להתאים לספורט הנכון וכן גם שייראו טוב - הנה מה שאתם צריכים לדעת על בחירה נכונה של בגדי הספורט שלכם - גם ברכישה אונליין

בגדי ספורט. יח"צ,
בגדי ספורט/יח"צ

בזמן האחרון קיבלתם את ההחלטה להצטרף לשומרי הכושר ולהתחיל לעסוק בפעילות גופנית באינטנסיביות רבה יותר, ואף להירשם לחדר כושר. ההחלטה הברוכה הזו צריכה להיעשות בהדרגה, כדי לא להעמיס יתר על המידה על הגוף שלכם. אך יותר מכך, חשוב לבחור את הבגדים הנכונים לביצוע הפעילות הגופנית. בגדים מתאימים משפרים את הביצועים שלכם ומסייעים לכם לשמור על גוף בריא.

מה צריך לבדוק כאשר קונים בגדי ספורט לאימונים וחדר כושר?

רגע לפני שאתם מתחילים את האימון הראשון שלכם, אלה כמה טיפים שכדאי להביא בחשבון:

הבגדים צריכים להיות נוחים - עזבו לרגע את המותגים והחולצות הזוהרות בצבעי צהוב או ורוד. אתם צריכים להרגיש בנוח בבגדי הספורט שלכם. זכרו שלא מדובר בתצוגת אופנה, כך שלא מומלץ לקנות בגדים צמודים מדיי שידגישו את הגזרה שלכם. ההיפך הוא הנכון, כדאי לבחור בגדים רחבים יותר שבהם ניתן לנוע בחופשיות.

בגדים מבודדים - אם אתם מזיעים הרבה, או מתאמנים בתקופת הקיץ ויודעים שתהיו שטופי זיעה ברגע שתתחילו להתאמן, כדאי לבחור בבגדים בעלי שכבה מבודדת, דוגמת בגדים מלייקרה או מפוליאסטר. מדובר בבגדים באיכות גבוהה אשר מקררים את הגוף כשחם בקיץ ומחממים אתכם בימי החורף.

להתאים את הבגדים לעונות השנה - כדאי שהבגדים יתאימו לכם הן בחורף והן בקיץ. כמובן, הכוונה היא לבגדים בסיסיים כמו חולצות בייסיק. מובן מאליו שבימי החורף, מומלץ גם לרכוש מעיל רוח לריצות ופעילויות בחוץ.

בגדים שאתם אוהבים - אמנם בגדי ספורט לא נועדו לתצוגת אופנה, אך זה לא אומר שאינכם צריכים לבחור חולצת לייקרה בצבע האהוב עליכם, או להתאים את את צבע הבגדים לנעליי הספורט החדשות שרכשתם לאחרונה.

התאימו את הבגדים לסוג הפעילות שאתם רוצים לעשות - מתאמנים על האופניים בחדר הכושר? לא במכנסיים רחבים מדיי שעלולים להיתפס בגלגלים. עושים תרגילי יוגה? חולצות רחבות רק יפריעו לכם.

מדוע כדאי לקנות בגדי ספורט אונליין?

בעידן האינטרנט שלנו אין צורך לצאת החוצה כדי לקנות את בגדי הספורט שאתם צריכים. בין אם יורד גשם בחוץ ובין אם השמש קופחת במלוא העוצמה, אתם יכולים לשבת בבית מתחת למזגן ולהזמין את הבגדים שאתם צריכים. יתרון נוסף להזמנת בגדים דרך האינטרנט הוא המחיר הזול באופן משמעותי שאתם משלמים. בניגוד לחנות הפיזית שבעליה צריכים לשלם על ארנונה, חשמל, מים וגם משכורת לעובדים, בחנות אונליין אין הוצאות רבות כל כך. בתמורה לכך אתם נהנים ממחירים נוחים ואפילו מבצעים משתלמים שאפשר למצוא רק באתר. ולבסוף, בחנות אונליין אי אפשר לוותר על חווית השיטוט. בדומה לחנות רגילה שבה אתם בוחנים את המוצרים, בחנות מקוונת כדאי "לצאת לקניות": לדפדף בין הפריטים המוצעים לכם, לבחור לפי פרמטרים נכונים ולהתרשם מהמבחר הגדול.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

מה כדאי לבדוק כאשר מזמינים בגדי ספורט אונליין?

קניית בגדי ספורט אונליין היא חוויה מרתקת, אך אם אתם רוצים להשיג את התוצאות הטובות ביותר, כדאי לשים לב לכמה דברים. דבר ראשון, חשוב לשים לב למידות. אתר מקצועי נותן לכם את המידע המלא על המידות, כך שגם אם בדרך כלל אתם לובשים בגדים במידה M, ייתכן שהפעם דווקא מידה גדולה יותר תתאים לכם. שנית, כדאי לבדוק את מדיניות ההחזרה של המוצרים. בדרך כלל, מדובר בטווח של 10 ימי עסקים שבהם אתם עדיין יכולים להחזיר את המוצרים. שלישית, שימו לב למותג שאתם קונים. אם חשוב לכם לקנות בגדי ספורט ממותג מסוים, כדאי לוודא שאתם עומדים לרכוש דווקא אותו. אמנם ההיררכיה באתר מסודרת מאוד, אך ישנן חברות המייצרות מוצרים דומים. מומלץ לשים לב לכך על מנת שלא להתבלבל.

בשיתוף ג'ים פיראטס, בשיתוף ג'ים פיראטס
  • עוד באותו נושא:
  • התעמלות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully