וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סביח פלאפל בכיכר - גן עדן של טעמי רחוב

בשיתוף סביח פלאפל בכיכר, בשיתוף סביח פלאפל בכיכר

29.12.2019 / 8:16

תשאלו כל אחד איזה אוכל רחוב הוא אוהב יותר מכל, חלק יגידו פלאפל, החלק השני סביח, ומי שהגה רעיון גאוני הוא יהונתן זהבי, הוא פתח מקום שבו אפשר למצוא את שני המאכלים גם יחד, בטעמים יוצאי דופן

פלאפל סביח בכיכר. יח"צ,
סביח פלאפל בכיכר/יח"צ

מערכת "המומחים" ממשיכה לסייר בכל רחבי מדינת ישראל, על מנת להביא לכם מקומות שתפסו לנו את העין ושווים אזכור מיוחד. בכל הנוגע לקולינריה של עולם מאכלי הרחוב, שם אחד הגיע למערכת "המומחים" פעם אחר פעם, סביח פלאפל בכיכר, החלטנו לשלוח לשם מספר מפיקים, על מנת להתרשם מקרוב במה מדובר, אלו הם הרשמים שלהם.

רמת גן, יום שלישי בשעת צהריים מוקדמת, כיכר רמב"ם ברחוב ביאליק 46, הגענו לסביח פלאפל בכיכר וכמונו עוד עשרות לקוחות שחיכו בתור, כולם רעבים במיוחד לארוחת צהריים מפנקת. שוחחנו עם כמה מהם. ירון גבעול, בן 36 מגבעתיים, סיפר לנו: "אומנם ליד הבית יש לי סביח מפורסם, אבל לאחר שטעמתי את זה של סביח פלאפל בכיכר, מבחינתי לא היה מקום להשוואה, הכי טרי, מתובל כמו באגדות, הכי טעים שאני מכיר".

עשינו סיבוב במקום, הדבר הראשון שתפס לנו את העין היה הניקון המופתי, בכל פינה, לא משהו שהולך ברגל במקומות של אוכל רחוב. הגיע התור שלנו, החלטנו ללכת על מנת פלאפל בפיתה מחיטה מלאה, ללא גלוטן וכמובן, ביקשנו גם את הסביח המקומי. כל ביס היה ריגוש בפני עצמו, לפלאפל היה טעם מיוחד, לא משנה כמה ניסינו להתרכז ולעלות על מה עושה את הטעם לממכר ממש, פשוט לא הצלחנו, יוצא דופן בצורה היסטרית.

פלאפל סביח בכיכר. יח"צ,
סביח פלאפל בכיכר/יח"צ

את הסביח ביקשנו לקבל בפיתה מאודה, החצילים יצאו חמים וטעימים, תפוח האדמה היה מתובל פרפקט, לקינוח הביצה החומה היתה כזו שבושלה לה כל הלילה, אם זה לא פינוק אמיתי, אז מה כן? שתי המנות היו בול בפיתה, לא עמוסות מדי עד שהיא נקרעת, אלא במידה הנכונה.

היינו חייבים לשוחח עם הבעלים, יהונתן, שאלנו אותו, איך הוא לקח חומרי גלם ומנות פשוטות על הנייר, ועשה מהן מטעמים שלא היו מביישים מסעדת שף. הוא סיפר לנו: " זה מתחיל מהטריות של כל החומרים, אין אצלי לשמור משהו במקרר, הכל נאכל באותו היום. במיוחד בשביל זה אני קם מוקדם בכל בוקר, על מנת לקנות מוצרים טריים, לחתוך ולהכין אותם ליום עבודה.

"בנוסף, ההקפדה על הדברים הקטנים, במשך 3 שנים השקעתי המון מחשבה על הארגון וטעמים, עד שהגעתי למה שרציתי והכי חשוב, מה שהלקוחות אוהבים".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
פלאפל סביח בכיכר. יח"צ,
סביח פלאפל בכיכר/יח"צ

שמנו לב שחלק מהלקוחות דאגו לצלם את המנות שקיבלו, להעביר לחברים ולהעלות לאינסטגרם, אין מה לעשות, אי אפשר היה שלא להתרשם מהנראות של המנות גם כן.

סביח פלאפל בכיכר, פתוח ברציפות בין השעות 09:00 ועד 22:00, כך שאפשר ליהנות מכל הטוב הזה לאורך כל שעות היממה.

אנחנו סימנו לעצמנו, לחזור עם שאר צוות "המומחים", גם להם מגיע לטעום מאוכל רחוב איכותי במיוחד.

לבירורים והזמנות: 03-9222302

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף סביח פלאפל בכיכר, בשיתוף סביח פלאפל בכיכר
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully