וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסחר ויזמות בשווקים הבינלאומיים - קווים לדמותו של בוריס וולפמן

בשיתוף Royal Innovative, בשיתוף Royal Innovative

26.12.2019 / 13:58

כך צמח איש העסקים מאשדוד לבעל חברה המוכרת בכל רחבי העולם המספקת שירותי יעוץ וסיוע מקצועי ופתרונות מימון בתנאים אטרקטיביים לעסקים רבים

בוריס וולפמן. יח"צ,
בוריס וולפמן/יח"צ

ישראל ידועה כמדינת הסטארט-אפ ניישן, לכן אנו עשויים לשכוח כי מעבר לחברות ההייטק יש במדינה יצרנים מובילים המוכרים את תוצרתם בכל העולם. ישראל הפכה למעצמה כלכלית חשובה ומשפיעה, הצלחת הכלכלה המקומית תלויה לא פעם במקצועיות וביזמות של אנשי העסקים המחפשים הזדמנויות עסקיות ומקדמים מכירת מוצרים מישראל בשווקים השונים ברחבי העולם. כך למעשה היזם המצליח בוריס וולפמן החל את פעילותו העסקית, הוא יצר קשר עם עסקים מקומיים בישראל וחתם איתם על הסכמים לשיווק מוצרים בשווקים בינלאומיים והסכמי יבוא בלעדיים.

בוריס החל לפתח את עסקיו בטורקיה, ברוסיה, במדינות האיחוד האירופי ובשווקים נוספים באסיה, אפריקה ואמריקה. מאיש עסקים שהחל את דרכו באשדוד, כיום הוא הפך לדמות מוכרת ומוערכת בעולם העסקים בארץ ובעולם, ורבים לומדים ממנו וזוכים לטיפים מקצועיים וחשובים, כמו גם לסיוע מקצועי ולפתרונות מימון בתנאים אטרקטיביים.

קשרים עסקיים הדוקים במגוון תחומים

כדאי לדעת כי מר וולפמן מאמין בשיתופי פעולה עסקיים המניבים רווח לכל הצדדים, כך הוא ממנף את עסקים מעבר לים ובישראל, הוא יוצר רשת קשרים ענפה ומקיפה, מגייס מומחים מובילים בתחומים חדשים, וחודר בהצלחה מרשימה לתחומים נוספים.

לאחר מספר שנים בהן ייצב את פעילות חברתו Royal Innovative כשחקנית משפיעה ומשמעותית בתחום הגידולים החקלאיים בטורקיה, בוריס הקים שני בתי אריזה מודרניים במרסין וספרטה. המגדלים החקלאיים בטורקיה משנעים את התוצרת שלהם ישירות לבתי האריזה, בכפוף להסכמים עם בוריס, והוא מסייע להם לשווק פירות, ירקות ותוצרת חקלאית נוספת למגוון שווקים באירופה, למשל רוסיה וספרד, וכן בישראל.

במקביל להקמת בתי האריזה ולמסחר בינלאומי בענף הירקות והפירות בוריס חתם על הסכמי בלעדיות עם יצרני שמנים וכלים חד פעמיים בטורקיה. בעזרת חברת RI הוא משווק את השמנים והכלים החד פעמיים במדינות רבות ברחבי העולם, בהן גם ישראל, אוקראינה, רוסיה ועוד.

בנוסף, בוריס חתם על הסכמי שיווק ויצוא עם יצרני מתכות מובילים בטורקיה, והחל לעסוק גם בסחר בינלאומי של דלקים, מים מינרליים, זהב, מחצבים, חומרי גלם לתעשייה וכיוצא בזה.

יזמות עסקית בכל העולם

כל אנשי העסקים רוצים להצליח כמו בוריס וולפמן. הסיפור שלו מעורר השראה ובוריס מציע סיוע וליווי עסקי מקצועי כדי לסייע ליזמים ולאנשי עסקים להצליח בשווקים חדשים. מאחר ובוריס הוא מאמין גדול בשיתופי פעולה עסקיים, הוא מציע לחלק מהיזמים להיכנס כשותף פעיל, כך הוא תורם לעסק המשותף מאחר ויש לו ניסיון רב, ידע עשיר וקשרים רבים בכל העולם.

בוריס המסייע לעסקים רבים להצליח מודע לקשיי האשראי איתם מתמודדים אנשי עסקים רבים, בארץ ובמקומות נוספים. בוריס שחווה על בשרו את הקשיים לגייס אשראי והלוואות לצורך מינוף הפעילות העסקית מעבר לים וכדי להשקיע בעסקים חדשים, הבין כי עליו להקים חטיבת מימון בחברת RI. באמצעות חטיבת המימון החדשה הוא מסייע ליזמים ולאנשי עסקים בארץ ובעולם עם פתרונות מימון ואשראי אטרקטיביים ומותאמים אישית.

לחברת Royal Innovative גב פיננסי יציב ואיתן, לכן החברה יכולה לסייע לעסקים אחרים באמצעות גיוס אשראי בתנאים נוחים ומשתלמים. זהו פתרון המאפשר לעסקים קטנים ובינוניים להוזיל את עלויות המימון, לקבל אשראי מהיר וללא ביורוקרטיה מתישה וממושכת, וכל אחד יכול לקבל מימון אטרקטיבי, לאחר מספר בדיקות וריאיון אישי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

עם הפנים קדימה

למרות הצלחותיו הרבות והמרשימות בארץ ובעולם, בוריס לא נח לרגע. הוא ממשיך את מסעותיו בעולם כדי למצוא הזדמנויות עסקיות חדשות, בדרך הוא ממנף את עסקיו הקיימים, פותח דלתות לשותפיו העסקיים, ומאתר עסקים שכדאי לרכוש מהם מוצרים איכותיים כדי להציע להם שיתופי פעולה משתלמים.

בשנים הקרובות בוריס מתכנן ליצור שיתופי פעולה חדשים ויציבים, להגדיל את פתרונות המימון והאשראי, להרחיב את פעילותו העסקית בארץ ולסייע לאנשי עסקים נוספים להצליח. אם יש לכם רעיון עסקי או אם אתם זקוקים לייעוץ, לפתרונות מימון ולליווי עסקי - כדאי לכם לתאם פגישה עם נציגי חברת RI, כך תוכלו להיעזר בידע ובניסיון הרב של בוריס כדי להצליח בשווקים חדשים ולהרחיב ולממש את הפוטנציאל של העסק שלכם.

בשיתוף Royal Innovative, בשיתוף Royal Innovative
  • עוד באותו נושא:
  • השקעות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully