וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'בוטינסקי עדיין חי ובועט ברחובות ירושלים

בשיתוף בר ז'בוטינסקי, בשיתוף בר ז'בוטינסקי

26.12.2019 / 12:21

אחד הברים הותיקים והמיוחדים של ירושלים עבר בשנה האחרונה שידרוג משמעותי. בר ז'בוטינסקי, ממוקם מתחת למרפסת ביתו של ז'בוטינסקי הידוע, מנהיג ציוני, סופר, משורר וממקימי הגדוד העברי

בר ז'בוטינסקי. יח"צ,
בר ז'בוטינסקי/יח"צ

בר ז'בוטינסקי (צילום: יח"צ)

מי שעשה לבר הז'בוטינסקי המפורסם בירושלים מתיחת פנים הוא אלי, מאחוריו שנים רבות של פעילות בעולם המסעדנות וחיי הלילה הסוערים של ירושלים, אל הבר נכנס על מנת ליהנות מעשייה אחרת, שקטה ורגועה יותר. הדבר הראשון הבולט שאלי שינה בבר הוא את תפריט האוכל, שידרג אותו מקצה לקצה בעזרת שף פרטי, לאחר שהמטבח כולו הוחלף למטבח חדש.

לצד מנות קולינריות ירושלמיות אותנטיות, הם הביאו גם מנות מיוחדות מסגנונות שונים, בין יתר המנות המומלצות הן הראשונות ועוד מבחר מנות שהם ליד הבירה, פסטה, חזה אווז, מבחר בשרים על הגריל וצלעות טלה. כל אלו מוגשים לצד בר יינות משובח, מגוון משקאות חריפים, כולל סוגי וויסקי אשר יושנו למעלה מ-30 שנה.

אלי סיפר לנו על הבר: "יש משהו בחזות של המקום שמושך את האנשים שמגיעים לכאן. אנחנו משקיעים המון בחיצוניות של המקום. האורות, החימום, המוזיקה, הריחות, כל אלו הם חלק מהחוויה השלמה של המבקרים שלנו".

בר ז'בוטינסקי. יח"צ,
בר ז'בוטינסקי/יח"צ

ערבי הקונספט במקום משתנים כל הזמן, נעים בין ערבי גחלים על בר, קבוצות של מבלים, ערבי חברה והרצאות על הבר של אנשי מקצוע מעניינים. שירן אהרון, לקוחה במקום, אומרת כי "זה המקום לבלות בו את סופי השבוע. אלי וצוות המקום מעניקים יחס יוצא דופן, מקום ביתי ואיכותי, אני ממליצה בחום".

על תפיסת עולמו אלי סיפר לנו: "המטרה שלי היא להנעים את זמן הבילוי של האורחים שלנו בבר, בשביל זה אני נמצא פה כמעט לאורך כל השבוע. כמו כל הירושלמים, גם אני בן אדם חם שאוהב לארח, אם אלו הם לקוחות קבועים או חדשים שמגיעים מכל רחבי הארץ. זו החובה שלנו, בכל זאת, בן אדם התארגן, התלבש, שם בושם טוב והגיע על מנת לחיות, אני מעריך את זה מאוד, על שהגיע. לכן מעניק את כל הכבוד החל מהשירות דרך המוצרים האיכותיים, של אוכל ושתייה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
בר ז'בוטינסקי. יח"צ,
בר ז'בוטינסקי/יח"צ

המקום בעל תעודת כשרות, הבר נמצא ברח שימעון בן שטח 1, ירושלים.

שעות הפתיחה של בר ז'בוטינסקי הן לאורך כל השבוע החל מהשעה 15:00 ועד ללקוח האחרון.

ביום שיש הבר סגור, הוא נפתח מחדש לאחר צאת השבת.

טלפון ליצירת קשר: 052-4580970.

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף בר ז'בוטינסקי, בשיתוף בר ז'בוטינסקי
  • עוד באותו נושא:
  • ירושלים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully