וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חושבים שטעמתם קפה וממתקים עד היום? חשבו מסלול מחדש

בשיתוף ממתקי מאלק נצרת, בשיתוף ממתקי מאלק נצרת

26.12.2019 / 12:01

כנאפה טבעוני וכנאפה עם גלידה טורקית, עדיין לא טעמתם?! ובכן, "ממתקי מאלק נצרת" ביפו לימדו אותנו שעד היום בזבזנו את הזמן שלנו

ממתקי מאלק נצרת. יח"צ,
ממתקי מאלק נצרת/יח"צ

כן, מדובר בסך הכל בבית קפה שמגיש ממתקים מזרחיים, בקלאוות, מגשי כנאפה ולוקום טורקי. זה הכל. אבל האמת? זה ממש לא פשוט. מה שקורה בממתקי מאלק נצרת שברחוב יהודה הימית 36 ביפו זו אמנות לשמה. זה מתחיל בקפה ערבי (מבושל) מיוחד וטעים, וכל סוגי השתייה הקרה והחמה, לא תעשייתיים ובעלי טעם נדיר. כבר בכניסה הבנו שיש חטיפים גם לטבעוניים.

את התורה כולה הביאו הבעלים מניסיון משפחתי של דורות שלמים בנצרת. אחרי שעה, התאהבנו במקום קשות. האירוח המיוחד יוצר תחושת בית והטעמים בלתי נשכחים. הכל נעשה מהלב ובמחירים מצויינים.

התרווחנו בכיסאות, הישיבה כיפית גם למשפחות, המוזיקה והאווירה אותנטיות. פגשנו במקום קהל מגוון מאוד. אנשי עסקים מהמרכז הסתובבו שם לצד משפחות מיפו ותיירים מארה"ב.

ממתקי מאלק נצרת. יח"צ,
ממתקי מאלק נצרת/יח"צ

הכי ריגשו אותנו מגשי הכנאפה המגוונים. הכל טרי ונעשה במקום. מהביס הראשון ברור שכאן משתמשים בחומרי הגלם מעולים כדי להכין את המתוקים הכי טובים שאפשר.

הריחות, המוזיקה והאווירה מזכירים את טורקיה. אנו חייבים משפט על הקפה: הקפה טחון באופן מיוחד עם הל בכמה טעמים. במקום מציעים מבחר גדול של עוגיות תמרים לרכישה. אפשר לקפוץ לשם כל יום מתשע בבוקר ועד אחת אחרי חצות. במקום מקיימים אירועים ויש משלוחים של מתוקים לסביבה הקרובה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מי שרעב מאוד יוכל להתענג על בוראק- בורקס טורקי. אחרי הבורקס תרצו בוודאי כמונו לנסות את הבקלאוות שמכין קונדיטור טורקי אמיתי בטעם של אנקרה. בתפריט תמצאו: 20 סוגי בקלאווה , 10 סוגי לוקום איסטנבולי מטורקיה, סוגים רבים של כנאפה כולל גם כנאפה טבעוני ובכלל מבחר גדול לקהל הטבעוני ועוד.

ממתקי מאלק נצרת. יח"צ,
ממתקי מאלק נצרת/יח"צ

לדעתנו מדובר בחנות ובמבחר הכנאפה הטוב ביותר במרכז ובין הטובות בארץ. בית קפה יפה, עם מחירים נוחים מאוד, נעים ונקי והבעלים הוא אחד האנשים הנחמדים שתכירו. לקוחות שחולפים על פני המקום מוזמנים לטעימות והאווירה מטריפה.

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף ממתקי מאלק נצרת, בשיתוף ממתקי מאלק נצרת
  • עוד באותו נושא:
  • כנאפה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully