וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקונדיטורית שהשאירה לנו טעם של עוד

בשיתוף פרטיסרי אירועים, בשיתוף פרטיסרי אירועים

26.12.2019 / 8:21

באחת מישיבות צוות "המומחים" בשבוע שעבר, אחת המפיקות סיפרה בהתרגשות על אירוע שנכחה בו, ברית מילה, ועל קינוחים מטריפים במיוחד, כאלה שלא נתקלה בהם בעבר. ביקשנו ממנה לדלות מידע נוסף, מי החברה שסיפקה את אותם הקינוחים, היא חזרה עם תשובה, partyserrie פרטיסרי איר

פטיסרי אירועים. יח"צ,
פרטטיסרי אירועים/יח"צ

לאחרונה שוחחנו עם מספר בעלי אולמות מובחרים על קונדיטוריית פרטיסרי. שאלנו האם שיתפו פעולה עם פרטיסרי אירועים ותשעים אחוז מהם אישרו זאת בגאווה. הם סיפרו על קונדיטורית בשם מרי, אשת מקצוע בעלת ראש יצירתי במיוחד, עם יד עדינה של אמנית בכל הנוגע להכנת המתוקים והתפאורה, משהו שלא נראה קודם לכן בארץ.

הצלחנו להשיג את כל הפרטים הנלווים, מדובר בשף קונדיטורית המפעילה קונדיטוריה לאירועים קטנים וגדולים כאחד, עם ניסיון ורזומה ברחבי העולם כבר למעלה מעשור, כאשר בחמש השנים האחרונות הביאה את הקונספט הייחודי אשר מאפיין אותה גם לישראל.

שוחחנו עם מרי וביקשנו לשמוע דוגמא על אחת העבודות שלה, היא סיפרה: "היה לי אירוע, יום הולדת שנה לילדה מקסימה. האמא חלמה להפוך את האירוע לגן ורוד קסום. הפכנו את חלל האירוע לגן קסום מלכותי. ברקע השולחן העמדתי פאנל שמזכיר גן פרחים ורוד, נוספו מסביב למסגרת בלונים בעיצוב אישי ובגוונים שונים של ורוד התואם לפאנל. השולחן העיקרי היה מעוצב בחצאית טול, יחד עם פרפרים ופרחים תלת מימד, סלסלאות, פיות, צנצנות ממתקים עשויות בעבודת יד, קופסאות מותאמות חתוכות בלייזר לעטיפה נפרדת של כל ממתק. וכמובן, הדובדבן שבקצפת, עוגה חלומית, עוצרת נשימה מותאמת לפי קונספט האירוע. אני מאמינה שרק דרך השקעה בפרטים הקטנים ופרפקציוניסטיות מצליחים להפוך את חלום הלקוח למציאות - נהניתי מכל רגע!"

פטיסרי אירועים. יח"צ,
פרטטיסרי אירועים/יח"צ

זה חלק מהערך המוסף שמרי מביאה עימה, להתאים את הקונדיטוריה כולה לפי בקשת הלקוחות ביחד עם תפאורה תואמת, ואין רעיון גדול מדי מבחינתה, הכל אפשרי.

שוחחנו עם לקוחות של פרטיסרי אירועים. אחד מהם, בעל מכון כושר ידוע במרכז הארץ, סיפר לנו כי ביקש שהאירוע שלו יהיה עם דגש על הנאה ואוכל בריא. מרי בנתה עבורו תפאורה, הכינה עוגה וקינחה עם אפריטיף של גבינות ויין, פירות יבשים ועוד, הוא היה מסוחרר מהתוצאה כאשר האורחים כולם נדהמו מהיופי וטעמים.

מרי המתקצעה בתחום עיצוב התפאורות וקונדטוריה בכל רחבי העולם, בין היתר בברזיל, ארץ הולדתה, וסיגלה לעצמה רמת שירות גבוהה במיוחד, הביאה אלגנטיות שהיתה חסרה בישראל ביחד עם גימורים מושלמים, בלי לחפף בפינות כי אולי לא רואים, פרפקציוניסטית בכל מובן המילה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
פטיסרי אירועים. יח"צ,
פרטטיסרי אירועים/יח"צ

ניתן להזמין כל אירוע עם תקציב מוגדר מראש, בפרטיסרי אירועים מתאימים את עצמם לכל סכום ומעניקים הרבה מעבר.

אנחנו במערכת "המומחים" כבר רשמנו לעצמנו, אירוע החברה הבא יתרחש בקרוב ועבורו נשכור את השירותים של פרטיסרי אירועים, הם עשו לנו חשק ותיאבון.

לבירורים והזמנות: 058-400-3656

עמוד האינסטגרם

עמוד הפייסבוק

בשיתוף פרטיסרי אירועים, בשיתוף פרטיסרי אירועים
  • עוד באותו נושא:
  • אירועים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully