וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסושייה שגרמה לנו להתאהב

בשיתוף מיו סושי בר, בשיתוף מיו סושי בר

25.12.2019 / 16:43

אכלנו בהמון סושיות, רובן סטנדרטיות. בהמלצת חברי מערכת "המומחים" הגענו לסושייה "מיו-סושי בר" בגדרה וקבלנו את המזרח הרחוק בדיוק ובחדות ישראלית. המפיקות שלנו השתוללו משמחה

מיו סושי בר. יח"צ,
מיו סושי בר/יח"צ

החלטנו להרים כתבה על סושיה חדשה וטובה שאיננו מכירים. את רוב הסושיות בגוש דן אנו כבר בדקנו ולכן ביקשנו מחברי המערכת לחפש משהו מחוץ למתחם הרגיל. קיבלנו עשרות המלצות ואחת ההמלצות נשמעה מעניינת במיוחד - סושיה ברחוב הרצל 7 בכניסה לגדרה, ממש על כביש 40, שקיימת כבר שש שנים ונחשבת לסיפור הצלחה באזור.

סיפרו לנו ששני השותפים - קובי פאר וחנן שריקי הרימו עסק למופת שמכנס אליו לקוחות קבועים בהמוניהם. חייגנו כדי להזמין מקום: 077-7989099.

כבר בכניסה הכרנו כמה לקוחות קבועים שסיפרו לנו שהגענו למסעדת פיוז'ן אסיאתית המציעה מגוון רחב של מנות מוקפדות מהמטבח האסיאתי. הלקוחות סיפרו שהאוכל כאן נעשה באהבה ואכפתיות והבעלים רגישים מאוד לטיפול בלקוחות ואכן האווירה במקום ביתית ונעימה מאוד. החנייה גדולה ומרווחת ואינה עולה כסף, השירות היה מהיר, קשוב וחייכני והמקום נקי מאוד.

מיו סושי בר. יח"צ,
מיו סושי בר/יח"צ

כדי לכתוב נכון על האוכל התלווינו בביקורנו לשף אסיאתי מוכר. אחרי כמה דקות קבע השף כי בקלות ניתן לקבוע כי המוצרים הם טריים, מוקפדים מאוד ורמת חומרי הגלם גבוהה מאוד. לדבריו מורגשת ההקפדה על ירקות מעולים דגים טריים מאוד כמו סלמון נורווגי פרימיום, טונה אדומה מעולה ועוד.

מה ששבה את ליבנו זה השילוב בין הטעמים האסיאתיים המצוינים לבין אופן ההכנה ההתאמה לחיך הישראלי. המנות יצאו מושלמות ללא שום תקלה. הרטבים העשירים והביתיים שמאפיינים את המקום מוכנים מדי יום מחדש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מיו סושי בר. יח"צ,
מיו סושי בר/יח"צ

שמחנו לגלות שהמסעדה שדרגה לאחרונה את התפריט שמתאים לכל הגילאים. אפשר היה להתרשם שגם קהל בוגר שמבין באוכל, גודש את המקום. חלק ממנות העבר שודרגו והוחזרו לתפריט ועוררו שיחות בשולחנות הסמוכים.

הייתה לנו חוויה מצוינת. אנחנו נחזור לגדרה בשביל סושי.

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף מיו סושי בר, בשיתוף מיו סושי בר
  • עוד באותו נושא:
  • סושי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully