וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיטה והאפליקציה שייגרמו לכם להיות רזים

בשיתוף מינימאל, בשיתוף מינימאל

25.12.2019 / 16:00

רוצים להרזות אבל שונאים לרוץ? או שסתם אין לכם זמן? שיטת האימון של מינימאל תעזור לכם לרזות באמצעות אפליקצייה ייחודית המקשרת ביניכם לבין המאמנים

מינימאל. יח"צ,
מינימאל/יח"צ

המוטו של מינימאל - "לא תצטרכו לרוץ בכלל". אביזר הכושר החשוב ביותר שלכם - נמצא בכיס - הסלולרי שלכם. הוא מלווה אותנו כשאנחנו יושבים לאכול, מחזיקים אותו כאשר מתיישבים בשירותים, שוכבים איתו גם במיטה, אבל לרזות?

תשכחו מדיאטה, לא בזה מדובר, גם אין צורך לצאת לריצה ארוכה. צוות המומחים קיבל טיפ מנצח, אפליקציה שעושה שינוי אמיתי בחיים, מינמאל. בדקנו את הנושא ומצאנו: עם מינימאל הדבר הופך אישי ופשוט במיוחד. האפליקציה מציגה שיטה חדשנית אשר מתעדכנת ללא הפסקה ומתבססת על מאגר מחקרים בנושא תזונה וכושר אישי, מעניקה מגוון אימונים משתנים, כאלה העוזרים לכל אחת ואחד לעשות פעילות מזדמנת בכל מקום ובכל שעה במהלך היום, בהתאם ליכולת ולרצון של המתאמן.

מי שעומד מאחורי הרעיון והפיתוח הוא אור, מאמן כושר אישי, כאשר ההתקשרות מולו או עם מאמנים אחרים נעשית דרך האפליקציה, כך שהתיעוד של מדדי הגוף, הדרכות וכדומה נעשים בשלט רחוק.

מינימאל. יח"צ,
מינימאל/יח"צ

הביקורות על האפליקציה ושיטת העבודה של מינימאל מטורפות ממש. ביקור בעמוד הפייסבוק גילה תשבוחות מקיר לקיר. איילת קאירה כתבה: "חמישה חודשים לאחר לידה הורדתי עשרה ק"ג בלי שהרגשתי בכלל. אימונים ביתיים שעשיתי אותם בזמן שהתינוק ישן במשך 20 דקות בלבד. שינוי תזונתי אך ממש לא דיאטה, באמת שאכלתי מה שרציתי, כאשר אור היה זמין עבורי 24/7. הייתי בהלם שהצלחתי להיכנס לג'ינסים של לפני ההריון כל כך מהר".

שוחחנו עם אור, ביקשנו לדלות פרטים נוספים והוא סיפק לנו אותם: "אני רוצה לתת לאנשים את היכולת לתפוס שהכל אפשרי. לא צריך להיכנס למשטר אימונים ותזונה בשביל להגיע לתוצאה, כל אלה שאומרים: לי זה לא יקרה, אני אומר להם ומוכיח בדיוק את ההיפך.
במהלך הניסיון שלי פגשתי לקוחות ומקרים של השמנה קיצונית והובלתי אותם דרך האפליקציה לירידה במשקל והצרת היקפים טבעית. במקרים של חולשה והרגשה רעה, יש את הדרך לחזק לחוסן נפשי ופיזי".

אור לא מדבר באוויר, הוא חווה זאת על בשרו. לאחר פציעה לפני 4 שנים הוא עלה למשקל של 106 קילו, כאשר החליט לקחת את עצמו בידיים הוא ניסה כל מיני דיאטות ושיטות מוכרות אך לא הגיע ליעד.
אחרי מסע מפרך של אימונים, אור הצליח לרכוש את הידע שהיום הוא שיטת מינימאל, רזה 30 קילו וכל השאר היסטוריה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מינימאל. יח"צ,
מינימאל/יח"צ

יש מספר אופציות של אימון, בעבודה ישירה מול אור, 15 טיפולים עם הבטחה של תוצאה בגין הורדה או עלייה במשקל, בהתאם לצורך. אופציה נוספת בשיטת האונליין, בלי התחייבות למספר אימונים אלא לפרק זמן של שלושה חודשים, השיטה מספקת ייעוצים, מפגשים ומדידות במציאות ולא מרחוק, שתדעו שלא עוזבים אתכם לרגע.

לפרטים נוספים ניתן להתקשר למספר טלפון: 058-7964661, לשאול את כל השאלות ולצאת לדרך חדשה, בהצלחה.

עמוד האינסטגרם

עמוד הפייסבוק

אתר הבית

בשיתוף מינימאל, בשיתוף מינימאל
  • עוד באותו נושא:
  • הרזייה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully