וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנטורית הלאומית דורשת משמעת

בשיתוף שרון רובינשטיין, בשיתוף שרון רובינשטיין

25.12.2019 / 15:42

המנטורית הכי מפורסמת בישראל בכלל חיה בארה"ב. השבוע נחתה לקיים סמינר בישראל וקפצנו להתרשם. היה חשוב, יעיל וזוגי מאוד

שרון רובינשטיין. יח"צ,
שרון רובינשטיין/יח"צ

שרוני (שרון רובינשטיין) היא המנטורית הכי מפורסמת בישראל להשגת תוצאות והצלחה סביב יעדים ספציפיים. בשנים האחרונות פעילותה מתנהלת ברחבי העולם והיא מחלקת את זמנה בין אירופה וארה"ב. כששמענו שהיא מקיימת בישראל עוד "סמינר תשוקה" סביב נושא מציאת זוגיות לנשים, שלחנו את מפיקות המערכת להתארח.

שרון פוגשת אותנו בלובי המלון בין טיסה לרומא ושיחות עסקיות לארה"ב. היא מסמנת לנו להמתין בעודה מנהלת שיחה עם לקוחה עיסקית שהתעקשה על אימון אישי טלפוני מהמנטורית הבינלאומית.

שרון אוהבת להיות בתל אביב ומקיימת כאן 3 סמינרים בשנה.

המפיקות שהתארחו בסמינר דיווחו על מסרים חדשים ועדכניים שהיא מעבירה. הן סיפרו בהתלהבות שהסוד למציאת זוגיות על פי רובינשטיין הוא - משמעת. כל אחת מהן רכשה את ספריה של שרון - שני רבי מכר, אחד מהם תורגם לאנגלית ('"why her and not you")

הסמינר עצמו מלא רעיונות, מבוסס אימון ומרתק. שלושה ימים מלאי משמעת וכל התורה למציאת זוגיות. שרון מספרת: ""למצוא זוגיות זה קל, עבודת התחזוקה זה החלק הקשה. יש מכנה משותף אחד שאי אפשר להתחמק ממנו אם רוצים הצלחה - וזה משמעת. בסמינר שלי, לכל אחת יש את המטרות שלה, מטרות שאיתן היא הגיעה לסמינר הזה. יש מי שרוצה להתחתן, האחרת רוצה כרגע לגור יחד, למצוא זוגיות וללדת ילדים. אני לא פה בשביל להעביר ביקורת. אני פה בשביל לתת כלים להשיג כל מה שהלקוחות שלי רוצים. את כל אלה אפשר וצריך להשיג בדרך החכמה ובעבודה יעילה מתוכננת".

לאורך כל הסמינר מוצג התהליך המסודר יחד עם המשמעת הנדרשת להשגת היעדים, גם בזוגיות כמובן.

הקהל של שרוני מרשים. נשים בגילאי 27-45 בעלות תפקידים בכירים: פגשנו בסמינר רופאה, אחות, עורכת דין, קלינאית תקשורת, נשים בעלות עסקים, אקדמאיות, רובן נראות מצוין, נשים מוצלחות שעוד לא עשו V בתחום הזה.

הסמינר עמוס בדוגמאות. שרוני מספרת: "אם את אומרת לעצמך שאת לא מוכנה לצאת עם גברים שהגירושין שלהם לא סופיים, ואז בא הגבר החלומי. הוא פרוד, את מוקסמת. דקה אחר כך את מוותרת לעצמך על הכלל ששמת לעצמך ומסכימה לצאת איתו.

חוסר המשמעת הזה עשוי לעלות לך בשנתיים של בזבוז זמן ביחס למטרה שהצבת. אם שמת מטרה, תהיי נחושה וממושמעת לגביה. לעבודה מסודרת סביב המטרה, נחישות, עקביות ומשמעת ברזל יש המון ערך סביב בניית הערך העצמי שלנו".

יחד עם חשיבות הנושא הסמינר משלב המון הומור. המפיקות חושבות ששרוני יכולה בשקט למכור גם הופעת סטנד אפ. הנה דוגמה מדבריה בסמינר: "לאישה לא כדאי לקיים 'דייטים טלפוניים', כלומר שיחות טלפון מאד ארוכות. גבר שמנוסה עם נשים, יביא אותך כבר בשיחה השלישית לדייט במרפסת שלו על כוס יין, ומשם את כבר תביטי די מהר בגוון התקרה בחדר שלו".

הסמינר מלא בסימולציות מדהימות שמותירות רושם עז. המידע חשוב ונכון. יוסי, הגיע כמשתתף בסמינר והפך למדריך קבוצות גברים, תחת ניהולה של שרון, במשך עשור. הוא מגיע כאורח לסמינר תשוקה: "ניהלתי את הסמינרים לגברים של שרוני כמעט עשור. הגעתי כמשתתף, ונשארתי. הדברים שאתן לומדות כאן אמיתיים לגמרי. גברים שיש להם אופציות רבות לזוגיות, יבזבזו לכן זמן יקר אם לא תהיו במשמעת עם עצמכן. תשתמשו בתקשורת הנשית ולא בתקשורת האמזונית שלכן..."

שרון רובינשטיין. יח"צ,
שרון רובינשטיין/יח"צ

עוד נושא מרכזי ששרוני מרצה עליו לאורך כל הסמינר, הוא הצורך להפגין את הצד הנשי שלך ולא את הצד הגברי שלך. "גבר לא הולך איתך לדייט כדי לראות שאת יכולה להיות יותר גבר ממנו".

יש בסמינר עבודה על שפת גוף, הליכה, ישיבה, דיבור, שרוני עובדת במרץ. היא מעבירה את הסמינר בעצמה, לא נחה, לא מתייאשת וגם לא איכפת לה אם תאהבי אותה או לא. היא תגיד לך את האמת. היא תגרום לך להצליח. לאחת המשתתפות אמרה: "תוציאי את המסטיק, אף אחת לא נראית טוב עם מסטיק בפה, גם לא בר רפאלי..."

שרוני מכסחת, אבל רואים שהיא אוהבת, שהיא מתרגשת. בהפסקות פוגשים בחוץ משתתפות סמינרים מהעבר שמגיעות לבקר.

היא מעבירה את הסמינרים כבר שני עשורים לגברים ולנשים לחוד. עד היום קיבלה הזמנות למאות חתונות שנולדו בסמינרים שלה. בהפסקות מצאנו בחוץ 3 אלבומים עמוסי מכתבי תודה והזמנות לחתונות. לסמינר הזה הגיעו שתי בנות עם בטן הריונית ומשתתפת אחת הגיעה עם הבת שלה, בת שנה. הן באו כדי לתת לאחרות השראה.

חלק אהוב במיוחד בסמינר זה "הדייט הטוב והדייט הרע". הצגה בת כ 30 דקות שמלמדת איך מתנהגת אישה חכמה, נשית עם משמעת עצמית ולעומתה האמזונה הכוחנית. אם זה לא היה סמינר, זה היה מופע מעולה של זוג שחקנים שאפילו לא קוראים מתסריט. כל מה שהמשתתפות למדו במשך 3 ימים מוצג בשלמות בדייט הטוב וההרע, עם המון הומור כמובן .

שרוני לא עוזבת אותך באמת, למרות שמכאן היא נוסעת לפגוש לקוחה ברומא. היא משאירה אותך עם קורס שלם דיגיטלי בן 21 שבועות ובו היא מלמדת ביטחון והערכה עצמית.

בשיחה שקיימנו עם משתתפות הסמינר, גילינו ששני שליש מהן נרשמות לסדנת ההמשך. רובן אמרו כי למרות הקושי בשינוי הגישה הנדרש הן רואות את הערך, את ההבטחה ונרשמות בגלל החברות ששלחו אותן או בגלל ההוכחות שקיבלו מהאורחות שנישאו ובאו לספר.

שרון רובינשטיין היא ללא ספק המנטורית הכי ממכרת שהכרנו. השיחה איתה כמו גם הסמינר היו ממש כמו לסיים לקרוא ספר מעורר השראה, חוויה שגורמת לכם לקום, לזוז, לעשות ולשנות דברים.

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף שרון רובינשטיין, בשיתוף שרון רובינשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • מנטורים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully