וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגלות את הסוד המהפכני של המולטי-אורגזמה

בשיתוף מיכאל צ'צ'ל, בשיתוף מיכאל צ'צ'ל

25.12.2019 / 15:04

פעמים רבות הגבר מגיע לפורקן במהירות בעוד האישה עלולה להישאר בלתי מסופקת. מיכאל צ'צ'ל יוכל ללמד כל גבר להיות מאהב טוב יותר שימשוך אליך את כל מי שהוא מתעניין בה

מיכאל צ'צ'ל. יח"צ,
מיכאל צ'צ'ל/יח"צ

גברים, אתם כבר מכירים את זה טוב: אתה מגיע לסקס מלא בחשק, האנרגיה המינית בשמיים, העיניים טורפות, המגע מרטיט, הרומנטיקה בשיאה... אלא שאז... תוך דקות בודדות, זה מסתיים וברגע אחד אתה צונח על המיטה ורק רוצה לישון. והיא, לצידנו, בקושי התחילה להתחמם... טרנד עולמי מביא אלינו למיטה את הבשורה שתהפוך אותנו לגברים ששולטים ביכולת המינית שלנו. האם הטכניקה המסתורית של ה"מולטי-אורגזמה" היא-היא היהלום החבוי של הזוגיות שלנו? ואיך נוכל בעזרתה להפוך את נשותינו למסופקות תמידית?

"רומזים לנו שיש סקס אחר, טוב שמישהו יודע על זה,
אם יש סקס אחר, הביאוהו לכאן, שנדעהו, נדבר גלויות - יש או אין?"

את המילים האלו כתבה יונה וולך, מתוך תחושה שאומרת שפשוט "אין סקס אחר". כי הרי כל מה שאנחנו יודעים על יחסי מין, הוא שלם ומוגמר, ובעצם אין מה לחדש יותר מדי. כולם יודעים איך יחסי המין עובדים - הגבר "חם", האישה מתמלאת תשוקה, אתם מתפשטים, נוגעים, עד שהגבר גומר, ופורשים לישון. ככה זה... מה כבר יכול להיות שונה בתהליך הזה, שידוע לכל?

אז לא, גברים יקרים, יש מי שטוען שזה לא אמור להיות כך.

מסתבר, שבדיוק בגלל זה, הנשים שלנו מחפשות פתרונות ליחסי מין מוצלחים יותר, ובמקומנו הן נעזרות בצעצועי מין, פורנו (כן, גם האישה שלך כנראה חוטאת למסך הכחול), ויש לא מעט מצבים שזה חורג עד כדי בגידה עם בני זוג חלופיים. כי בזמן שהחשק שלנו, הגברים, מסתיים עם האורגזמה הראשונה (וכנראה היחידה באותו ערב), אצל נשותינו הוא דווקא מתגבר. הפער הזה בין הנחשק לנרדם, גורר הרבה מאוד חוסר-סיפוק אצל הצד הנשי, שיכול להידרדר עד כדי פרידה מייאשת. ושלא תגידו שלא הוזהרתם...

יצאתי לפגוש את מיכאל צ'צ'ל, גורו עולה בקרב גברים צעירים, מבוגרים, וזוגות, שמלמד את השיטה שיצרה מהפכה בחיי המין שלו ובחייו הזוגיים. כשהוא מספר לי על זה, הוא נשמע כמו מישהו שמספר לי בלהט על המפגש המיני הראשון שלו ואי אפשר שלא להתרגש ביחד איתו.

מיכאל, אז יש סקס אחר?

"ברור! אבל רובנו המוחלט פשוט לא יודעים על זה כלום. כי זה תחום שאף אחד לא מעז לדבר עליו. ה"סוד" עצמו למעשה זמין כבר אלפי שנים, בכל מיני כתבים עתיקים, בתורות של דתות שונות, אבל אל רובנו הוא פשוט לא מגיע. ולא מדובר כאן בעוד איזה גימיק בדמות של
ויברטור-דיגיטלי-שמתממשק-עם-הסמארטפון... זה הדבר האמיתי. זה הסקס של "הגבר-הזוגי", שהוא לתפישתי, גבר שיודע לגעת באישה שלו גם בלב וגם בגוף, ופועל מתוך רצון להביא את החוויה המינית להנאה זוגית ולא מבקש את ההנאה הזאת רק עבור עצמו. כפי שגבר אמור להיות. אלא שרק יחידי סגולה באמת מצליחים להפוך לכאלה".

אם האישה שלך לא מסופקת, אז קודם כל דע לך - שיש מה לעשות לגבי זה

מיכאל צ'צ'ל מעולם לא הכיר את אביו. הוא גדל בבית עם שתי אימהות - האימא הביולוגית שלו ואחותה - דודתו שגידלה אותו כמו בנה לכל דבר. על אף הקשיים הברורים שבחיים ללא אב, הוא מאמין שלמצב הייחודי שלו יש יתרון אחד משמעותי. "אני מאמין שאני מצליח להבין נשים ולכבד אותן יותר מהגבר הממוצע", הוא אומר, וזה מה שעוזר לו גם להביא למערכות היחסים שלו עם נשים איכויות שלא בטוח שגברים אחרים מצליחים להביא.

מיכאל צ'צ'ל. יח"צ,
מיכאל ושתי אמהותיו. "זה לימד אותי להבין נשים ולכבד אותן יותר מהגבר הממוצע"/יח"צ

"בשנים האחרונות מתרבים המחקרים שמראים על מגמה משתנה בעולם לגבי יחסי מין. לצד מחקרים שמראים ירידה בתדירות קיום יחסי המין בין בני זוג, יש גם מחקרים מדאיגים שלפיהם הרוב המוחלט של הנשים פשוט לא מסופקות מבחינה מינית", הוא מסביר. "בסקר הבריאות של מגזין בריאות הנשים Working Mother עולה שיותר מ-60% מהנשים רוצות הרבה יותר מיחסי המין שלהן. אני מאמין שחלק מהסיבה קשורה לכך שהנאה מיחסי מין לא קשורה רק להגעה לסיפוק מיידי, אלא לתחושת החיבור-המתמשך שיש בין בני הזוג. וחלק מזה קשור לעובדה שלנשים לוקח הרבה יותר זמן להגיע לאורגזמה מאשר לגבר.

מיכאל צ'צ'ל. יח"צ,
מעל 60% מהנשים רוצות הרבה יותר מיחסי המין שלהן. מתוך: סקר הבריאות של מגזין Working Mother/יח"צ

גברים ממוצעים מגיעים לפורקן תוך שתי דקות, לפעמים יותר ולפעמים פחות. לנשים לעומת זאת, לוקח הרבה יותר זמן להגיע לאורגזמה ראשונה ולפעמים הן גם יכולות להגיע לכמה אורגזמות בערב אחד מבלי לאבד את החשק. המצב הזה יוצר פער בין החשק הנשי ליכולת הקצרה של הגבר".

הוא ממשיך, "כשגבר מגיע לפורקן, כל האנרגיה המינית שלו מתרוקנת וכל מה שמעניין אותו זה להסתובב ולישון. מהצד השני, אישה יכולה להמשיך גם אם חוותה אורגזמה ובדרך כלל תצליח לשמור על האנרגיה שלה גם אחריה. יותר מזה, האנרגיה המינית והחשק שלה עשויים להתחזק עם כל אורגזמה שהיא חווה".

צ'צ'ל משוכנע שבניגוד לדעה הרווחת, נשים אוהבות יחסי מין אף יותר מגברים, "הבעיה היא שרוב הנשים, אחרי שנים של מפגשים מיניים לא-הכי-מוצלחים, פשוט מרגישות לא מסופקות, ובגלל זה גם פחות רוצות לקיים יחסי מין בתדירות גבוהה, ודאי שלא כמו הגברים. הן כבר לא כל כך שואפות להשיג מין מגברים כי הן מוותרות מראש במחשבה שהן לעולם לא יקבלו את מה שהן באמת רוצות. כי מה כבר יש לצפות מעוד גבר שבא באנרגיה אדירה, וצונח כמו שבא?"

"זה מצב", לטענתו, "שגם הנשים וגם הגברים סובלים ממנו, ולא נוהגים לדבר עליו ביניהם. למרות תחושת החופש בין בני הזוג, יש עדיין שמרנות בכל מה שנוגע לשיחת הבנה על הבעיות שבין בני הזוג במיטה. גבר מתבייש לבוא ולהודות בפני האישה שהוא גומר מהר מדי, והאישה... היא פשוט לא מצפה כבר למשהו אחר ומקבלת את הסקס החפוז הזה כמו שהוא, ועם הזמן גם החשק שלה הולך ונסגר".

"שני הצדדים סובלים מהסיטואציה הזאת, לא מדברים עליה, ופשוט 'חיים איתה'. למה? כי ככה זה, כי אין סקס אחר, ואין מה לחדש. אבל האמת היא, שיש בהחלט מה לחדש, ולדעתי, כל גבר צריך להתנסות בטכניקה של המולטי-אורגזמה, כחלק מהצמיחה שלו כבן זוג".

אחרי שהוא לוגם שלוק ארוך מהקפה, הוא אומר, "תאר לך שאני מכניס לחדר המיטות שלך ושל אשתך תיבת אוצר נעולה ואומר לך שהמפתח לזוגיות מלאת סיפוק נמצאת עשרים קילומטר מכאן. אתה רץ?"

אני צוחק. ברור שאני רץ. ואז הוא תוקע בי מבט מלא טסטוסטרון ואומר בנחישות, "דמיין לעצמך אותך, מצליח לגמור שוב ושוב באותו אקט, מבלי להגיע לשפיכה, ומבלי להתבזבז על המזרן. דמיין את המבט של אשתך בבוקר המחרת".

ללמוד לראות את האישה לפני שרואים את עצמנו

מאז שהוא זוכר את עצמו, צ'צ'ל תמיד אהב לקרוא, לחקור וללמוד על אורח חיים בריא ומאוזן יותר. לדבריו, אנשים רבים שואפים לשפר את יחסי המין שלהם באמצעות סמים, אלכוהול ותכשירים רפואיים - דברים שאולי יכולים להביא להם עונג רגעי, אבל במקביל, הורסים את הגוף, מנוונים את המוח ומצלקים את הנפש.

"אני אוהב לקרוא מאמרים וספרים על תחומים שונים שקשורים לבריאות ובאחד הימים נחשפתי למאמר בנושא סקס מולטי-אורגזמי", הוא נזכר, "המאמר הסביר בעצם איך אפשר לקיים יחסי מין בלי לאבד אנרגיה, בלי להתעייף - ולהגיע לכמה אורגזמות בלי שפיכת זרע. אני זוכר שחשבתי איזה דבר מדהים זה, בכלל לא היה לי מושג שמשהו כזה קיים ושכל אחד יכול ללמוד את זה ולהתאמן על זה. אז התחלתי להעמיק בנושא. קראתי כל ספר שמצאתי על הנושא הזה כדי להבין אותו יותר לעומק, התאמנתי, למדתי מעוד מקורות, נשאבתי לזה, והשינוי שחוויתי הפך את החיים שלי מקצה לקצה".

"אני זוכר את הפעמים הראשונות שהתנסיתי בזה. בהתחלה עוד הייתי סקפטי והייתי בטוח שזה סוד ששמור לפרעונים ובודהות מוארים. אבל האמנתי בדרך הזאת, היא נראתה לי מאוד הגיונית והטכניקה נתפסה בעיני כעניין שכל מהותו זה למידה ויישום מתמיד. בהתחלה היו גם כמה כישלונות, אבל גם זה היה מהנה מאוד (בוא, גם עשיתי סקס תוך כדי, כן?). ואז... בפעם הראשונה שזה הצליח, זה היה כמו לגעת בפרי האסור, כמו לקחת את הגלולה הכחולה שמורפיוס נותן לניאו במטריקס... הרגשתי שנחשפתי למימד נדיר בתחושות הגוף בחיים האלה, שמצאתי את 'הסקס האחר' שפחות מ-0.1 אחוז מהגברים בעולם נחשפים אליו. האישה שהייתה איתי חוותה עונג של לילה לבן שכולו חגיגה זוגית. היא גם נהנתה מהעובדה שהגבר שאיתה מגיע לפורקן שוב ושוב, וגם מזה שהיא לא מוגבלת לפורקן עצמי באמצעות היד או בדרך אוראלית, אלא ממש חווה אורגזמה מינית מחדירה, ולא אחת, אלא כמה וכמה! מאז החיים שלי השתנו. ללא היכר".

מיכאל צ'צ'ל. יח"צ,
מיכאל צ'צ'ל, "גבר מולטי-אורגזמתי הוא גבר מתחשב שנהנה יותר"/יח"צ

אז השמועה לגביך עוברת מפה לאוזן? נשים עומדות בתור?

הוא לא עונה. אבל מחייך, מאוד מחייך.

מה אני צריך לעשות, ת'כלס?

"זאת טכניקה, ואתה צריך ללמוד לסגל אותה לעצמך. כמו שמאמנים שרירים בחדר הכושר ומפתחים את המוח באמצעות תרגילי חשיבה, כך אפשר גם לשפר את חיי המין - בעזרת אימון ממוקד ומוכח. זה דורש אימונים מכמה סוגים - גם פיתוח של שרירים מסוימים - בעיקר באזור האגן, הבטן והגב התחתון, לצד עבודה על המוח, ועל האופן שבו אנחנו תופסים את חיי המין שלנו ואת הפרטנריות שלנו".

אם אתה קורא את זה וחושב על הטכניקה הרוחנית שקרויה 'טנטרה', אז צ'צ'ל מפריד בין הדרכים לחלוטין. "נכון שיש לשיטת המולטי-ארגזמה ולטנטרה קווי דמיון מסוימים - אבל חשוב להבין שלא מדובר באותו הדבר בכלל. טנטרה - מדגישה יותר את הצד הרוחני של חיי המין, היא עוסקת בצמיחה פנימית, היא משלבת מדיטציה ומשתמשת באנרגיה המינית להתעלות רוחנית. שיטת המולטי-אורגזמה - השיטה שאני מלמד, נותנת יותר כלים מעשיים, פרקטיקה פשוטה וממוקדת מטרה. אני אישית כן נוגע מעט במדיטציה ובשליטה רוחנית - אבל זה לא העיקר, ולא חייבים להפוך לרוחניקים כדי לגמור מבלי לשפוך".

"תגיד, אתה חייזר?"

בימים אלה צ'צ'ל נמצא בזוגיות מאושרת. "אני זוכר שכשקיימנו יחסי מין בפעם הראשונה, זה היה כבר אחרי שהשתמשתי בשיטה הזאת מספר פעמים. שמע, החברה שלי הייתה בהלם...היא לא הבינה מה קרה שם באותו לילה 'מיתולוגי'. היא אף פעם לא חוותה דבר כזה. בבוקר הכנתי לנו ארוחת בוקר, והיא התעוררה אלי מהמיטה, מסוחררת ומבולבלת, שואלת: 'מה זה היה, מה אתה, חייזר?'", הוא עוצר כדי להרגיע אותי מצחוק וממשיך, "זה בא לה בהפתעה מוחלטת. לא סיפרתי לה שאני מתרגל את זה, לא הכנתי אותה למה שמחכה לה בלילה, ופשוט ידעתי שזה יהמם אותה".

מיכאל צ'צ'ל. יח"צ,
מיכאל צ'צ'ל ובת הזוג הנוכחית, "תגיד אתה חייזר?"/יח"צ

טכניקה שהיא שובר-שוויון בעולם הדייטים

למעשה, ברגע שמישהי פוגשת גבר שמסוגל להשאיר אותה ערה לילה שלם, לגמור שוב ושוב ולגמר אותה מספר פעמים, אפשר להגיד שזה סוג של שבירת-שוויון שלך מול כל מי שיתחרה על ליבה מולך. מבחינתה, זה וואחאד יתרון שאתה מביא לזוגיות, שאי אפשר להתעלם ממנו... נשים מחפשות איכות, אופי, קריירה, צורה חיצונית - אבל כל זה מתגמד לעומת היכולת שלך במיטה. תהיה החתיך של השכונה, הגאון עם המיליונים - אם אתה גרוע במיטה, כלום לא שווה".

והוא מדגיש, "וגם אם הכול בסדר בחיי המין שלך, אתה פשוט לא יודע כמה הנאה אתה מפספס. ולא פחות חשוב, כמה בת הזוג שלך מפספסת!"

להעביר את הידע הלאה, כדי לעזור לגברים להשיג ולשמור על זוגיות

השיטה הזאת עבדה לו בצורה כל כך טובה, שהוא החליט שהוא חייב להעביר אותה הלאה - ללמד כמה שיותר גברים איך לשפר את חיי המין ולהפוך את הנשים שאיתם למאושרות ומסופקות הרבה יותר. כדי שגברים כמוך, קורא יקר, יוכלו להסתובב בגאווה ברחוב עם הידיעה שבכל מה שקשור לסקס - הם שייכים ל"אליטה של הגברים".

"כבר כשנחשפתי לראשונה לשיטה הזאת, וכשראיתי מה שהיא מסוגלת לחולל למערכות היחסים שלי, התחלתי להעביר אותה הלאה. קודם כל לחברים הקרובים, ועכשיו לכל מי שירצה. אם אני יכול לעזור לרווקים שמתקשים להוכיח את עצמם בחדר המיטות, או אפילו נכשלים כשהם מגיעים אל הרגע המיוחל, אם אני יכול לעזור לזוגות להחזיר אש ליחסי המין שלהם ובכך להחזיר את התשוקה, האהבה והריגוש לבית, הרי שאני מרגיש מאושר מהשליחות הזאת".

כל גבר יכול?

"כל גבר יכול וצריך להשקיע במיומנויות שלו במיטה. טבעת יהלום קנית לה? אבל מה תעזור לה הטבעת הנוצצת, אם אין אור שיאיר עליה? מבחינתי, זוהי החובה של כל גבר להשקיע ביחסי המין הזוגיים,ולהביא אותם לרמות חדשות כל הזמן. גם אם תמיד סבלת משפיכה מוקדמת והתקשית לתפקד כמו שצריך במיטה - אתה יכול להפוך את הקערה על פיה, ממש כך, אם רק תהיה מוכן לתרגל ולגלות רצינות והתמדה בתהליך הזה.

"עד היום לימדתי כמה אנשים את השיטה", הוא אומר. "חלקם היו סקפטיים, חלקם מאוד האמינו בה, אבל ברגע שהם הצליחו לעשות את זה, חיי המין של כל אחד מהם השתנו מקצה לקצה, וכך גם של בנות הזוג שלהם".

את השיטה שלו, מיכאל ריכז לתוך קורס אינטרנטי שכולו פרקטיקה, שמלמד צעד-אחר-צעד איך גם אתה תוכל לפתח את המיומנות הזאת. הקורס כולל תרגילים מעשיים, הדרכות בווידאו ואפשרות להשתתפות בדיסקרטיות מלאה. הקורס מבוסס על מחקרים, וידע שנצבר במשך אלפי שנים, עם שיטות מוכחות לשליטה גבוהה בגוף ובמיינד.

גבר יקר, אם אתה מחפש לקחת את הזוגיות שלך לשלב הבא - כדאי שתצפה בסרטון הדרכה שמיכאל הכין במיוחד עבורך. בוידאו תגלה את הסיבה העיקרית למה גברים לא מצליחים לשדרג את הביצועים במיטה ומה השינוי הקטן שיפתח בפניך דלת לעולם של הסקס האחר עם הנאה ברמה אחרת עבור שניכם.

הסרטון זמין עכשיו בחינם לגמרי - כאן.

"האנרגיה המינית היא האנרגיה החזקה ביותר שיש לנו בגוף", אומר מיכאל, "בגלל שגברים באופן תמידי מאבדים את האנרגיה הזאת עם שפיכת זרע, הם לא באמת יכולים ליהנות מהפוטנציאל האדיר שחבוי בה. הם טועמים רק את מה שקיים מעל פני הקרקע וחושבים שזה הטעם היחידי שקיים, בזמן שמתחת לפני השטח מתחבאים להם האוצרות היוקרתיים באמת.

"אני מאמין שכשיודעים איך לשמר את האנרגיה הזאת ולא לבזבז אותה - זה משדרג כמעט כל תחום בחיים - ביטחון עצמי, מערכות יחסים, בריאות, חברים, עבודה וכל תחום אחר. חיים רק פעם אחת - באמת תרשה לעצמך לפספס את הסקס האחר?"

"והאמת שזה אפילו הרבה מעבר לסקס" מוסיף מיכאל, "כאשר אתה צובר אנרגיית מין בתוך הגוף שלך, אתה הופך באופן אוטומטי לבן אדם יותר סקסי ויותר מושך, ללא קשר למראה החיצוני שלך. זה מקנה לך קלילות ווייבס שאנשים רוצים לחוות אותם.

עם הזמן, בלי לשים לזה לב, אתה מתחיל למשוך לחיים שלך אנשים חדשים, יותר אנשים מעניינים ויותר נשים יפות. זה קורה באופן טבעי לחלוטין, כי זה בטבע של בני אדם להימשך לאנשים סקסיים עם אנרגיית מין גבוהה. והרי אנרגייה מין היא אנרגיית חיים, ואנשים נמשכים לאיפה שיש יותר חיים ויותר אפשרות לחוות אותם בצורה המלאה והמרגשת ביותר - וזה מה שאני רוצה להעביר הלאה לכמה שיותר אנשים."

מיכאל צ'צ'ל. יח"צ,
מיכאל צ'צ'ל, ביציאה שגרתית עם חברים. ״...יותר אנשים מעניינים ויותר נשים יפות״/יח"צ

לקבלת גישה מיידית לתוכן הנחשק של מיכאל צ'צ'ל וצפייה בהדרכה עצמתית שלו שתפיל לך אסימון למה מרבית הגברים לא מצליחים לשדרג את הביצועים במיטה למרות מאמצים רבים - לחצו כאן

בשיתוף מיכאל צ'צ'ל, בשיתוף מיכאל צ'צ'ל
  • עוד באותו נושא:
  • יחסי מין
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully