וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חומוס אבו חסן - איזה כיף להמשיך ולפרגן

בשיתוף אבו חסן, בשיתוף אבו חסן

25.12.2019 / 14:47

מה לא נאמר ונכתב קודם לכן על החומוסיות של אבו חסן ביפו, החומוס המפורסם ביותר בישראל. צוות "המומחים" לא חשב לחדש לכם הקוראים שום דבר, אלא לבדוק שוב מקרוב, האם הם ממשיכים להוביל במקום הראשון ומתווים את הדרך לכל שאר החומוסיות בארץ

חומוס אבו חסן. יח"צ,
חומוס אבו חסן/יח"צ

למי שבמקרה לא שמע או לא מכיר, כשמדברים על חומוס אבו חסן מדברים על אימפריית חומוס שיצאה לדרכה לפני 60 שנה. כיום מדובר ברשת של שלושה סניפים ביפו, אנחנו הגענו לזה שממוקם ברחוב שבטי ישראל 17.

להגיד שהיינו מופתעים שמצאנו את המקום מפוצץ בלקוחות סביב השולחנות, כאשר השתרך תור ארוך מחוץ למסעדה? לא, לא הופתענו.

מבחינתנו זו היתה הזדמנות טובה לשוחח עם כמה מהלקוחות הממתינים, לשמוע חוות דעת מהשטח. דותן בן עמי, בן 26 מאריאל, סיפר לנו: "כשהייתי חייל הכרתי לראשונה את חומוס אבו חסן, הספקתי להיות בכל אחד מהסניפים, אבל זה האהוב עלי ביותר, אני מכיר את כל הצוות כבר כמה שנים, לכן מוכן לחכות בתור גם חצי שעה אם צריך, עד שנכנס, הטעמים הכי טובים, במחיר הכי טוב".

חומוס אבו חסן. יח"צ,
חומוס אבו חסן/יח"צ

כל מי ששוחחנו איתו הדגיש בהתלהבות רבה על טעם החומוס המיוחד, כזה שגורם להם להגיע למסעדה כל פעם מחדש. מבירור פנימי הבנו כי מדובר במתכון סודי של המשפחה, כזה שעובר בירושה ועכשיו נמצא אצל הדור השלישי, הנכדים שמנהלים את כל הסניפים.

הגיע התור שלנו, מיד בכניסה למסעדה אפשר היה להרגיש איך האותנטיות של יפו מתלבשת עלינו בזכות קבלת פנים מלכותית. הובלנו לשולחן שלנו והתחברנו עם חבר'ה נוספים בסמוך אלינו, זה חלק מהכיף והאווירה המיוחדת במקום, מתחברים ביחד סביב האוכל.

הזמנו כמה סוגי חומוס: חומוס נקי, עם פול, מסבחה וטחינה, ביחד עם הפיתות, חמוצים ובצל. אנחנו מקווים שנצליח להעביר במילים את ההרגשה הנהדרת. מדובר היה בארוחת מלכים לכל דבר! על הנייר מתכון של חומוס נחשב לדבר קולינרי פשוט, באבו חסן לקחו את העניין כמה צעדים קדימה, אם זה היה תלוי בנו הם לגמרי הראשונים בתור לקבל כוכב מישלן, חד משמעית.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
חומוס אבו חסן. יח"צ,
חומוס אבו חסן/יח"צ

סימנו לעצמנו ביומן, לקוחות יהודים וערבים שאוכלים בצוותא, שירות אדיב, טעמי החומוס מושלמים, הגיע הזמן ללכת לבדוק את הניקיון בשירותים, שמחנו למצוא שהכל שם היה נקי ומתוקתק ברמה קיצונית.

בחומוס אבו חסן לא רק מאכילים מאות ואלפי לקוחות מדי שבוע, אלא גם גם יודעים להעניק ולתרום לכל מי שצריך, אנחנו יודעים על עמותות של נזקקים שקיבלו תמיכה מכל המשפחה, גם על כך נותר להוריד בפניהם את הכובע.

אחד הדברים הכי מסוכנים לכל מסעדה מצליחה, זה לנוח על זרי הדפנה, אנחנו שמחים להודיע ולפרגן מכל הלב כי באבו חסן ממשיכים ללחוץ על דוושת הגז ללא הפסקה.

מקום נקי, שירות מנצח, טעמים מעולם אחר והכל במחיר לכל כיס, עונג צרוף.

לבירורים והזמנות: 03-5187196

עמוד הפייסבוק

בשיתוף אבו חסן, בשיתוף אבו חסן
  • עוד באותו נושא:
  • אבו חסן
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully