וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוסך עמית - אתם המומחים שלנו!

בשיתוף מוסך עמית, בשיתוף מוסך עמית

25.12.2019 / 14:16

שירות ללא פשרות, יד על הדופק על ההתפתחויות הטכנולוגיות האחרונות והסדר נוח עם חברות הביטוח - לא סתם הפך מוסך עמית לשם דבר המושך אליו לקוחות אפילו מאילת

מוסך עמית. יח"צ,
מוסך עמית/יח"צ

בשנה האחרונה צוות המומחים שלנו יצא לשטח על מנת לבדוק מקרוב תחום שמרתיע רבים מאיתנו-עולם המוסכים. כמה פעמים יצא לכם להכניס את הרכב למוסך ומהרגע הראשון קיבלתם את ההרגשה שמנצלים את חוסר הידע שלכם? המומחים שלנו ביצעו מעקב של מספר חודשים אחרי מוסך "עמית", מוסך הממוקם ברחוב פנחס החוצב 16 בבאר שבע.

הם הופתעו לגלות מוסך מעולם אחר, הטכנולוגיה המתקדמת, המקצועיות, האמינות והשירות שהוענקו ללקוחות היו יוצאים מן הכלל. שוחחנו עם עשרות לקוחות ביציאתם מהמוסך אחרי תיקון תקלה או לאחר ביצוע טיפול תקופתי וכולם הסירו את הכובע בפני הצוות וציינו כי הפעם ההרגשה היא שהם מצאו בית לרכב שלהם.

מוסך "עמית" בבאר שבע פועל כבר למעלה מ-30 שנה. מדובר בעסק משפחתי בעל ניסיון רחב ומגוון שירותים כמו פחחות וצבע, מכונאות, חשמל, מיזוג אויר, מחלקת דיאגנוסטיקה ממוחשבת עם ציוד מחשבים מהמתקדמים בעולם והכל על מנת לאתר ולאבחן תקלות ברמה מדויקת ומהירה מה שמקצר משמעותית את זמן ההמתנה של הלקוח.

מוסך עמית. יח"צ,
מוסך עמית/יח"צ

בנוסף וחשוב לא פחות, יש לו הסדר עם כלל חברות הביטוח, מה שאומר שלקוח שמגיע אחרי תאונה לא צריך להתעסק בניירת ובבירוקרטיה מיותרת כי לכל אלו דואגים במוסך "עמית" כחלק מהשירות במוסך, הכל תחת קורת גג אחת מה שמונע מהלקוח את ההתרוצצות המייגעת ממקום למקום.

מי שמנהלים את המקום הוא הבעלים פנחס ביטון ביחד עם שני ילדיו, מוטי ורועי. מוטי מנהל את כל הקשור בתחום הניהול והאדמיניסטרציה ורועי מנהל את נושא הרכש והעבודה בשטח.

המוסך מטפל ונותן שירות עבור כל סוגי הרכבים הפרטיים והמסחריים ומתמחה בצורה בלתי רגילה ברכבי רנו, ניסאן ודאצ'יה, תוך שמירה על מפרטי הוראות היצרן ובכך הם דואגים שגם אם רכבכם נמצא במסגרת תקופת אחריות היצרן, האחריות אינה נפגמת כלל.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מוסך עמית. יח"צ,
מוסך עמית/יח"צ

תוך כדי מעקב זיהינו את דפוס הפעילות במוסך, התנהלות כמו רשת מוסכים בינלאומית. לדוגמה, לצורך טיפול תקופתי, דפוס הפעילות הוא לקבוע תור מסודר, וזאת על מנת לא לעכב את הלקוח בקבלתו למוסך ולתת לכל לקוח את השירות והיחס האישי בדיוק כפי שמגיע לו.

יחד עם זאת, מקפידים במקום לתת שירות מיידי גם ללקוחות שזקוקים לשירות SOS, אם זה לאחר תאונה או נהגי מוניות ומורי נהיגה שזקוקים לרכבם על מנת לחזור לעבודתם היומיומית.

שירות נוסף וחשוב שהמוסך מעניק הוא שירות השינוע, שפועל בכל אזור באר שבע והסביבה. אז אם יצא וקרה שאתם זקוקים למוסך, אם זה לטיפול שוטף או במקרה של תאונה חלילה או בכל מקרה אחר, יש מי שיסיע אתכם מביתכם או ממקום העבודה ובחזרה על מנת שתוכלו להמשיך בשגרת היום הרגילה.

בין אלפי לקוחות פרטיים שבחרו במוסך "עמית" שמגיעים אליו מכל קצוות הדרום (נתקלנו בלקוחות מהערבה ואפילו מאילת), נתקלנו גם בחברות גדולות שעובדות עם המוסך באופן קבוע כמו למשל- רשות הטבע והגנים, מועצות מקומיות , חברת חשמל, חברות הנדסה, חברות קבלנים ועוד חברות רבות.

ביקשנו לשוחח עם פנחס, רצינו לשמוע ממנו על תפיסת העולם שלו לאורך 30 שנות עבודה וכך הוא סיפר: "התחלתי לעבוד בתחום לפני שנים רבות, לפני כל הטכנולוגיה הממוחשבת, אני איש של עבודת כפיים בשטח. חשוב לי שאנשים יבינו שמוסך יכול להיות בית לרכב ולא מקום אפל ומרתיע. שני בניי הם יד ימיני והם עוזרים לי לעמוד בקצב המהיר שבו העולם מתקדם. מוטי אחראי לקבל את הלקוחות ולתת מענה בעת הצורך תוך כדי מתן הסברים מפורטים בהתאם לתקלות ורועי אחראי על הרכש, דואג למחירי קניה מעולים ככל שניתן. אנחנו משתדלים להביא את רוב החלקים בלי תיווך ביניים ובכך להוזיל את העלויות עבור הלקוחות שלנו.

"אנו דואגים שתמיד העובדים ימשיכו ללמוד ולצאת להשתלמויות מקצועיות על מנת שהעסק ימשיך להתקדם ולגדול ולהיות תמיד בראש ההתקדמות הטכנולוגית בכל הנושאים השונים בתחום הרכב, כמו למשל בכל נושא הרכב החשמלי, ההיברידי שזה הדור הבא של עולם הרכב".

במהלך השיחה עם פנחס הוא דאג תמיד להדגיש בפנינו כי המוסך מקפיד מאוד בכל הקשור לנושא האמינות, השקיפות מול הלקוח שכולל הסבר מפורט ומופשט מתוך ידיעה שהלקוח מגיע ללא כל רקע והכי חשוב הוא היחס האישי והמשפחתי שכל לקוח מקבל.

אז כמו שאנחנו התרשמנו, הגיע תורכם !

ליצירת קשר ובירורים: 08-6233680.

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

המוסך בבזק

המוסך באיזי

המוסך בגוגל

בשיתוף מוסך עמית, בשיתוף מוסך עמית
  • עוד באותו נושא:
  • מוסכים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully