וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך משיגים יותר עוקבים באינסטגרם?

בשיתוף דיגיטלבוסט, בשיתוף דיגיטלבוסט

25.12.2019 / 12:44

בשוק של היום אתר מזמין לחברה הוא בגדר הכרחי - אבל לא מספיקץ נוכחות ברשתות חברתיות ובעיקר באינסטגרם תסייע לכם להגיע ליותר חשיפה וליותר לקוחות

אינסטגרם. ShutterStock
אינסטגרם/ShutterStock

המשפט "תמונה אחת שווה אלף מילים" מתאים מאוד לאינסטגרם. מדובר באחת הרשתות החברתיות הגדולות יותר לשיתוף תמונות וסרטונים, שבה מבקרים גולשים רבים מדי יום ביומו. ומכיוון שהאדם מסתמך על מסרים ויזואליים, גולשים רבים מחליטים לפתוח פרופיל משתמש באינסטגרם כדי לפרסם תמונות וסרטוני וידאו מאירועי היום יום שלהם. אך ישנם גם בעלי עסקים אשר יכולים לנצל את קיומה של הרשת הזו לטובתם.

היום אין די באתר בלבד

כבעלי עסקים, אתם יודעים שאתם זקוקים לאתר תדמיתי טוב על מנת לפרסם את השירותים שלכם. אבל גם אם תבנו אתר מעוצב שיש בו תכנים איכותיים, סרטונים ותמונות לרוב, עדיין תצטרכו לפעול הרבה מעבר לכך כדי להגדיל את החשיפה לעסק שלכם. אחת הדרכים לעשות זאת, היא לפנות לרשת חברתית דוגמת אינסטגרם. לאינסטגרם יש כוח עצום, שכן אלפי משתמשים נמצאים בה מדיי יום ביומו ויכולים להיחשף לעסק שלכם ולמוצרים והשירותים שהוא מציע. מעבר לכך, ברגע שגוגל רואה שלעסק שלכם יש חשבון אינסטגרם, היא דואגת לתעדף את האתר שלכם ולמקם אותו במקומות הראשונים, שכן היא רואה בו אתר מבוקש ורציני.

מדוע כדאי לפרסם באינסטגרם?

האינסטגרם מציע לבעלי עסקים כמה כלים ייחודיים שיכולים לעזור להם לקדם את העסק:

• Insights - כלי זה מאפשר לבעלי העסקים לקבל מידע על העוקבים: מספר האנשים שהגיבו על פוסט מסוים, מספר הצפיות בפרופיל העסקי, מספר ההקלקלות, וכן נתונים דמוגרפיים של קהל היעד: אזור מגורים, מין וגיל.

• אפשר ליצור קשר - בעמוד האינסטגרם העיסקי קיימים כפתורים בולטים המאפשרים לגולשים ליצור קשר עם העסק.

• ניהול קמפיינים באינסטגרם - ניתן לנהל קמפיינים באמצעות פרסום ממומן.

• קישורי Swipe Up - קישורים שבעלי העסקים אוהבים במיוחד, שכן הם מאפשרים להם להעביר את הלקוח לתמונות או סרטונים של העסק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

קניית עוקבים - מה זה אומר?

רוצים לקדם את העסקים שלכם באמצעות האינסטגרם? כדי להשיג את מטרת הפרסום הטובה ביותר, כדאי ליצור רושם של חברה גדולה ואיכותית. ניתן לעשות זאת באמצעות קניית עוקבים באינסטגרם. כדי להיראות נוכחות רבה יותר ברשת וליצור רושם של חברה גדולה ועמידה, ניתן לקנות עוקבים. שירות זה מתאים הן לעסקים מתחילים שאין להם עוקבים רבים, והן לעסקים ותיקים שרוצים לקדם את העניינים מהר יותר.

תנו לרובוט לעשות לכם את כל העבודה

סביר להניח שאתם, כבעלי עסקים, עמוסים מכף רגל ועד ראש, וצריכים לעבוד קשה כדי לקדם את העסק שלכם. אין לכם זמן לעקוב אחר לייקים ועוקבים מהבוקר עד הערב. לשם כך, תוכלו להיעזר בשירותיו של רובוט לאינסטגרם. זהו בוט מיוחד אשר מבצע עבורכם את כל הפעולות האוטומטיות 24/7: הבוט עוקב אחר קהל היעד שלכם, ומחזיר לייק לעוקב שהתעניין בפרופיל. בעזרת הרובוט המשוכלל, ניתן בהחלט להתפנות לעיסוקים אחרים ולתת לו לעשות את כל העבודה.

מעבר לכך, רובוט לאינסטגרם יסייע לכם להשיג את המטרות הנחוצות על מנת שתוכלו לנהל את העניינים שלכם ולהפיק כמה שיותר תועלת מהפרסום באינסטגרם. דבר ראשון, הרובוט יעזור לכם לבנות אמון בינכם ובין הלקוחות שלכם, על ידי מעקב ותגובה לכל מי שעוקב אחריכם. ככל שתבנו פרופיל בעל מספר רב יותר של עוקבים, כן יראו שאר משתמשי האינסטגרם שאתם אמינים. דבר שני, הרובוט מתוחכם דיו על מנת להגיע לקהל היעד שלכם באינסטגרם. הוא מזהה את הגולשים הפוטנציאליים על פי המיקום, ויכול לעניין אותם בפרסום חדש. שלישית, רובוט לאינסטגרם משתלם יותר מבחינה כלכלית. במקום לקנות פרסומות ממומנות, ניתן להשתמש ברובוט שיעבוד כל הזמן ויחזיר לכם את ההשקעה.

בשיתוף דיגיטלבוסט, בשיתוף דיגיטלבוסט
  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully