וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו את סוכנות האופנועים המובילה בישראל

בשיתוף אקסטרים אופנועים, בשיתוף אקסטרים אופנועים

25.12.2019 / 9:36

אם אתם מחפשים סוכנות אופנועים שמציעה את מגוון האביזרים הרחב ביותר וגם מוסך צמוד, הכתבה הזו בשבילכם

אקסטרים אופנועים. יח"צ,
אקסטרים אופנועים/יח"צ

כתבות סוף השנה שלנו עוסקות באיתור עסקים מצוינים שאינכם מכירים. השבוע התמקדנו בחיפוש סוכנות אופנועים מובילה. הפקקים בכבישים הפכו למכת מדינה ושימוש באופנוע חוסך שעות עבודה יקרות.

ביקשנו מחברי מערכת "המומחים" לאסוף המצלות לגבי סוכנויות אופנועים מובילות ונתקלנו בשם אחד שחזר על עצמו פעמים רבות. "אקסטרים אופנועים" מנתניה הוזכרה כסוכנות ותיקה ומוערכת במיוחד. בדיקה ראשונה שלנו העלתה שמדובר בסוכנות מכירה של אופנועים חדשים ומשומשים, המציגה שירות "טרייד אין" ואף מרכז שירות של "מטרו" לאופנועים, טרקטורונים וקטנועים למעלה מ-20 שנה.

החלטנו לקפוץ לביקור ופגשנו במקום לקוחות קבועים שאחד מהם סיפר: "צוות 'אקסטרים' מפורסם במקצועיות וביחס האישי שהוא מעניק ללקוחותיו. אתה רואה מיד שאלו אנשים שאוהבים אופנועים. הם מסוגלים ורוצים לפתור כל בעיה במהירות וביעילות".

אקסטרים אופנועים. יח"צ,
אקסטרים אופנועים/יח"צ

אחד מהכתבים שלנו התרשם שהצוות מגובש, מקצועי, סבלני ואדיב שהזכיר לנו בשירות שלו, זמנים של ארץ ישראל היפה. הביקור המעולה שהיה לנו שם לימד אותנו כי שני הבעלים של הסוכנות הם אלופי מרוצי שטח ומכונאים וותיקים כבר שני עשורים. הם מספרים: "מבחינתנו, אופנועים זו דרך חיים. האהבה שלנו נולדה מתוך רכיבה והמשיכה ליכולת ולתשוקה לתקן כל כלי. בנינו עסק ביתי, חם וכזה שילווה את הלקוח בכל בעיה".

מה שמצא חן בעינינו בסיור זו העובדה שמגוון האביזרים במקום הוא מטורף ויש גם מוסך מקצועי ומיומן צמוד. בימים אלה מציעים בסוכנות בדיקת חורף ללא עלות. מביני דבר טוענים שעונת החורף היא העונה של אופנועי השטח, עונה שבה מתחדש ציוד המיגון לרוכב ולאופנוע. ההבנה של הבעלים ברכיבת שטח מאפשרת לקבל טיפולי איכות בראש שקט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אקסטרים אופנועים. יח"צ,
אקסטרים אופנועים/יח"צ

עובדי המקום סיפרו לנו בהתלהבות כי הם משתמשים בחלפים ושמנים האיכותיים ביותר, כדי לספק ללקוח את רמת הבטיחות המקסימלית תוך שמירה על תוחלת חיים גבוהה של הכלי.

לקראת תום הביקור, התברר כי בחודש הבא מגיע דגם ה"טי-מקס" החדש וניתן כבר עכשיו להזמינו. כרגע ניתן להזמין גם אופנועים חדשים מהדגמים: YAMAHA KAWASAKI ,SYM BETA. המערכת ממליצה בחום לבקר ב"אקסטרים אופנועים", רחוב דוד פנקס 5 בנתניה. 09-8629159.

דף נחיתה

בשיתוף אקסטרים אופנועים, בשיתוף אקסטרים אופנועים
  • עוד באותו נושא:
  • אופנועים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully