וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי מקסיקו זה בקריית גת

בשיתוף טורטי בר, בשיתוף טורטי בר

24.12.2019 / 16:26

האוכל המקסיקני ובעיקר הטורטיות קנו לעצמם שם של אוכל רחוב מיוחד, טעים ומשביע בכל העולם. צוות המומחים קיבל שוב ושוב המלצות להגיע לקריית גת ולגלות כי גם שם מתבצע קסם מקסיקני עם טעמיו המקפיצים. טורטי בר, בר בשרי ואיכותי על טהרת האוכל של המדינה מצפון אמריקה

טורטי בר. לירן שחר,
טורטי בר/לירן שחר

שלחנו צוות מיוחד לקריית גת על מת להתרשם מהטורטי בר - בר בשרי מקסיקניואלו הם הרשמים שאספו. הגענו למקום שהיה מלא עד אפס מקום, המקום מעוצב בצורה מזמינה, צבעים ייחודיים, שולחנות בר מיוחדים שיצרו אווירה שמחה וערבוב של צעירים ומבוגרים שהגיעו לטעום מהפלא המקסיקני.

המתנו בתור וניצלנו זאת לשיחה עם אחד מהלקוחות שהמתין בסמוך אלינו, בר וקנין. הוא סיפר לנו: "אני מאוד אוהב בשר ואיזה כיף שכמה דקות הליכה מהבית שלי יש מקום שבו אפשר למצוא אותו אבל בצורה שונה, לא עוד לאפה או פיתה מפוצצות אלא בטורטיה. לא הכרתי קודם לכן את האוכל בזה, היום אני שרוף עליו. אחלה מקום, אחלה מחירים, הכל נקי והטעמים משהו מיוחד".

מבט מהיר בתפריט הסביר לנו על מה מדובר. מבחינת בשרים, אפשר היה למצוא בו את כל הטעמים שכולם אוהבים, אנטריקוט, פרגיות, פילה עוף, קבב, שניצל ויש מנה שהיא ערבוב של בשרים גם יחד במקום יש גם גלגל של שווארמה שמעורר את התיאבון עוד מבחוץ.

טורטי בר. לירן שחר,
טורטי בר/לירן שחר

אם מישהו בכל זאת מחפש את הטעמים המוכרים לו, אפשר להכניס את כל אלו לפרנה ביתית או בבגט.

אנחנו טעמנו טורטיות עם אנטריקוט ופרגיות, כל ביס היה ביס מושלם, מסיבה של טעמים רכים, מאוזנים ומתובלים כמו שצריך שהתגלגלו לנו בין הלשון לחך.

עשינו בירור מי הבעלים ומצאנו שניים, דניאל פינחסוב ורמי אברהמוב. את הטורטי בר הם פתחו לפני כחצי שנה, אך מאחוריהם יש עסקים נוספים בתחום האוכל.

שוחחנו איתם ושאלנו: "בר טורטיות בקריית גת, איך עלה לכם הרעיון?" הם הסבירו: "במקור שנינו מרמלה וחשבנו לא מעט על היכן נוכל להתרחב ולפתוח עסק בנוף מקומי שהטעמים הללו היו חסרים בו. קריית גת זו עיר שנמצאת בפיתוח ועלייה, משהו הרגיש לנו נכון כשבחרנו במיקום הזה ולא טעינו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
טורטי בר. לירן שחר,
טורטי בר/לירן שחר

צוות העובדים במקום מונה ארבעה, בניהול ציון, שתקתקו הזמנות בקצב מסחרר, תוך כדי שמירה על ניקיון וסדר מופתי - להוריד את הכובע איך עומדים שם בעומס של לקוחות, לא ראינו זאת בכל מקום שהגענו אליו לכתבת תחקיר.

טורטי בר, שדרות לכיש 33 בקריית גת, בסמוך לתחנה המרכזית במרכז העיר.

שעות הפתיחה של הבר הם בימים א' עד ה' בין השעות 11:00 - 01:00.

במוצאי שבת המקום נפתח מחדש, 40 דקות לאחר צאת השבת.

לסיכום הביקור שלנו: מקום נקי ומצוצח, שירות אדיב, מחירים לכל כיס ובעיקר בעיקר, טעמים של גל מקסיקני גדול, טעים בטירוף.

להזמנות ובירורים: 08-3740012

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף טורטי בר, בשיתוף טורטי בר
  • עוד באותו נושא:
  • קריית גת
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully