וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים לא עוצרים: כאן תקבלו מסך חדש תוך 20 דקות

בשיתוף אתר המסכים, בשיתוף אתר המסכים

24.12.2019 / 15:50

מסך מחשב שנשבר הוא אסון שכל אחד חושש מפניו. אתר המסכים פותר את הבעייה באמצעות מלאי מסכים ענק - כמעט מכל סוג שתוכלו לחשוב עליו

אתר המסכים. פאינה פרידלנד,
אתר המסכים/פאינה פרידלנד

לאחת המפיקות של צוות המומחים נשבר מסך של מחשב הנייד האישי שלה, מה עושים היא זעקה? אני לא יכולה לחיות בלי זה. כל צוות המשרד זרק לה עצות מכל עבר, אחת במיוחד הפתיעה אותנו, "יש מעבדה שתתקן לך את זה תוך 20 דקות".

20 דקות? כן, נשמע דמיוני אבל מבירור נוסף שערכנו, מצאנו כי הפלא הזה קיים, קוראים לו אתר המסכים. מדובר באתר אשר מעניק שירות לכל רחבי הארץ, עם איסוף בחינם ותיקון הבעיה עוד לפני שתספיקו להגיד ג'ק רובינזון.

אם חשבתם שהשירות המהיר יעלה לכם יותר, טעיתם, להיפך. מדובר באתר הגדול ביותר בארץ אשר מחזיק במלאי את כל סוגי המסכים הניידים ורכיבים נלווים, כך שהמודל העסקי שלו מאפשר להעניק את השירות הייחודי במחירי רצפה ממש.

אתר המסכים. פאינה פרידלנד,
אתר המסכים/פאינה פרידלנד

יצרנו קשר עם בעל האתר וביקשנו לדעת, מהיכן נולד הרעיון להרים מיזם שמכיל בתוכו את כל סוגי המסכים בארץ? הוא סיפר לנו: "חיפשתי לתת פתרון לצורך קיים עבור כל אחת ואחד מאיתנו. מחשבים הם חלק בלתי נפרד מהחיים היום, עבודה, לימודים ופנאי, אנחנו מחוברים למסך וברגע שהוא נשבר, זה עוצר לנו את החיים, עד כדי כך. לאחר מחשבה מעמיקה מצאנו את הנוסחה להצלחה, הזמן הוא דבר יקר עבור אנשים, אפילו יותר מכסף. לכן השירות שאנחנו מעניקים הוא כאן, תיכף ועכשיו, חוסכים לכולם זמן וכסף".

במקרי קיצון, אם אין מסך זמין במלאי, האתר מבצע ייבוא אקספרס על מנת לרצות את הלקוח ברמה הטובה ביותר. בשנתיים האחרונות לא מעט דגמים של מחשבים יצאו לשוק כמסכי מגע, כך שבאתר פתחו מחלקה מיוחדת גם למסכים מסוג זה.

שאלנו את הבעלים אם הם עובדים רק מול אנשים פרטיים. הוא סיפר: "הרבה מעבר לרק אנשים פרטיים, אלא עם בתי ספר שמחלקים בהם מחשבים לתלמידים, הם מביאים לנו את כל המסכים השבורים ומשתמשים בשירותים שלנו, עמותות שונות, חנויות מותגים שונות, בנקים, מסעדות, בתי קריוקי ועוד".

מהיום והלאה אין צורך להיכנס ללחץ כאשר מסך מחשב נייד, או מסך מגע ,טאבלט או אייפד נשבר ומתקלקל, יש מי שידאג לכם לתיקון בפרק הזמן הקצר ביותר בארץ ובמחיר משתלם.

אתר המסכים, את הכתובת שלהם אנחנו שמרנו באותיות של זהב.

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף אתר המסכים, בשיתוף אתר המסכים
  • עוד באותו נושא:
  • מסכים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully