וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגס נגוס - יצאתם צדיקים

בשיתוף אגס נגוס, בשיתוף אגס נגוס

24.12.2019 / 15:33

תיקוני מחשבים, גם של אפל, לא חייבים להיות עניין יקר. מעבדת אגס נגוס בפתח תקווה מוכיחה בדיוק את זה

אגס נגוס. פאינה פרידלנד,
אגס נגוס/פאינה פרידלנד

במסגרת בדיקת מעבדות השירות ברחבי הארץ שצוות המומחים ערך בשנה האחרונה, הגענו גם לאגס נגוס, מעבדת תיקונים למחשבי אפל. במסגרת הבדיקה הבאנו שלושה מחשבים שונים, שניים מהם, מחשבי מק עם תקלות יזומות מראש ואחד עם תקלה מומצאת, על מנת לבדוק את טיב השירות, אמינות, רמת הביצוע ומחיר.

כל שלושת המחשבים חזרו אלינו תוך זמן קצר. נשארנו המומים, שני המחשבים עם התקלה חזרו תקינים לחלוטין והמחיר שנדרש מאיתנו היה הזול ביותר שקיבלנו השנה בשוק. המחשב השלישי חזר עם הודעה שלא נמצאה כל בעיה ולא נדרשנו לשלם על הבדיקה.

לא הסתפקנו בבדיקה היזומה שערכנו, אלא יצרנו קשר עם אנשי מקצוע בתחומים שונים, גרפיקאים, עורכי סאונד ומתכנתים, אשר בעיקר עובדים עם מחשבי אפל ונעזרים במעבדת השירות של אגס נגוס. חוות הדעת שקיבלנו אישרה את מה שחשבנו, שירות מהיר, אמין ובמחיר מנצח.

שלחנו צוות למעבדה עצמה, ברחוב שמשון 11 בפתח תקווה, שוחחנו עם הבעלים וביקשנו לדעת: "איך יכול להיות שדווקא בכל הנוגע לתיקוני מחשבים יוקרתיים כמו אפל, המחירים נמוכים כל-כך?" הוא הסביר לנו: "אנחנו יודעים לרדת לרזולוציות קטנות ולתקן את החלקים באופן נקודתי, לכן המחירים הרבה יותר נמוכים.

אגס נגוס. פאינה פרידלנד,
אגס נגוס/פאינה פרידלנד

"לדוגמה, אם נשפכו מים על המחשב אין לנו צורך להחליף את כל הלוח, אלא שוטפים את הלוח באמבטיה אולטראסוניק עם חומרים מיוחדים שעוצרים את הקורוזיה, לאחר מכן משקמים מעגלים ומחליפים רכבים שנפגעו נקודתית מהקורוזיה. כנ"ל לגבי מסך שבור, אנחנו דואגים להחליף רק את הזכוכית - פנל LCD ולא את כל המסך כולו".

המעבדה קיימת כבר 15 שנה ובעוד חצי שנה הם הולכים להגדיל את המקום, עם ציוד חדש, מקצועי, סביבת עבודה ואחסנה אנטי סטטית לפי כל התקנים החדשים שנכנסו לשוק.

צוות העובדים במקום כולל שישה טכנאי מק, כולם עם תואר מהנדסי אלקטרוניקה מוסמכים, בנוסף צוות נציגים שירות לקוחות עד ידע טכני רחב במיוחד בתיקון מק. החנות מחזיקה מלאי רחב וזמין של חלקי חילוף באיכות הגבוהה בשוק.

יתרון נוסף, מבחינתנו מדובר בשובר שוויון לכל דבר לעומת שאר מעבדות שיצא לנו לבדוק, הוא שירות משלוחים שאגס נגוס מספקים, לכל רחבי הארץ. אם הלקוח מבצע את התיקון, האיסוף הוא בחינם וגם הבדיקה ללא עלות בכל מקרה, כאשר הם מספקים מחשב חלופי למשך כל זמן תיקון המקבוק.

נדיר למצוא בארץ שירות מהיר, מדויק, אמין וזול, שמחנו לגלות שמעבדת אגס נגוס היא בדיוק כזו, נשמח אם שאר מקומות יבקשו לטפס לרמה שהם מציגים.

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף אגס נגוס, בשיתוף אגס נגוס
  • עוד באותו נושא:
  • מעבדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully