וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיקום ואיטום בטון: מה שחשוב לדעת

בשיתוף BG Bond, בשיתוף BG Bond

24.12.2019 / 13:29

מהי שיטת איטום הבטון היעילה ביותר בעולם? מערכת איטום בטכנולוגיה קריסטלית של חברת Kryton המשווקת בלעדית על ידי BG Bond

אילוסטרציה. ShutterStock
בטון/ShutterStock

בי ג'י בונד מציגה את הטכנולוגיה החדישה ביותר לאיטום ושיקום בטון עם השקת מוצרים של חברת קריטון הקנדית המתמחה באיטום קריסטלי של אלמנטים מבטון. חברת קריטון פעילה בכל רחבי העולם ובעלת ניסיון עשיר ומוכח של יותר מ-30 שנה בפרויקטים מגוונים.

יתרונות האיטום הקריסטלי

טכנולוגיית איטום קריסטלי היא מהפכה בעולם האיטום, ולה מאפיינים ייחודיים ויתרונות רבים המציעים פתרונות יעילים לאיטום בטון למבנה חדש או קיים:

מחליף את שיטת האיטום הקונבנציונלית.

מגשר על סדיקה בבטון של עד 0.5 מ"מ.

עמיד בלחץ הידרוסטטי של עד 140 מ'.

מקנה לבטון איטום חיובי ושלילי.

מפחית סדיקה והתכווצות הבטון.

עמידות בכימיקלים המועברים במים כמו סולפטים, כלורידים וחומצות.

מגן על הבטון וברזל הזיון גם בסביבה קשה.

מצמצם משמעותית את לוח הזמניים בבנייה.

היחיד בעולם בעל מערכת קריסטלית מושלמת לכל שלב, הכולל חיבורי קיר רצפה, תפרים, מעברי צנרת, חורי טפסנות, ומערכת לשיקום ואיטום בטון.

מה זה איטום קריסטלי?

טכנולוגיית Krystol של Kryton יוצרת גבישים בעלי מבנה של מנסרות משושות וארוכות הממלאות את הנימים והסדקים המיקרוסקופיים בתוך הבטון. הגבישים עצמם אינם עשויים רק מהקריסטלים אלא צומחים מחלקיקי צמנט שהגיבו באופן חלקי עם מים. זו הסיבה לכך שגבישי הקריסטלים יכולים להתפתח סנטימטרים רבים בתוך הבטון...

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

איך זה עובד?

כשמוסיפים לבטון או מיישמים על בטון, יוצרים מוספיKryton תגובה הגורמת להיווצרות גבישים ארוכים וצרים הממלאים את הנקבוביות, הנימים והסדקים המיקרוסקופים במסת הבטון. כל עוד יש לחות, ממשיכים הגבישים לצמוח במסת הבטון ומגיעים לאורכים של סנטימטרים רבים במשך הזמן. ברגע שהבטון יבש, נשארים מוספי Kryton רדומים עד שחדירה חדשה של מים) כמו בעת היווצרות סדק חדש) גורמת לתגובה הכימית להתרחש שוב.

היכן החומר מתאים לשימוש?

בבנייה חדשה או קיימת, לשימוש בפירים, יסודות, רצפות וקירות, מרתף/חניונים תת קרקעיים, בריכות שחייה, מאגרי מים, מתקני מים שונים ואפילו מנהרות תחבורה.

מי זקוק לאיטום ושיקום בטון במבנה קיים?

כאשר מתגלות בעיות של סדיקה ורטיבות במבנה. מים חודרים לסדקים בבטון ולאורך זמן יוצרים חלודה בברזל המזוין, מצב זה עלול להוביל לחוסר יציבות של המבנה ולרטיבות בתוך המבנה.

חשוב לטפל בבעיות מיד כשהן מתגלות על ידי שיקום ואיטום בטון יסודי ומקצועי באמצעות מערכת שיקום ואיטום קריסטלי המספקת הגנה רב כיוונית מפני לחץ מים גבוה.

הבשורה החדשה היא הפיתוח של Kryton - טכנולוגיית איטום-עצמי המהפכנית ומערך התמיכה הטכני של BG Bond שבעזרתה הופכים את הבטון למחסום אטום למים השומר על הבטון שלכם. בטווח הקצר תחסכו בין ימים לשבועות בהליך הבנייה, לצד חיסכון בעלויות. בטווח הארוך תימנעו מחדירת מים למבנה ומהצורך בתיקונים חוזרים (ויקרים).

אכן, שיטת איטום הבטון היעילה ביותר בעולם מהווה בשורה של ממש בהתייחסות לבטון ותחזוקתו לאורך השנים.

בשיתוף BG Bond, בשיתוף BG Bond
  • עוד באותו נושא:
  • בטון
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully