וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברו משקאות - שותים ונהנים

בשיתוף ברו משקאות, בשיתוף ברו משקאות

24.12.2019 / 13:20

יש לכם מסיבה, חתונה, או סתם בא לכם להתפנק ולהתחמם עם משקאות איכותיים בחודשי החורף הקרים. מצאנו עבורכם את המקום עם מבחר משקאות האלכוהול הגדול ביותר ובמחירים אטרקטיבים. ברו משקאות, ברחוב מצודת ביתר 3, בבת ים, הוא המומלץ ביותר בסביבה.

ברו משקאות. יח"צ,
ברו משקאות/יח"צ

כמה מחברי צוות "המומחים", חבר'ה שמבינים דבר או 2 באלכוהול משובח מהו, הגיעו לברו משקאות בבת ים כדי להתרשם מקרוב, אלו הם הרשמים שלהם.

הגענו למקום בערב יום רביעי ולא היינו לבד. המקום היה מלא בלקוחות שהעמיסו על עגלות הקנייה בקבוקי יין, וויסקי, בירות ושאר משקאות, דוד אלקובי, בן 28 מתל אביב, סיפר לנו: "אחי הגדול עומד להתחתן ולקחתי על עצמי את האחריות לרכוש את כל השתייה החריפה למסיבת הרווקים, מסיבת הרווקות, החינה והחתונה.

"לא הכרתי את המקום, לכן שאלתי עשרות חברים עם ניסיון, היכן כדאי לקנות הכל, 99% מהם אמרו לי, חד משמעית, ברו משקאות, אז הגעתי".

שמנו לב שכל לקוח קיבל יחס אישי ותשומת לב מלאה לכל צרכיו. העובדים מסתובבים בין המדפים והלקוחות, מציעים עזרה, מסבירים על המוצרים השונים, יודעים לייעץ בדיוק מה וכמה לקחת, לפי מספר אנשים וסוג האירוע, אווירה משפחתית, מקצועיות מופתית לצד יותר מ-250 סוגי אלכוהול.

ברו משקאות. יח"צ,
ברו משקאות/יח"צ

בדיקה אחר סוגי היין במקום, העלתה מבחר גדול ומגוון של היינות המובילים ביותר בישראל, מיקביי יין בוטיק של יקב אהרונוף, יקבי בן חיים, יקבי ירושלים, יקב אור הגנוז, יינות מתיישנים ועוד, מדובר בשובר שוויון לעומת כל שאר המקומות שביקרנו בהם במסגרת בדיקת השוק שלנו.

מי שמנהל את המקום הוא הבעלים, ברו, שאלנו אותו, מה עוד שונה הוא עושה ממקומות אחרים, הוא סיפר לנו, "כל חודש וחצי, חודשיים אנחנו משנים לגמרי את פני החנות, על מנת ליצור גיוון ועניין ללקוחות. בקרוב מאוד אנחנו נכנסים לקראת שיפוץ בחנות, בונים חדר יין שאפשר יהיה בו לעשן שם סיגרים, תוך כדי טעימות של היינות. בחדר עצמו יפתחו קורסים של הדרכות יין לכל המעוניינים, בכל שבוע יגיע לפה יינן מחברה אחרת, הדרכות 10-12 איש, מפגש אינטימי וחמים. בימי חמישי ושישי אנחנו עושים טעימות של עשרה מוצרים שמשתנים בכל שבוע".

שאלנו את ברו, איך הוא מסביר את המחירים האטרקטיבים, כולל למשקאות הכי משובחים. הוא הסביר: "אנחנו עובדים בסיטונאות, כך שהאפשרויות שלנו גבוהות יותר מאשר חנויות רגילות". מי שמרוויחים הם כמובן, אנחנו, הלקוחות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ברו משקאות. יח"צ,
ברו משקאות/יח"צ

ברו משקאות, גן עדן לאלכוהול משובח, מבחר עצום, שירות אדיב, מחירים מנצחים. אגב, למעשנים שבינינו, יש גם מבחר גדול של טבק וערכות גלגול. לקראת הסילבסטר המתקרב ובא יש מבצעים מיוחדים, אנחנו את רשימת המשקאות שלנו כבר הזמנו, עכשיו התור שלכם.

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף ברו משקאות, בשיתוף ברו משקאות
  • עוד באותו נושא:
  • אלכוהול
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully