וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הידעת? פסח בחו"ל עם שינפלד זול מפסח בארץ

בשיתוף שיינפלד תיירות, בשיתוף שיינפלד תיירות

24.12.2019 / 12:28

האם נופש כשר בחו"ל עם חברה מקצועית ומוכרת הוא גם המשתלם ביותר מבחינה כלכלית? ישבנו לדון בסוגיה זו עם אחד האנשים המשפיעים ביותר כיום בתחום החופשות הכשרות ישראל שינפלד מנכ"ל חברת שינפלד תיירות. לקרוא ולהפנים

שיינפלד. מני לביא,
חופשה עם שיינפלד/מני לביא

מלונות כשרים בחו"ל משתלמים יותר ממלונות בארץ

מר שינפלד תוכל לעשות לנו קצת סדר בכל הנוגע לרמת המלונות ומחיריהם בארץ לעומת חו"ל?

בוודאי. אדגים זאת בהשוואה הגיונית: אנשים שמחפשים חופשת יוקרה, מבין המבחר הקיים בארץ מן הסתם יעדיפו ללכת לאחד המלונות הגדולים והיפים באילת. טווח המחירים בחופשות היוקרה בעיר (לדוגמא במלון מלכת שבא) בחופשת הפסח בתאריכים 7-16/4 נע באיזור ה-16,000 שקל, אירוח עם חצי פנסיון חוצה את ה-20,000 שקל, אם תבחרו במלון דן המחיר יטפס למעלה מ-20,000 שקל על בסיס ארוחת בוקר בלבד (המחירים נלקחו מאתרי האינטרנט של המלונות ונכונים למועד פרסום הכתבה).

לעומת אלו מלונות כשרים בחו"ל ששינפלד מציעים הם לא רק המעולים ביותר, אלא גם המשתלמים ביותר. אצלנו מקבלים בפסח שלוש ארוחות מלאות, ארוחת בוקר, ארוחת צהריים וארוחת ערב ובנוסף לכך גם את הבר האירי שפתוח כל יום עמוק אל תוך חצות הלילה עם כיבוד, שתייה, עוגות, פירות, אלכוהול ויין חופשי חינם. אדגיש כי במחיר שלנו כלול גם טיסה לרודוס הלוך חזור כולל העברות אנחנו לא מדברים על עוד מלון סתמי, אלא בריזורט מפואר של רשת שרתון העולמית ברודוס. כל אחד יכול לעשות את החישוב בעצמו ויראה שזה יותר משתלם ממלון מפואר בארץ.

שיינפלד. מני לביא,
חופשה עם שיינפלד/מני לביא

שינפלד זה המרצדס של חופשות כשרות בחו"ל

כיצד תוכל להסביר את ההבדל בין נופש כשר יוקרתי עם שינפלד לכל חופשה אחרת?

קל להשוות רכישת חופשה יוקרתית להשקעה ברכב יוקרה חדש. צריך לזכור שלכל אחד מתאימה מכונית שונה, בהתאם לאופיו ולתקציבו. נניח שפלוני מעוניין לרכוש רכב מאזדה 3 שעולה היום בסביבות 145,000 שקל ושכנו לעומת זאת רוצה להשקיע ברכב מרצדס קלאס S שמחירו מתחיל ב-855,000 שקל הרי מדובר במחיר שהוא פי 5 ממאזדה. ברור לכולנו שכדי להגיע מתל אביב לירושלים שניהם יכולים להגיע באותו זמן כי המהירות המרבית המותרת היא כ-110 קמ"ש. ההבדל והמאפיין הבולט בנסיעה במרצדס הוא נוחות וצורת הנסיעה, נסיעה במרצדס מפנקת יותר, חלקה יותר, וכל החוויה ברמה גבוהה יותר.

אז מדוע שלא כולם יקנו מרצדס? כי לא כל אחד מסוגל להרשות לעצמו, ומי שכן מסוגל לא תמיד סבור שהפינוק והנוחות מצדיקים את ההפרש במחיר. להבדיל מעולם הרכב, שם פערי המחיר גבוהים באופן מובהק, חופשה עם שינפלד עולה רק כ-10% יותר מחופשות אחרות אבל התמורה שמקבלים היא ברמת היוקרה והנוחות של מרצדס.
‏‏

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

חופשה כשרה בפסח זה משהו שחשוב להשקיע בו

אני לא בטוח שהשתכנעתי מדוע לשלם יותר כשאפשר לשלם פחות?

נופש כשר בחו"ל בפסח נחשב לחופשה שנתית מרכזית בקרב מטיילים רבים ומשפחות רבות. יש אנשים שחוסכים למענה במשך כל השנה והציפיות הן בהתאם. מצפים לחופשה נוחה, מהנה, חולמים ומקווים להרגיש בני חורין ובע"ה לקבל את כל הטוב שמגיע לנו.

נאמר שחופשה עם שינפלד מחירה גבוה מחופשה אחרת בין 500 ל-1,500 שקל לאדם. בחישוב מהיר זה כאילו לשים בצד 2-5 שקלים ביום במשך שנה כדי לחסוך לחופשה ברמה אחרת. כעת אמור לי בבקשה - בשביל כמה שקלים ליום לא היית מעדיף לקבל את החופשה ברמה הכי גבוהה עם חברה מקצוענית אמיתית, בעלת ניסיון, שיש לה אבא ואמא, שיודעת להעניק את הכל ללקוחות שלה? כאן טמון העיקר, להשקיע קצת יותר ולקבל הרבה יותר, לכן אומרים איזהו חכם - המזמין את החופשה הטובה והמשתלמת ביותר מבית שינפלד תיירות.

שיינפלד. מני לביא,
חופשה עם שיינפלד/מני לביא

שינפלד תיירות החברה המובילה עם הכי הרבה ניסיון

האם תוכל לסכם למען הקוראים את היתרונות המרכזיים של חברת שינפלד?

ישנם יתרונות רבים וכולם חשובים. היתרון הבולט ביותר הוא הניסיון הגדול ביותר שלנו בשוק החופשות הכשרות, מעל 30 שנות ניסיון והצלחה ללא עוררין. בכל שנה ושנה אנו לומדים איך לשפר ולהשתפר ולהפתיע עם המוצרים והמלונות הטובים ביותר.

לאוכל שמקבלים אצל שינפלד תיירות אין מתחרים. אנו מביאים את הצוות הגדול והמקצועי ביותר ברמה בינלאומית זוכה פרסים יוקרתיים. שף ראשי, שף מטבח חם, שף סלטים, שף ארוחת בוקר, שף קונדיטור פרווה, שף קונדיטור חלבי, ושפים ‏מיוחדים ששולטים במאכלי עדות מזרח ועדות אשכנז.

המנהלים שלנו מלווים בעצמם במלון את האורחים בזמן החופשה. ישראל שינפלד וצבי שינפלד מנהלי החברה נמצאים פיזית בשטח עם צוות אופרציה ענק, על מנת לדאוג ולראות שהכל מתנהל בצורה הטובה ביותר. הם לא מתפזרים למספר מלונות או למספר מדינות, אלא הם אתכם כל הזמן בכל רגע נתון. היכן תמצאו שירות יותר מקצועי ומשפחתי מזה?

למי שחולם על חופשת פסח כשרה ברמה פרימיום

מה עוד מחכה ללקוחות שינפלד בחופשת פסח הקרובה בשרתון רודוס?

שינפלד עובדים עם‏ המותגים הכי גדולים והכי חזקים כמו הילטון, פורטו קאראס ‏ושרתון. לפסח
הפעם יש לנו ריזורט ענק ומפואר ביוון, עם חוף ים פרטי, 5 בריכות שחייה, ‏לובי ענק, ‏בתי כנסת עם נוסחים שונים המתאימים לכל הדורות. חשוב לציין שהריזורט תוכנן מלכתחילה בעת בנייתו לתפוסה של שש מאות חדרים כאשר כל השטחים הציבוריים בנויים להכיל תפוסה גדולה של אנשים, בפועל יש בריזורט ‏רק 400 חדרים. המשמעות שתרגישו בחופשה את המרחבים שיש במקום. בחדרי האוכל העצומים נוכל בע"ה לארח את כל מאות האורחים לליל סדר מלכותי מאורגן למופת שטרם היה כמותו בהיסטוריה של החופשות הכשרות בחו"ל, כזה שיהללו אותו בשנים הבאות.

אנחנו גם מביאים את האמנים הנכונים והמפורסמים ביותר השנה. החזן הראשי חיים אדלר, המלחין והיוצר ישי לפידות, המאסטרו עמירן דביר, איש התקשורת הפופולרי והמבוקש ביותר עמית סגל‏ יעניק הרצאה מרתקת, ועוד הפתעות נוספות. זה בנוסף לכל צוות הווי ובידור ‏עם מדריכות מקצועיות להפעלת הילדים.

חד משמעית מדובר בחופשת פרימיום גם מבחינת המלון, גם מבחינת התמורה שהאורחים מקבלים, בהשוואה לחופשות אחרות בשוק, המוצר שלנו משתלם וכדאי יותר בכל המובנים.

ליל סדר מלכותי כמיטב המסורת עם שינפלד

שמעתי דברים מופלאים בשבחו של ליל הסדר של שינפלד. תוכל להרחיב מעט?

לקוחות רבים ומרוצים שזכו לחוות חופשת פסח כשרה למהדרין עם משפחת שיינפלד זוכרים את עוצמת החוויה המופלאה. מדובר במסורת שהולכת ומשתבחת עם השנים. אנו נוהגים לקבל את החג עם תפילה חגיגית בלווי החזן בבית הכנסת במלון. משם עוברים כולם לחדרי האוכל הגדולים המעוצבים, כשהשולחנות עוטות מפות לבנות בוהקות, לצד סידורי פרחים מהודרים ובקבוקי יין משובחים. את הסדרים המרכזיים ינהלו עורכי הסדר המכובדים והמנוסים. תחכה לכולנו סעודת חג חגיגית כשרה לפסח כיד המלך עם כל המטעמים הנהדרים שמכינים השפים והקונדיטורים של שינפלד. נקרא את ההגדה, יחולקו מתנות אפיקומן לילדים ונשיר בצוותא עם גדולי הזמר היהודי כשכל אלו משלימים לחוויה יוצאת דופן של חג עם זכורות בלתי נשכחים. בליל הסדר נקיים מספר סדרים - סדר עם החזן הראשי חיים אדלר, סדר מלווה באומנים ושירת חג עם ישי לפידות ועמירן דביר, סדר לעדות המזרח, וסדרים משפחתיים. אנו מאפשרים לכל אחד לבחור את הסדר המתאים לו כך שיוכל לחגוג כבן חורין.

בשיתוף שיינפלד תיירות, בשיתוף שיינפלד תיירות
  • עוד באותו נושא:
  • פסח
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully