וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקום בו התוספת הופכת למנה העיקרית

בשיתוף הצ'יפסרייה, בשיתוף הצ'יפסרייה

24.12.2019 / 12:02

כולם אוהבים צ'יפס מטוגן, מאכל בינלאומי העשוי מתפוחי אדמה, אשר משמש כתוספת כמעט לכל ארוחה. מקום מיוחד בנתניה לקח את תפוחי האדמה והציב אותם בקדמת הבמה צוות "המומחים" גאה להציג בפניכם: הצ'יפסריה - Potato Boutique

הצ'יפסריה. יח"צ,
הצ'יפסרייה/יח"צ

בשנה האחרונה חברי מערכת "המומחים" תרים את הארץ לאורכה ולרוחבה ומחפשים בתי אוכל אשר יצאו מהקופסא, במסגרת המסע הגענו גם לנתניה, לרחוב יהושע שטמפפר 19 ולמקום אשר נקרא הצ'יפסריה - Potato Boutique, מקום בו מעניקים את הכבוד הראוי לתפוח האדמה.

כאשר הגענו למקום הוא היה מפוצץ באנשים, היתה זו הזדמנות נהדרת עבורנו לשאול מספר לקוחות שהמתינו בסמוך אלינו על מה כל המהומה. אושרת גבאי, נתנייתית בת 31 סיפרה לנו: "מאז שאני ילדה קטנה אני שרופה על צ'יפס עם קטשופ, זה היה המאכל הכי אהוב עלי בעולם, אף פעם לא חשבתי שאפשר לעשות הרבה יותר מתפוחי אדמה ושהטעמים יהיו מאלפים, אבל זה מה שעשו פה. אם כבר רטבים אז הרבה יותר מקטשופ ולא רק צ'יפס אלא גם מאפים בתנור, סופר טעימים".

למרות עומס הלקוחות, המקום תקתק הזמנות במהירות ויעילות. הגיע התור שלנו והזמנו שתי מנות, Kumpir - תפוח אדמה אפוי בתנור ו--Cheese Sticks אצבעות גבינת חלומי מטוגנים. כל מנה הגיעה בתוספת מפנקת של סלטים, רטבים מגוונים ורבים שלא ראינו בשום מקום, גבינות ושאר תוספות מיוחדות ביותר.

הצ'יפסריה. יח"צ,
הצ'יפסרייה/יח"צ

לאחר שחיסלנו את המנות, נשאר לנו טעם של עוד והיינו סקרנים לגלות, מי הגאון שנפל לו האסימון, לפתוח מקום שלקח את תפוחי האדמה והפך אותם למנות שף לכל דבר.

פגשנו את הבעלים ושאלנו אותו, איך נולד הרעיון? הוא סיפר לנו: "בארוחה משפחתית אחת שבו על השולחן היו מספר מאכלים העשויים מתפוחי אדמה, שם קיבלתי את החזון, לקחת את ארוחות הבית והתרבות הבינלאומית שקשורה לתפוחי אדמה החוצה לקהל הרחב".

דבר נוסף אשר מבדיל את הצ'יפסריה הוא הכבוד שהם רוכשים לטבע והסביבה, כל המנות מגיעות עם אריזות מנייר ועץ ולא פלסטיק, בנוסף הרכיבים ומתכונים מתאימים גם לטבעונים והצמחונים שבינינו. במקום משתמשים בזנים המיוחדים ביותר של תפוחי אדמה ובטטות, כאלה אשר מיועדים לאפייה בתנור וגם לטיגון של צ'יפס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
הצ'יפסריה. יח"צ,
הצ'יפסרייה/יח"צ

את הזנים המיוחדים מהולנד ובלגיה מגדלים באדמות בארץ, בשונה ממקומות אחרים, פה לא מדובר במוצרים קפואים, אלא כל ארוחה נעשית על ידי שימוש במוצרים טריים מאותו היום, לכן כל תהליך העשייה מתחיל מאפס ממש, עד אשר מגיע כמוצר הסופי אל הלקוח.

אנשי הביטחון וחיילים שימו לב, מי שמגיע לבוטיק תפוחי האדמה על מדים, מקבל הנחה של 50% על כל התפריט.

שאלנו את הבעלים, האם מתוכננות הפתעות נוספות בקרוב, הוא סיפר לנו: "לכבוד החורף, אנחנו מתכננים להוסיף מנות של מרקים חמים ומענגים את הנפש, הם יהיו מבוססים על תפוחי אדמה ובטטות".

הצ'יפסריה - Potato Boutique, תודה על שלקחתם מוצר שנחשב לפשוט ובניתם עליו תפריט מגוון, עשיר בטעמים ומרקמים. אם כבר לצאת מחוץ לקופסא אז אתם עשיתם זאת בגדול.

ואם שכחנו לציין המקום כשר! כל הגבינות גבינות ישראל והירק גוש קטיף.

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף הצ'יפסרייה, בשיתוף הצ'יפסרייה
  • עוד באותו נושא:
  • צ'יפס
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully