וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קינמון: קונדיטוריה ובית קפה חמים וביתי באשקלון

בשיתוף קפה קינמון, בשיתוף קפה קינמון

24.12.2019 / 11:13

מתגעגעים לטעמים של פעם עם טאץ' עכשווי, אתם חייבים לבוא לטעום מהמעדנים של קונדיטוריה קפה קינמון באשקלון

קפה קינמון. יח"צ,
קפה קינמון/יח"צ

קפה קינמון באשקלון הוא עסק משפחתי שנוסד לפני 16 שנה וגדל ללא הפסקה, מתמחה בלחמים מיוחדים, עוגות ועוגיות בעבודת יד. התפריט של קינמון עשיר ביותר, בין היתר בקונדיטוריה ובבית הקפה החמים ניתן למצוא: עוגיות בעבודת יד; מגוון מטורף של עוגות, עוגות בית ומוס, עוגות מרשימות לימי הולדת; לחמי ארטיזן, לחמי מחמצת עם 100% חומרים טבעיים והכל במתכון ביתי אשר נעשה במקום.

בתפריט ישנו גם מגוון גדול של סנדוויצ'ים וסלטים. ארוחות בוקר הן עשירות וכוללות שקשוקה ישראלית ושקשוקה ים תיכונית,פוקאצ'ות שונות, קישים ועוד.

שאלנו את הבעלים על שתי מנות מיוחדות שהלקוחות אוהבים במיוחד: "מנת הפרעצל לקס, מדובר בייגל רך מבושל ואפוי באופן ביתי בקונדטוריה, מוגש עם סלמון וגבינת שמנת. עוגת הדגל של המקום היא בריוש הגבינה. מדובר בעוגת שמרים במילוי גבינה מתוקה על בסיס חמאה".

קפה קינמון. יח"צ,
קפה קינמון/יח"צ

היתרון הגדול של קינמון הוא השילוב של קונדטוריה וקפה ביחד, כל דבר אשר מוגש במקום הינו תוצרת בית ומוכן במקום ולכן המתכון המנצח, טעם ביתי וטרי.

שאלנו את הבעלים על אנשי הצוות: "הצוות שלי הכי מקצועי שיש, כל העבודה נעשית באווירה משפחתית חמה כאשר כולם עוזרים לכולם להפוך את המקום לנעים, מזמין וטעים. בזכות זה הלקוחות הופכים להיות חלק בלתי נפרד מהמשפחה שלנו".

החוק של קינמון אומר: "טעים לי,נמכר. לא טעים לי, לא נמכר".

בקינמון מכניסים כל הזמן טעמים חדשים ובודקים עם הלקוחות את מידת ההצלחה. אם מוצר חדש לא טעים ברמה של "ללקק את האצבעות", הוא תכף ומיד יורד מהמדף.

שירות נוסף של קינמון הוא מגשי אירוח. מדובר בשירות משלוחים לאירועים עם מגשי אירוח חלביים עמוסים מכל טוב, בטעמים מתוקים ומלוחים והכל מעוצב בהתאם לאירוע הספציפי. שירות מושלם למסיבות יומולדת, חגיגות בר מצווה, עליות לתורה, מקווה, חינות, ישיבות עסקיות, הרצאות ועוד.

שוחחנו עם חווה גבעתי, לקוחה קבועה במקום: "קינמון הפך להיות לבית השני שלי. פעמיים בשבוע בבקרים אני נפגשת פה עם חברות ל"פרלמנט" שבו אנחנו מקשקשות על הנכדים, הצגות, טיולים לח"ול ונזכרות בימים מהעבר, אנחנו יושבות שעות ונהנות מהאווירה במקום ומהמאפים הטעימים כל-כך. כאשר אני לא עם החברות אני מגיעה עם הנכדים, גם הם אוהבים להתפנק מהטעמים פה".

לצד בית הקפה והקונדיטוריה נפתחה חנות משלימה בשם ונילה, בה ניתן למצוא את כל חומרי הגלם הנצרכים לאפייה, כולל אביזרים, כלים וגם סדנאות בתחום האפייה והבישול.

לפרטים : 08-6738002

עמוד האינסטגרם

עמוד הפייסבוק

בשיתוף קפה קינמון, בשיתוף קפה קינמון
  • עוד באותו נושא:
  • אשקלון
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully