וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רימקס VIP חיפה מנווטים את הנדל"ן של עיר הכרמל

בשיתוף רימקס וי.איי.פי חיפה, בשיתוף רימקס וי.איי.פי חיפה

24.12.2019 / 11:04

במשך שנים העיר חיפה נחשבת לאחת הערים הכי מסקרנות מבחינה נדל"נית בישראל והשנה היא קפצה למקום שני בארץ בכמות העסקאות. הכירו את סוכנות הנדל"ן שמבינה את העיר

ערן ליברמן. יח"צ,
ערן ליברמן/יח"צ

אוניברסיטה ברמה הגבוהה ביותר, הטכניון אשר נמנה כחלק מהטובים בעולם בתחומו, בית חולים מתקדם, קניונים מפוארים, מנהרות הכרמל שמקצרות את הדרך, חינוך מתקדם, אוכלוסיה מגוונת מאוד בין הירוק של הר הכרמל לכחול של הים התיכון, אלה המאפיינים הבולטים של העיר חיפה.

במסגרת בדיקה של מערכת "המומחים" אחר מי שמנווטים את עסקאות הנדל"ן בעיר הצפונית, עלה שם של משרד תיווך מסויים פעם אחר פעם, רימקס וי.אי.פי - REMAX VIP HAIFA.

רשת רימקס היא רשת בינלאומית הפועלת בישראל מזה 25 שנה ומונה כ-130 סניפים בפריסה ארצית. היא הרשת החזקה ביותר בישראל כיום בכמות העסקאות. מה שהופך אותה לכזו זה הידע והנסיון רב השנים אשר באמצעותם היא מעניקה גיבוי ותמיכה מושלמים לכל סוכני השטח שלה, עם כלים טכנולוגים מתקדמים אשר מציבים אותה ברמה אחת מעל כולם.

הסניף של רימקס וי.אי.פי נמצא ברחוב שלום עליכם 4 במרכז זיו, אשר בנווה שאנן בחיפה, השכונה הגדולה והנמכרת ביותר בחיפה. מי שמנהל אותו בזכיינות כבר מספר שנים הוא ערן ליברמן.

שוחחנו עם מספר לקוחות שעברו תחתיו, כולם ציינו כי מדובר בבולדוזר, איש עבודה אמיתי שלא נח לרגע עד שמעמיד על השולחן את העסקה הטובה ביותר שאפשר למצוא, תוך כדי מתן שירות מקצועי, נעים, מהיר ואמין. המשרד זוכה לביקורות רבות וטובות בכל מדיה אפשרית, עם זאת הוא מקבל ומשקיע בפרסום רב. לקוחות מרוצים חוזרים אליו בכל פעם מחדש וגם מפנים מכרים ומשפחה למשרד לעשות עסקים נוספים בגלל רמת השירות שקיבלו מצוות המשרד ושביעות רצון מהעסקה שהושגה.

יצאנו לשטח לבדוק מקרוב במי מדובר. קודם כל מצאנו כי הלוקיישן שבו ממוקם משרד התיווך רימקס וי.אי.פי סמוך לטכניון, כ-5 דקות הליכה בלבד, כך שבאופן טבעי מאות סטודנטים מוצאים את מבוקשם בכל הנוגע למגורים בחיפה דרך סניף זה.

אבל לא רק סטודנטים, גם משקיעים רבים מכל הארץ אשר מבקשים לרכוש נכסים בחיפה על מנת להשכירם למטרת תשואה איכותית וטובה שניתן למצוא היום רק בחיפה על בסיס הנתונים שמוצגים ביחס לכסף המושקע, מגיעים לפגוש את מי שיכול לעשות עבורם חיבור מושלם.

קהל יעד נוסף הוא כמובן משפרי דיור וזוגות צעירים אשר בוחרים להשאר בשכונה ולהתקדם בה בהתאם למצב המשפחתי וזאת בעקבות מגוון עצום של סוגי הנכסים בשכונה שנותנים מענה לכל אחד ולכל תקציב.

הגענו לסניף ושוחחנו עם ערן ליברמן. תחילה ביקשנו ללמוד מקצועית, איך הוא בוחר לתמחר את הנכסים אשר נמצאים בבעלותו. ערן הסביר לנו: "הכל נעשה על בסיס תוכנית וידע של רשת רימקס הגדולה, לפי ניתוח נתונים ממוקד לכל נכס ונכס. זאת בצירוף הידע וההיכרות עם השכונה, השוני בין הרחובות ועסקאות שבוצעו בהם מחיר למ"ר מוצע מבוקש ונמכר, נגישות ועוד היבטים פרטניים אשר יש לקחת בחשבון בתמחור הסופי מול בעלי הנכס תוך שקיפות מלאה להיצע מול הביקוש וכדאיות העסקה עבור הקונה הפוטנציאלי.

"הידע והניסיון שלנו מאפשרים תמחור נכון גם בהתאם לשוני בין נכסים באזור מסויים, אם מדובר בדירה ישנה או משופצת, לפי רמת הדחיפות למכירת הנכס וידע מוקדם עם הערכות שמאות סבירות לאזור. כל אלו מובילים אותנו לקבוע את המחיר הכי ריאלי בשוק".

יתרון גדול בסגירת עסקאות דרך רימקס וי.אי.פי הוא משרדי עורכי דין בתחום המקרקעין אשר פועלים מול ערן ליברמן לאורך שנים. אלו מעניקים ללקוחות הסניף שירותים במחירים מפתיעים. בנוסף ניתן להתקשר לעוד בעלי מקצוע כמו חשמלאיים, שיפוצניקים, אינסטלטורים, טכנאי ומתקיני מזגנים, צבעים ועוד הכל כדי לתת ללקוח חווית שירות מקסימלית.

גם בכל הנוגע לעבודה ישירה מול בנקים בהקשר של הלוואות ומשכתנאות, עזרה בקידום נתינה של אישורים עקרוניים תוך מספר שעות הסניף בראשות ערן מעניקים ליווי ותמיכה מקצועית לכל אורך הדרך.

שאלנו את ערן אם הוא יכול לתת לנו טיפ על אזור מגורים חם בחיפה. הוא השיב: "בשנה האחרונה שכונת נווה שאנן בחיפה היתה השכונה הנמכרת ביותר בעיר, אני אומר זאת על סמך 450 עסקאות מכירה שבוצעו בשכונה לאחר ניתוח העסקאות במרכז השכונה ומסביבה בלבד, עלייה של 3% מול שנה שעברה".

מידע מעניין נוסף שהצלחנו לדלות הוא כי תחת רימקס וי אי פי יש מגוון גדול של נכסים בבלעדיות. היצע גדול של תקציבים שונים ומגוונים המתאימים לכל משקיע. מחירים לדירות להשקעה בחיפה, החל מ 500 אלף שקל ועד מיליון ו 200 אלף שקל, לדירות שלושה וארבעה חדרים מוכנות לכניסה מיידית למגורים או מושכרות.

רימקס וי.אי.פי תחת ניהולו של ערן ליברמן, מעניקים מטרייה אחת רחבה של מבחר נכסים גדול בבלעדיות, ניסיון וידע רב בתחום, נסיון של מאות עסקאות באזור, הכרות מעמיקה מקצועית שקופה וישרה כל אלו לטובת עסקת הנדל"ן הבאה שלכם.

"בואו לכוס קפה במשרדנו, קבלו סקירה על האזור, צאו עימנו לשטח, התרשמו ממגוון הנכסים מהשוני בין אופי המבנים, סוגי הבניה, ההבדלים בין הרחובות ואנו בטוחים שתהיו בטוחים שהכסף שלכם כאן שווה יותר מכל מקום בארץ", אומר ליברמן.

ערן ליברמן זכיין REMAX VIP

ליצירת קשר: 04-8521111

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

בשיתוף רימקס וי.איי.פי חיפה, בשיתוף רימקס וי.איי.פי חיפה
  • עוד באותו נושא:
  • חיפה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully