וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו הדרך הנכונה לבחור מאוורר תקרה

בשיתוף SwingFans, בשיתוף SwingFans

23.12.2019 / 16:37

אחרי שמתקינים מאוורר תקרה לא ניתן להזיזו לכן כדאי לדעת מראש איך לבחור את המאוורר המתאים שיעזור לכם לצנן את הבית

מאווררי תקרה. SwingFans,
מאוורר תקרה/SwingFans

ישראלים רבים בוחרים להתקין בבית או בעסק שלהם מאווררי תקרה, בין אם זה על חשבון מערכות מיזוג אחרות ובין אם זה כתוספת למערכות מיזוג קיימות. אותם מאווררים מאפשרים להם ליהנות מאוויר נעים בימי הקיץ החמים והלחים, מבלי שהם יצטרכו להדליק מזגן או מבלי שיצטרכו להפעיל אותו לזמן ממושך.

על מנת להתקין מאוורר תקרה בצורה נכונה בחדר, כך שהוא ישרת אותנו על הצד הטוב ביותר, עלינו לבחון מספר היבטים. עלינו לקחת בחשבון, להבדיל ממאווררים ניידים למשל, ברגע שהתקנו את המאוורר, אנחנו לא נוכל לשנות את המיקום שלו, אם נעשה כך, הרי שנפגע בעיצוב של חלל החדר. לכן, המיקום הטוב ביותר להתקין את מאוורר התקרה הוא כמה שיותר באמצע החלל, זה המיקום האידיאלי והכי אפקטיבי למאוורר תקרה.

לפני שנסביר איך בוחרים מאורר תקרה בצורה נכונה, חשוב להדגיש, 2-3 נקודות שאינן קשורות באופן ישיר לשימוש במאוורר בפועל. ראשית, ההתקנה חייבת להתבצע על ידי בעל מקצוע. אנחנו לא יכולים להתקין אותו בעצמנו. החברה ממנה אנחנו רוכשים את המאוורר, אמורה לספק לנו גם שירות התקנה. שנית, עלינו לוודא איזו אחריות אנחנו מקבלים על המאוורר, למשך כמה זמן היא טובה ומה היא כוללת בתוכה. שלישית, כשאנחנו בוחרים מאוורר תקרה, הרי שאנחנו צריכים להתייחס לכל היבט, ולחבר אותם ביחד, על מנת שבסופו של דבר, אכן נוכל לספק לעצמנו מאוורר ברמה הגבוהה ביותר.

מאווררי תקרה. SwingFans,
מאוורר תקרה/SwingFans

כיצד בוחרים מאוורר תקרה בצורה נכונה

נקודה ראשונה שנתייחס אליה היא גודל חלל החדר בו אנחנו מבקשים להתקין אותו. על פי זה, אנחנו נוכל להתאים את גודל המאוורר והכנפיים, וכן על מנת לוודא שמאוורר תקרה אחד יספיק לגודל החלל. למשל, בחללים עסקיים, נמצא לא פעם יותר ממאוורר תקרה אחד, בגלל הגודל של המקום.

נקודה שנייה שנתייחס אליה היא גובה התקרה. מצד אחד, משיקולי בטיחות, אנחנו נתקין מאוורר בתקרות שהן מספיק גבוהות, מצד שני, הגובה של התקרה ישפיע במובנים רבים על היכולת שלנו להרגיש את העבודה של המאוורר, את היכולת שלו לפזר את האוויר בצורה יעילה ונוחה. כמובן שנצטרך לעמוד בגובה המינימום הנדרש בחוק שזה גובה של 2.3 מטר בין הכנפיים לרצפה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מאווררי תקרה. SwingFans,
מאוורר תקרה/SwingFans

נקודה שלישית שנבחן היא חווית השימוש במאוורר. כיום אנחנו יכולים למצוא מאווררי תקרה שכוללים בין היתר שלט רחוק, מבלי שנצטרך לקום מהכסא או מהמיטה,שנוכל באמצעות השלט לשנות את מהירות המאוורר, הדלקה וכיבוי התאורה והחלפת כיוון בין מצב קיץ למצב חורף. או לחילופין ניתן להתקין מפסק קיר עם בורר מהירות מקובע לקיר בלי שלט. מאוורר תקרה עם בורר מאוד מתאים לחדרי ילדים ולאנשים שמעדיפים פחות שלטים.

בשיתוף SwingFans, בשיתוף SwingFans
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully