וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו את הקצבייה הכי מעניינת בצפון

בשיתוף אטליז אחים סבאח, בשיתוף אטליז אחים סבאח

23.12.2019 / 16:22

חודשי החורף נמצאים בפתח, לכן במערכת "המומחים" שמנו דגש על מציאה של מקומות אשר יכולים לחמם לכולנו את הלב והנשמה, את השבועות האחרונים העברנו במסע ארצי אחר קצביות בולטות

האחים סבאח. יח"צ,
אטליז אחים סבאח/יח"צ

בחיפוש אחר בית בשר ברמה גבוהה, הגענו גם לחיפה ומצאנו את איטליז אחים סבאח - איטליז בשרים ומעדניה של מעדני מזרע שגרמו לנו להתרגש, להתפעל, לטעום ולהתענג על הטעמים במקום. הקצבייה נמצאת ברחוב ח'ורי 45 ומדובר במוסד לכל דבר, איטליז אשר פועל כבר 50 שנה!

בכניסה למקום שוחחנו עם מספר לקוחות. התברר לנו שלא מדובר רק בלקוחות קבועים מחיפה עצמה, אלא כאלה שמגיעים במיוחד מכל אזור הצפון, קיסריה, זכרון יעקב ואפילו תל אביב. הם סיפרו לנו כי הם מגיעים לאיטליז כי אי אפשר שלא להבדיל בין איכות השירות והבשרים לעומת מקומות אחרים, הם ציינו במיוחד את רמת הניקיון במקום ואת המחירים הנוחים.

מי שמנהלים את הקצבייה הם מרואן, עאטף ועבד סבאח, בניו של המייסד, מוסטפא. מדובר בקצבייה ומעדניה משפחתית, עם ידע וניסיון רב בתחום הבשרים, כאשר בני המשפחה פועלים בו מגיל צעיר מאוד.

האחים סבאח. יח"צ,
אטליז אחים סבאח/יח"צ

שאלנו את מוסטפא אם יש מבצעים מיוחדים לסוף שנת 2019. הוא חייך ואמר, "ועוד איך". מוסטפא פירט: "בימים אלו יש מבצע מיוחד על מבחר בשרי הטלה, בעוד שלושה חודשים לקראת חג הפסח ולאחר מכן יום העצמאות יהיו הפתעות רבות והוזלות מיוחדות על הבשרים המיוחדים של האטליז".

היינו חייבים לברר: "50 שנה, איך מחזיקים מעמד כל-כך הרבה שנים?" מוסטפא הסביר: "בזכות הידע, היחס והתוצרת המעולה שלנו. התחרות שלנו מול איטליזים אחרים נמדדת בעיקר בטיב הסחורה שלנו, שעולה על כל מקור אחר. אם זה חלקי הבשר האיכותיים, אם זה טריות הסחורה, היכולת והידע לטפל בבשר ברמות הטובות והגבוהות ביותר, הכל כדי להעניק ללקוחות שלנו חוויה קולינרית אמיתית, זה מה שגורם לנו לשמור על קהל גדול ונאמן, כאשר מגיעים אלינו כל הזמן לקוחות חדשים גם כן".

האיכות של הקצבייה היא הסיבה שהיא משמשת גם ספקית בשר מרכזית למסעדות רבות בחיפה, בהן 'שווארמה אמיל' שזכה לאחרונה בתואר השווארמה מספר 1 בארץ מטעם 'גומיו' (קבוצת מבקרי מסעדות בינלאומית) וכן זכיה נוספת במדגם השווארמה הטובה בישראל במסגרת תכנית "עושים חשבון" של ערוץ 13.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
האחים סבאח. יח"צ,
אטליז אחים סבאח/יח"צ

אטליז האחים סבאח משמש גם כספק הבשרים הקבוע של שורת מסעדות ידועות בחיפה, בהן: מסעדת מקסים, קלמריס, קוראל, אלנבי, שטרודל, דוזאן, האוק, פאב הדיוק ופאב העוגן ופרנג'ליקו.

כיף לנו לדווח כי המקום נמצא נקי, מצוחצח, איכות הבשרים שבדקנו הצביעו על האיכות הגבוהה ביותר שניתן לקבל והכל במחירים נוחים לכל כיס.

איטליז אחים סבאח, אנחנו התאהבנו במקום, עכשיו זה התור שלכם.

ליצירת קשר והזמנות: 04-8529246.

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף אטליז אחים סבאח, בשיתוף אטליז אחים סבאח
  • עוד באותו נושא:
  • אטליז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully