וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציוד כוח - על מולטי טריינר או קרוס אובר שמעתם?

בשיתוף ספורטל, בשיתוף ספורטל

23.12.2019 / 13:56

ספות כושר, מולטי טריינרים, מכשירי קרוס אובר ועוד - יותר ויותר מתאמנים משלבים אימונים עם ציוד כוח בשגרת הספורט שלהם, ומרוויחים הצרת היקפים וחילוף חומרים מהירים יותר, ושרירים חזקים יותר

מכשירי מולטי טריינר קרוס אובר לחדר כושר ולבית - ספורטל. יח"צ,
מכשירי מולטי טריינר קרוס אובר לחדר כושר ולבית - ספורטל/יח"צ

בניגוד לתדמית המיושנת, אימוני כוח עם משקולות, כדורי כוח, מכשירי קרוס אובר וכדומה אינם מיועדים רק לפיתוח גוף בעל שרירים מנופחים: מחקרים מעידים שלאימוני כוח יש חשיבות רבה גם בפעילות כושר עבור הורדת משקל וחיטוב הגוף, לצד האימונים האירוביים הקלאסיים. כך זוכים המתאמנים הן בייעול הירידה במשקל והצרת ההיקפים, והן בחיזוק מסת השריר לעיצוב הגוף ולהפיכתו לחזק ולבריא יותר ולא רק רזה יותר.

הפופולריות של אימוני כוח גורמת לציוד כוח כמו מולטי טריינר להיות פופולרי ומבוקש לא רק בחדר הכושר השכונתי, אלא גם בקרב המתאמנים בבית - כך מספרים לנו בחברת ספורטל ציוד כושר מתקדם - חנות ציוד ספורט וכושר ברעננה, המתמחה בייבוא ובשיווק ציוד ספורט ומכשירי כושר ביתיים ומקצועיים של מיטב היצרנים בעולם מאז 1997. כמו כן, עוסקת ספורטל בייעוץ לתכנון ולהקמת חדרי כושר למוסדות, לעסקים, לבניינים משותפים ולמבני ציבור בכל רחבי הארץ בשירות מלא - מהגדרת הצרכים והייעוץ המקצועי ועד להזמנת מכשירי הכושר, אספקתם, הרכבתם ומתן שירותי תחזוקה, כמו גם שירותי תיקון הליכונים בכל הארץ.

על אופני כושר או הליכונים כולנו שמענו, גם על אליפטיקל. אך מי הם הכוכבים של ציוד הכוח? בספורטל נרתמים לעשות סדר בבלגן.

מולטי טריינר ומכשירי קרוס אובר

שני מכשירים אלו מככבים בתחום ציוד הכוח בהיותם בעלי נוכחות שאי אפשר להתעלם ממנה: הם גדולים, מסיביים, ומשמשים להלכה כמעין תחנת כושר גדולה כוללת, מולטיפונקציונלית, המאפשרת מגוון אימונים שונים לקבוצות שרירים שונות. לשניהם מבחר דגמים רחב, חלקם מקצועיים וחלקם לשוק הביתי.

מולטי טריינר כולל בליבה של "תחנת כושר" זו מושב, לרוב בעל יכולת כוונון והתאמה לצרכי המתאמן. סוג המולטי טריינר, מבחר האביזרים שלו ורמתו קובעים עד כמה גדול יהיה מגוון האימונים בו - יש כאלו שיכללו גם שק אגרוף, או כרית יד קדמית וכן הלאה. מולטי טריינר ביתי כולל פלטות במשקל של 50-75 ק"ג, בעוד במכשיר מקצועי תוכלו גם למצוא משקל פלטות של 90 ק"ג.

מכשיר קרוס אובר אינו כולל מושב באמצע המכשיר (אם כי ניתן לשלב בו ספת כושר לתרגילים הדורשים ישיבה או שכיבה), בניגוד למולטי טריינרים. מתקני קרוס אובר כוללים סטים זהים של משקולות בשני הצדדים, כאשר בדגמי מתקני קרוס אובר מקצועיים מדובר על 180 ק"ג (90 ק"ג בכל צד). שניים יכולים להתאמן בו באותו הזמן, אחד בכל צד. זהו מכשיר אימוני כבלים נהדר, עם מגוון רצועות, כבלי קרוס אובר, פולי עליון ותחתון, ידיות משיכה ועוד.

ספת כושר

ספות כושר, שבאנגלית מכונות "ספסלי כושר" (שם שהולם יותר את המראה שלהן), הן אמצעי מצוין לשילוב עם מכשירי קרוס אובר, סמית מאשין וכלוב משקולות, או לאימוני משקולות ולאימוני בטן. אימוני משקולות נעשים עם ציוד מאסיבי, ולכן יש צורך בספסל או מושב הבנוי לנשיאת משקל רב ולתמיכה מהימנה בגוף המתאמן בעת ביצועם - וספות כושר הן בדיוק האביזר הנכון למשימה. בנוסף, קיימות ספות כושר מיוחדות לאימוני בטן בלבד (שאינן מתאימות לאימוני משקולות), עבור מתאמנים המעוניינים להתמקד באזור זה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מהו ציוד הכוח הנכון עבורכם?

המבחר בשוק גדול מאוד, ומבלבל. ספורטל מציעים למתאמנים ולחדרי כושר לזכור מספר דברים חשובים בבחירת מכשירי כוח: לא להתפשר על איכות ועמידות, החיוניים בעת אימון עם משקל כבד ומבטיחים הן את בטיחותכם והן מינימום בלאי לאורך השנים. שנית, אל תתפשרו על ציוד ללא תעודת אחריות. אם אינכם בטוחים במה לבחור, קבלו ייעוץ מקצועי כדי לוודא שהמכשיר שבחרתם - מתקן קרוס אובר, מולטי טריינר, ספת כושר או כל מכשיר אחר - יתאים בצורה הטובה לסוג האימונים הדרוש לכם, לתקציבכם ולדרישותיכם.

ספורטל ציוד כושר מתקדם - יבואן ציוד ספורט | חנות ספורט וציוד כושר מקצועי

רחוב היצירה 10 רעננה - אזור התעשייה

טלפון ליצירת קשר: 1-599-501-466

רכישה והזמנות און ליין ברשת, הנחות מפתיעות ומבצעים במחלקות רבות
מכירה ליחידים, וועדי בתים, עסקים, בתי מלון ומוסדות רפואיים בכל רחבי הארץ
מחלקה מיוחדת לציוד שיקומי, מחלקה ייחודית חדישה של הליכוני שולחן, אופני שולחן

שירותי תיקון הליכונים מקצועי בכל הארץ: https://www.l-sportal.co.il

בשיתוף ספורטל, בשיתוף ספורטל
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully