וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את חגיגת יום ההולדת הזו אף אחד לא ישכח

בשיתוף שימקי הפקות, בשיתוף שימקי הפקות

23.12.2019 / 9:13

כבר עברתם על כל המפעילים במסיבות יום ההולדת? שימקי הפקות מציע פעילויות מיוחדות שעוד לא ראיתם - החל מכוכב נולד ועד פיצוחים

שימקי הפקות. יח"צ,
שימקי הפקות/יח"צ

בשיחת צהריים במערכת צוות המומחים, העלתה אחת המפיקות שאלה ובקשה לעזרה. לבתה בת ה-6 יש יום הולדת והיא שוברת את הראש, איך מארגנים מסיבה לילדה בכיתה א' ומה היא צריכה לכלול? זרקו לה כל מיני הצעות על מפעילים כאלה ואחרים, אבל את כולם היא הכירה ממסיבות גן קודמות. זה הדליק נורה אצל העורך הראשי והוא ציווה עלינו מיד: "צאו, חפשו ומצאו משהו שונה". כך עשינו.

לאחר עשרות שיחות עם הורים לילדי גנים ובתי ספר, עלה שם אחד שוב ושוב. להפתעתנו, לא היה מדובר רק במפעיל לילדים אלא גם למבוגרים, והשם הוא שימקי הפקות.

שוחחנו עם רונה ואלעד ריפקין מאבן יהודה, לקוחות של שימקי הפקות. הם סיפרו לנו: "ליאת שלנו חגגה בת מצווה, קיבלנו המלצה על הפעלה בסטייל התוכנית 'הכוכב הבא'. החלטנו ללכת על זה וזה היה להיט. הילדים עשו חיים משוגעים על הבמה, עם המיקרופון, היה שמח ומוצלח ביותר, שונה לגמרי מכל מסיבות הבת מצווה הרגילות באולם אירועים או מסעדה שבהן הילדים מהר מאוד מאבדים את הסבלנות, פה הם שיתפו פעולה מהרגע הראשון ועד לסיום הערב".

שימקי הפקות. יח"צ,
שימקי הפקות/יח"צ

שימקי הפקות הוא שימי אזולאי, עובד בכל חלקי הארץ, כאשר ההפעלות שלו מבוססות על תוכניות מוזיקליות בהשראת תוכניות ריאליטי. הפלוס הגדול הוא שלא מדובר רק בהפעלות לילדים או בני נוער, אלא גם לצעירים ומבוגרים.

כל סיבה לחגיגה, מסיבות פרישה, ימי הולדת, מסיבות נישואין ועוד, אם בא לכם להרגיש לרגע אחד כמו כוכבי הבמה בתכניות הטלוויזיה השנות כמו: לא נפסיק לשיר, כוכב נולד, נולד לרקוד עם שירים מכל הסוגים, הוא האיש שיהפוך לכם את הערב למושלם.

שוחחנו עם שימי ושאלנו אותו מה מניע אותו כך שצריך להשקיע בכל ערב מחדש מאה אחוז אנרגיה ושמחה על מנת שכולם יחייכו ויעשו חיים. הוא הסביר: "העסק שלי נפתח מתוך רצון אמיתי להפיק ערבים מפוצצים באנרגיה טובה ובכיף, ואני כמו מצבר שצריך הטענה, זו ההטענה שלי, זה הכיף שלי, לראות, לכן אף פעם לא משעמם וגם לא מתעייפים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שימקי הפקות. יח"צ,
שימקי הפקות/יח"צ

לשימי יש הפעלות נוספות שהן בגדר חשיבה מחוץ לקופסא:

חדר בריחה נייד, אחד הלהיטים החדשים ביותר בישראל.

פיצוחים, הפעלה על פי השעשועון המוכר מהטלוויזיה החינוכית ששודר בשנות ה 80' , בגירסה עכשווית לדור הצעיר שאולי פחות מכיר, ניתן לעשות את זה גם לקהל הבוגר שגדל על שוש עטרי ושאלות הטריוויה שלה.

בנוסף שימי מביא עימו אופציות של משחקי רצפה: דמקה, סולמות וחבלים, איקס עיגול, ים יבשה, באולינג, שולחן כדורגל ועוד.

בפעם הבאה שאתם שוברים את הראש, איך להרים מסיבה מיוחדת במינה, תזכרו את השם, שימקי הפקות, אנחנו את השם שלו כבר סימנו בתור הכוכב הבא שכדאי לקחת בחשבון.

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף שימקי הפקות, בשיתוף שימקי הפקות
  • עוד באותו נושא:
  • הפקות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully