וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצה טיים: הפיצרייה שמטריפה את התיירים ותושבי אילת

בשיתוף פיצה טיים, בשיתוף פיצה טיים

22.12.2019 / 16:50

תקשיבו לנו טוב, כל מה שידעתם עד כה על מקומות אוכל באילת מתגמד לעומת מה שאנחנו עומדים לגלות לכם עכשיו

Vulcano פיצה. יח"צ,
פיצה Volcano/יח"צ

תשכחו מאזור המסעדות סביב הטיילת ובתי המלון, המקום הכי טוב באילת לרפד בו את הבטן עם פיצה ושאר מאכלים איטלקיים מקוריים, נמצא במרחק נסיעה של מספר דקות בלבד מחוף הים.

פיצה טיים, פיצת בוטיק אותנטית אשר הוקמה רק לפני כחצי שנה וכבר עשתה לעצמה שם גדול, עד כדי כך שבמלונות ממליצים לתיירים אשר מגיעים לעיר לקפוץ לראות על מה מדובר, כך עשינו גם אנחנו. כאשר הגענו למקום הוא היה מפוצץ באנשים, ישראלים אשר מתגוררים בעיר ותיירים מכל העולם. השילוב של כמה שפות ביחד התמזג נהדר עם הריחות באוויר, התאבון שלנו נפתח בגדול ולא יכלנו לחכות עד שיהיה זה התור שלנו להזמין ולאכול.

בין לבין שוחחנו עם בני הזוג גבעתי שהגיעו מאלפי מנשה ובדיוק עמדו לצאת לאחר ארוחה. "זו לא הפעם הראשונה שלנו באילת כמובן, אבל הפעם הראשונה שאנחנו נמצאים בעיר ויוצאים מאזור הטיילת. זוג חברים שהיה פה לפני חודש אמר לנו שאסור לנו לפספס את ההזדמנות ולהגיע לפיצרייה, טעמים כמו באיטליה, ההמלצה שלהם היתה זהב. האווירה פה כל-כך שמחה והטעמים משהו משהו, חיסלנו מגש פיצה והקלצונה, הטוב ביותר שטעמתי, כולל לאחר ביקור בנאפולי".

פיצה טיים לוגו. יח"צ,
פיצה טיים/יח"צ

הגיע התור שלנו לאכול וכמעט נפלנו מהכיסא. הטריות, החמימות, הפריכות והטעמים שהתנפצו לנו בפה, חוויה מעולם אחר. יש כמה אופציות, בין הפיצה המסורתית הקלאסית לבין כמה מנות מיוחדות בעיצובים מגניבים, משהו שלא ראינו בשום מקום אחר קודם לכן.

מה שתפס לנו את החך במיוחד היה הרוטב שעל הפיצות, היינו חייבים לברר על מה מדובר ותפסנו לשיחה את הבעלים של המקום, שרה פאני שביחד עם בנימין אחיה מנהלים את המקום. "חיפשנו את הגבינות הכי טובות, ולא כל גבינה, כמה שהיא טעימה, היא מתאימה לפיצה. הרוטב שלנו הוא חלק מרכזי ממנה".

לחצנו על מנת לקבל טיפים נוספים, איך זה שהבצק פשוט מושלם, פריך ורך בצורה בלתי רגילה. הסבירו לנו בעלי המקום: "זה פשוט מאוד, הבצק שלנו נח בהתאם, בין 30 ל 40 שעות, רק לאחר מכן הוא נמכר ללקוחות".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
פיצה מקסיקני. יח"צ,
פיצה מקסיקנית/יח"צ

בלי ששרה פאני ובנימין ידעו, עשינו סיבוב גם אל תוך המטבח, לראות איך כל הקסם הזה עובד. אנחנו חייבים לציין שהמטבח הזכיר סוג של חדר ניתוח, הכל נקי ומתוקתק, אין שום לכלוך על הרצפה, גם אם הקמח הוא מרכיב חשוב.

כאשר סיימנו את הארוחה שלנו היינו צריכים לפלס כמעט בכוח את דרכנו החוצה.

כאשר נשקול היכן תהיה החופשה הבאה שלנו, לפיצה טיים יהיה משקל מכריע בהגעה לאילת, ותושבי המרכז יכולים רק לקנא שלאילתים היא נמצא ממש מתחת לאף.

ואם לא הזכרנו, המקום כשר למהדרין!

רחוב סיני 683, מרכז איזידור

לפרטים והזמנות: 08-6340707

עמוד הפייסבוק

בשיתוף פיצה טיים, בשיתוף פיצה טיים
  • עוד באותו נושא:
  • אילת
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully