וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבר המפתיע של השנה

בשיתוף אוטו בר, בשיתוף אוטו בר

22.12.2019 / 16:33

במהלך השנה האחרונה צוות המומחים הסתובב בכל רחבי הארץ על מנת לחוש מקרוב את הדופק של עולם חיי הלילה, במטרה להביא לכם את חוות הדעת הכי נקייה ומקצועית

אוטו בר. יח"צ,
אוטו בר/יח"צ

בשבוע שעבר הגיע הזמן לקפוץ ליבנה. בתחילה לא היינו בטוחים, אולם מספר אנשי צוות קיבלו לא מעט המלצות לגבי מקום מסויים, אוטו בר יבנה, כך שהסקרנות גברה. צוות מיוחד נשלח למקום בהפתעה, אלו הם הרשמים שלהם.

הגענו למקום ביום רביעי בערב, מדובר בבר מקומי תוסס שהיה מלא באנשים מכל הגילאים. אפשר היה להבחין כי המקום נמצא בפינישים האחרונים של שיפוץ נרחב, העובדים במקום הסבירו לנו כי הפתיחה המחודשת מכוונת במיוחד ל-31 לדצמבר, ערב הסילבסטר, כבר עכשיו אפשר היה להבחין שהמקום הולך להיות פיצוץ.

תפסנו שיחה עם אחת המבלות, שירה דותן, בת 25, סטודנטית מרחובות, היא סיפרה לנו: "אומנם אני לא יבנאית, אבל חבר שלי מקומי, לכן יוציא לי להיות פה כמה ערבים בשבוע. זה בר שכונתי, ככה שלא באמת מרגישים שיוצאים מהבית אלא מגיעים לאחד. יש פה ערבוב מגניב של צעירים ומבוגרים, אווירה כייפית, יש אחלה מבחר של שתייה ואוכל, שמח פה, אני מאוד אוהבת".

אוטו בר. יח"צ,
אוטו בר/יח"צ

היה זה ערב של משחקי ליגת אלופות כך שהמשחקים הנבחרים שודרו על פני מסך ענק, בין שער אחד לשני תפסנו שיחה עם הבעלים, הוא סיפר לנו: "יבנה זה לא מה שהיה פעם, מדובר בעיר מתפתחת עם המון חבר'ה צעירים ויש דרישה למקומות בילוי בדיוק כמו בתל אביב, זה מה שעשינו לפני כמה שנים ועכשיו עם השיפוץ אנחנו משדרגים לא רק את המקום עצמו אלא גם את התפריט".

רק בשביל שיפתח לכם התאבון, בסילבסטר עצמו תהיה הנחה של 20% על כל התפריט, תרימו טלפון או בקשו את הקישור לשמירת מקומות היום, אם אפשר להזמין מקום, אנחנו בספק אם תמצאו, אבל לנסות שווה בהחלט.

דבר בולט במיוחד שתפס לנו את העין זה מבחר הקוקטיילים אשר מוצעים בתפריט, לא בטוח שבתל אביב תמצאו כזה מגוון של טעמים, משהו מיוחד באמת. בסופי השבוע ייש מבחר צ'ייסרים ב-15 שקל בלבד, לפנק הם יודעים פה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אוטו בר. יח"צ,
אוטו בר/יח"צ

הזמנו מספר טעימות ואין מה להגיד, יצא לנו להתנסות בלא מעט שתייה במסע ותחקיר של הצוות בשנה האחרונה, באוטו בר יבנה מבינים אלכוהול משובח מהו, מעניקים לו מקום של כבוד, לזה אנחנו קוראים בר שמכבד את עצמו. ביקשנו לדעת לאילו עוד הפתעות ניתן לצפות לאחר הפתיחה המחודשת, הבעלים סיפר לנו: "המשך ישיר למה שהיה קודם לכן רק הרבה יותר גדול ויותר טוב. מסיבות, הופעות חיות, לייניים של מוסיקה, בקיץ תהיה אליפות אירופה ואולימפיאדה ככה ששידורי הספורט ימשיכו לככב גם הם".

אוטו בר יבנה, מי שלא מכיר, תעשו לעצמכם טובה ותעשו קפיצה למקום, תגלו עולם חדש של חיי לילה כמו בתל אביב ועם יד על הלב, אפילו יותר טוב מהעיר הגדולה.

לאחר הפתיחה הגדולה בסילבסטר, אנחנו נהפוך להיות ללקוחות קבועים, זה בטוח.

ליצירת קשר: 050-931-1333

עמוד הפייסבוק

הזמנת מקומות

עמוד האינסטגרם

בשיתוף אוטו בר, בשיתוף אוטו בר
  • עוד באותו נושא:
  • יבנה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully