וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת התיווך אשר מניעה את עולם הנדל"ן באשקלון

בשיתוף רי מקס פור אול, בשיתוף רי מקס פור אול

22.12.2019 / 16:22

עם יותר מ-100 נכסים בבלעדיות וסוכנים המכירים כל חלק בעיר סוכנות התיווך רי מקס פור אול היא הכתובת הבטוחה לכל מי שמחפש למכור או לקנות נכס בעיר הדרומית

רי מקס אשקלון. יח"צ,
רי מקס פור אול/יח"צ

רימקס היא חברת תיווך נדל"ן בינלאומית אשר בין היתר מחזיקה את נתח השוק הגדול ביותר בארצות הברית ובקנדה. לשוק הישראלי רימקס נכנסה לפני 25 שנה, כיום מדובר ברשת ענקית המונה 108 משרדים ברחבי הארץ. אחד הסניפים הגדולים והמצליחים של החברה בשנתיים האחרונות נמצא בעיר אשקלון - רי/מקס פור אול תחת ניהולו של ירון רוזנהק.

ירון מביא עימו ניסיון של 10 שנים בתחום הנדל"ן. ביקשנו לשמוע ממנו על הסניף ודרך ההתנהלות בשוק התחרותי. הוא סיפר: "הסניף שלנו מונה כ-17 סוכנים, ביניהם מנהל משרד ומאמן סוכנים. נכון להיום אנחנו מחזיקים כ 100 נכסים בבלעדיות של רימקס, הסיבה לכך היא הרזומה המצליח שבנינו לעצמו תוך זמן קצר, כל אחד מהסוכנים מתמחה באזור אחר באשקלון כל שהשירות שלנו ממוקד ומקצועי יותר".

שוחחנו עם מספר לקוחות של רי/מקס פור אול על הסיבה העיקרית שבגינה פנו לסניף הזה ולא לסוכני נדל"ן אחרים, התשובה שחזרה על עצמה היתה שקיפות ואמינות. בין אם מדובר בלקוח אשר מחפש לרכוש או למכור נכס מסויים, הוא מעודכן בכל שלב וצורה של הזדמנות לעסקה ועד לחתימת חוזה.

רי מקס אשקלון. יח"צ,
רי מקס פור אול/יח"צ

ירון הסביר על כך: "הדרך חשובה לא פחות מהכסף. אי אפשר ולא צריך למרוח לקוחות, לא צריך לייפות את המציאות בכוח. יש עובדות ונתונים בשטח, לעיתים גם יש קשיים, אבל איש מקצוע טוב ויעיל יכול למצוא פתרונות ואת זה אנחנו מביאים לשולחן. לקוחות אוהבים ומעריכים את הכנות הזו, את היחס החם והמקצועי שלנו".

יתרון נוסף שיש לשיטת העבודה של רי/מקס היא מאגר הלקוחות, ידע וטכנולוגיה שמבדילה אותה מאחרים. זו הסיבה שהרשת כולה ורי/מקס פור אול בפרט לא עומדים במקום. תכניות העבודה מסודרת עם יעדים לטווח ארוך, כך שבסניף כבר הציבו יעד צמיחה לסוף שנת 2020, לצרף עד 50 סוכנים ולהשיג בלעדיות ל-300 נכסים. אחת הדרכים לייעול של סוכנים קיימים וגיוס חדשים, היא דרך סדנאות וקורסים מקצועיים מתוך המערכת עצמה, ובשיתוף פעולה עם גורמי חוץ המומחים לתחום.

שאלנו את הסוכנים במשרד אם מבחינתם יש הבדל בין הפעילות בחודשי הקיץ לתקופה החורף הנוכחית, התשובה שקיבלנו היתה, שום הבדל, הם יוצרים לעצמם את המציאות בשוק הנדל"ן ולא מזג האוויר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
רי מקס אשקלון. יח"צ,
רי מקס פור אול/יח"צ

לפני סיום שאלנו את ירון, מה מניע אותו לאורך שנים לעבוד באותה אינטנסיביות בכל בוקר מחדש והוא הסביר: "מדובר בסביבת עבודה דינמית, בה ניתן לייצר סביבת עסקים בריאה, איכותית ללא תקרת זכוכית, אני אוהב את התחום ואת האקשן, אף יום לא דומה לקודמו".

אם אתם מעוניינים לעבור אל העיר הדרומית אשר מתפתחת בצעדי ענק, או מחפשים לבצע בה עסקת מכירה, הדרך היעילה והמהירה ביותר לעשות זאת עוברת דרך רי/מקס פור אול אשקלון.

לפרטים וקביעת פגישה עם אחד הסוכנים, ניתן להתקשר למשרדי החברה בטלפון: 076-5401046.

עמוד הפייסבוק

בשיתוף רי מקס פור אול, בשיתוף רי מקס פור אול
  • עוד באותו נושא:
  • תיווך
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully