וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכנון מדפים למחסן או למפעל - לתפעול יעיל ומיטבי

בשיתוף ארז ריהוט תעשייתי, בשיתוף ארז ריהוט תעשייתי

22.12.2019 / 15:22

מקסום אופטימלי של משאבי אחסון ותכנון פתרונות המידוף באופן מקצועי ויעיל הינו הבסיס הראשוני וההכרחי לתפעול נכון, מהיר, נוח ויעיל של המחסן, החנות או המפעל. אבל איך עושים זאת?

מדפים ממתכת למחסן ארז ריהוט תעשייתי. יח"צ,
ארז ריהוט תעשייתי/יח"צ

למרכז לוגיסטי (מרלו"ג), לחנות עמוסה ורחבת ידיים, לספריות, למפעלים ולעסקים דרושים הרבה יותר ממערך אחסון של מדפי מתכת מודולריים, איכותיים ככל שיהיו, הנקנים ומורכבים כמוצרי מדף ללא תכנון מעמיק מקדים. גם עבור עסקים קטנים של חנויות ומחסנים, פתרונות מידוף ואחסון בהתאמה אישית עושים את ההבדל - הן בנוחות השימוש ובניצול השטח, והן בהתאמה לתקנים הדרושים, בתפעול בטיחותי ובשימוש מהימן ארוך טווח. כל אלו משפיעים באופן ישיר על הצלחתו ופעולתו היום-יומית של העסק, כיוון שסידור נכון של הסחורה והארגון המיטבי תורמים לאיתור נוח ולליקוט מהיר של הפריטים הדרושים וניצול המשאבים באופן היעיל ביותר והחסכוני ביותר. טעויות בלוגיסטיקה, כידוע, יכולות לעלות לא מעט כסף בטווח הארוך.

לתכנון חכם של מדפי מתכת למחסן או לחנות, יש צורך באנשי מקצוע מומחים, היודעים לשלב יחדיו את מלוא האינפורמציה, הדרישות, התקנות, חישוב עומסי המשקל, מגוון הפתרונות בשוק, צפיית צרכי הלקוח וכו' לכדי מערך אחסון כולל ומותאם במדויק ספציפית ללקוח ולנתוני מקום האחסון המיועד. הדרך הנוחה ביותר לבצע זאת היא לקבל ייעוץ מקצועי אודות תכנון מערכות אחסון ממומחה דרך יצרן מידוף מקצועי. יצרן/חברה כזו תוכל להוביל אתכם אל השלב הבא: לקחת את התוכנית או הסקיצה ולהפוך אותה למציאות, החל מייצור מדפים למחסן ממתכת ופתרונות מידוף ואחסון אחרים במידות ובפרמטרים הדרושים, וכלה בהתקנה המלאה באתר המבוקש.

הכירו את המומחים למידוף כחול לבן עם מוניטין רב שנים

חברת ארז ריהוט תעשייתי בע"מ מספקת בדיוק את השירות הזה, מאלף ועד תו - מאפיון והגדרת צרכי הלקוח, דרך התכנון והייצור וכלה בהקמה באתר של מערכות לאחסון בעומס קל, בינוני או כבד. מאז הקמתה, בשנת 1988, ארז ריהוט תעשייתי תכננה ובנתה מערכי אחסון ומערכות מידוף לשורה ארוכה של גופים, מוסדות, חברות, מפעלים, חנויות ומרלו"גים קטנים וגדולים ברחבי הארץ כולה. מדפי מתכת, מערכי אחסון וריהוט תעשייתי מתוצרתה משמשים נאמנה לקוחות כמו רפאל, סונול, שטראוס, תנובה, חיפה כימיקלים, רכבת ישראל, אשדוד בונדד, אמקול, אלום עשת, קסטרו, רנואר, נטפים, מרכבים ועוד.

לרגליה של החברה עומדים מספר עקרונות: ייצור כחול-לבן איכותי באופן בלתי מתפשר (עם התאמה לתקן ISO), התאמה אופטימלית בתפירה אישית ללקוח, מגוון ענק של מערכות מידוף ואחסון ומוצרים להתאמה לכל צורך (כולל צרכים מיוחדים כגון מדפים לחדרי קירור והקפאה), בטיחות מעל לכל, וחיפוש מתמיד אחר פתרונות חדשים וטובים יותר.

כדי לתת ללקוחותיה את מגוון הכלים להצלחה בתחום האחסון, ארז מדפים וריהוט תעשייתי מייצרת מבחר גדול ורב של סוגי מערכות אחסון, כמו גם מדפים מודולריים, ביניהם: אחסון בגלריות מעברים (מוכר גם בתור Mezzanine), מערך אחסון משטחים בשורות (Pallet Racking), מדפי דרייב אין, מערכת אחסון ארקליות, מדפי מתכת מודולריים לחנויות בשילוב תצוגה, מדפי מתכת מודולריים לאחסנה קלה ובינונית, אחסנה כבדה דינמית (Flow rack/Push back), מערכות מידוף רדיו שאטל, פתרונות מידוף למחסני קירור, מדפי קנטיליבר לסחורה באורך יוצא דופן (קורות, צינורות וכו'), מערכות נעות לאחסון משטחים ועוד.

מהיכן מתחילים בתכנון פתרונות מידוף למחסן ולתעשייה?

לפני שמומחה המידוף מתחיל בבניית סקיצה של מערכת אחסון מתאימה ללקוח, עליו להבין מה הלקוח צריך. לשם כך נחוצה יותר מרשימת דרישות כללית מהלקוח, שכן לעתים נקודות חשובות מתפספסות. לכן השלב הראשון הוא אפיון מלוא הדרישות מן המערכת לפרטי פרטים. למשל: משקל מרבי של הסחורה וכמותה בכל תא אחסון, אופן הליקוט (ידני, מלגזת היגש, מלגזת צריח, מלקטת גובה וכו'), צורת העבודה וצרכים משתנים לאורך השנה, צורך בעמידה בתקנים מיוחדים (ISO, FDA וכן הלאה), בטיחות ועמידות בתקני מכבי אש/רעידות אדמה וכו'. יש כמובן לבצע הגדרת נתונים של שטח האחסון ולמפות את נתוניו: מידות, צורתו, גובה מירבי, מיקמום פתחים ועמודים, צורך במפלסים וכן הלאה.

לפי כל אלו ירכיב המומחה מניסיונו רב השנים והיכרותו היסודית עם מכלול הפתרונות בתחום את המערך המתאים של מדפים למחסן ומערכות אחסון על כל היבטיו ומרכיביו, תוך מחשבה על ניצול מיטבי של החלל, קצב ועלות ניטול הסחורה, בטיחות ועלות כוללת ללקוח (כלל העלויות הישירות והעקיפות של מערך האחסון הנבחר).

בחברת ארז ריהוט תעשייתי מדגישים שפתרונות מידוף איכותיים נתפרים תמיד במחשבה על צעד אחד ויותר קדימה: לדוגמא, שימוש בפתרונות מודולריים המאפשרים לעסק להתרחב בעתיד, או לחילופין לצמצם את שטח האחסון או לשנותו או להעבירו למיקום חדש, בהתאם לשינויים בפעילות העסק. כמו כן, שילובים בין מערכות מידוף שונות בתכלית מספקות למחסן גדול ומגוון או למרלו"ג את המענה האופטימלי לצרכים מנוגדים של ניטול ולסחורות מסוגים שונים, על הצד הטוב ביותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

בטיחות ללא פשרות

כמו יתרת מרכיבי המחסן, החנות או העסק, גם על מערך האחסון לעמוד בתנאי הבטיחות והתקנים הבסיסיים, כגון תקן כיבוי אש. מדפי מתכת למחסן נושאים עליהם אחריות רבה, כמו גם עומס משקל עצום, ולכן אי אפשר להקל ראש באיכותם ובאיכות ההתקנה שלהם עד לבורג האחרון. כושר נשיאה מתאים, שחושב היטב לעמוד במשקל ובעומס הסחורה, הינו חיוני. כך גם בנייה מחומרי גלם איכותיים, כולל הליך גלוון (טבילה בתחמוצת האבץ) עבור מדפי מתכת למחסן, להגנה מפני קורוזיה המחלישה את המדפים ויוצרת בלאי ניכר, במיוחד באתרים החשופים ללחות ובמחסני קירור.

בתכנון מדפי מתכת למרלו"גים ופתרונות אחסון עבורם, ההקפדה על בטיחות חיונית שבעתיים: מיקסום השטח מחייב צפיפות, ומעברים צרים שלעתים עוברים בהם כלים כבדים כדוגמת מלגזות, תוך נשיאת משא כבד. טעויות בחישוב העומסים, בייצור ובהתקנת המידוף, יכולות לגרום לנזק גדול, הן למחסן ולסחורה, והן לבני האדם שבמקום.

לפרטים ומידע נוסף:

חברת ארז ריהוט תעשייתי בע"מ (ידועה גם בתור: ארז מדפים או ארז מידוף):

לאתר החברה

מומחים בפתרונות מידוף איכותיים | פתרונות אחסון לחברות, לתעשייה, למחסנים ולמפעלים

יצרן ישראלי כחול לבן - בעל ותק של למעלה מ-30 שנות מוניטין בתחום

טלפון להזמנות ולמידע: 077-996-7725

כתובת: פארק התעשיות שחק - שקד

בשיתוף ארז ריהוט תעשייתי, בשיתוף ארז ריהוט תעשייתי
  • עוד באותו נושא:
  • מדפים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully