וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנינג'ה הבא של ישראל הוא?

בשיתוף פארק נינג'ה רחובות, בשיתוף פארק נינג'ה רחובות

22.12.2019 / 13:51

מחקרים רבים מראים כי אורח חיים המשלב בתוכו ספורט נחשב כבריא יותר, תורם לביטחון העצמי ויוצר קשרים חברתיים בכל הגילאים. במתחם נינג'ה פארק ברחובות לקחו את העניין צעד אחד קדימה

נינג'ה פארק רחובות. ג'ני גאפטרשוסטר,
נינג'ה פארק רחובות/ג'ני גאפטרשוסטר

שילוב של הספורט האתגרי הפופולארי אשר צובר תאוצה בזכות תוכנית הטלוויזיה המצליחה, עם קהילה חברתית וספורטיבית, מתחם שניתן להתחרות בו גם באירועים שונים, ימי הולדת, אירועי חברה, גיבוש ועוד. נינג'ה פארק ברחובות הוא המתחם הראשון מסוגו בארץ אשר מתפרש על פני 900 מ"ר ומשלב בין מסלולי נינג'ה לקיר טיפוס-בולדר. חשיבה חכמה הושקעה בעיצוב ותכנון המקום, כאשר יש הפרדת גילאים, מסלולי נינג'ה לילדים עד גיל 13, ומתחם לבוגרים מגיל 13 ומעלה.

מי שהקימו את המקום הם שני שותפים, חברי ילדות, ששמו להם למטרה לתת מענה לכלל האוכלוסיה, גברים ונשים בכל הגילאים, להגדיל את קהילת המטפסים והנינג'ות באזור בפרט, ובארץ בכלל. באמצעות חוגים, סדנאות ופעילויות משלימות, אשר מועברים על ידי מדריכים ומאמנים מהשורה הראשונה בארץ, כל אחד ואחת יוכלו לשפר באופן משמעותי את היכולות הגופניות והמנטליות שלהם.

מדור המומחים שלח למתחם צוות ספורטיבי, על מנת לבדוק מקרוב על טיב ואיכות המקום והמסקנות היו ברורות, אין עוד מקום כזה בארץ. הציוד במתחם הוא ברמה בינלאומית, חדיש ובטוח לכולם. נערכות בו פעילות ואתגרים עם חשיבה מחוץ לקופסא, אתגרים אין סוף ברמות קושי שונות, לכל גיל, כאשר יש ליווי, תמיכה ושירותיות ממדרגה ראשונה מצד כל אנשי הצוות במקום, מדריכים מיומנים ושאר מפעילים.

נינג'ה פארק רחובות. ג'ני גאפטרשוסטר,
נינג'ה פארק רחובות/ג'ני גאפטרשוסטר

הביקורות בדף הפייסבוק של המתחם מהללות. קרן קופלר רשמה: "אין חגיגה בלי הנינג'ה פארק. מקום מושקע . חגגנו מסיבת יום הולדת לילד בן 7, הילדים נהנו בטירוף. הצוות מקסים ואדיב עם שירות מצוין. ממליצה מכל הלב".

אדית סבאן: "מקום מדהים עם מלא מתקני נינג'ה יש נמוכים לילדים וגבוהים למבוגרים ואלופים. יש מתחם לטיפוס בולדר וגם fun walls לילדים. מקום חדש, נקי עם צוות מקצועי ומסור, בעלת המקום נינג'ה בעצמה".

שוחחנו עם רמי, אחד השותפים וביקשנו לשמוע על מה מניע אותם והרעיון מאחורי הקמת המתחמם. הוא סיפר: "לא מעט הורים שמחים שהבאנו את המקום לנגישות גדולה, יש חניה בשפע, הילדים יוצאים ממסכי המחשב שהם תקועים בהם יותר מדי שעות ביום, זה הסיפוק הכי גדול.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
נינג'ה פארק רחובות. ג'ני גאפטרשוסטר,
נינג'ה פארק רחובות/ג'ני גאפטרשוסטר

"המחשבה מאחורי הרעיון היתה להעניק לילדים ובוגרים כאחד כלים להתמודד עם קשיים, מקום שבו אפשר לבוא ולפרוק רעלים בדרך חיובית, ללמוד על עקשנות חיובית, התמדה ומסירות, זה מחזק ביטחון עצמי בקרב כולם".

כל הפעילויות והחוגים מופעלים על ידי מדריכים מעולם הספורט שעברו הכשרות בתחום.

מעבר למתחמי הפעילות, ישנם במקום חדרי הלבשה עם לוקרים וציוד עזר שניתן לרכוש, על מנת להבטיח נוחות מירבית, כמו כן יש מזנון עשיר, שניתן להתחיל או לסיים בו את הפעילות הספורטיבית.

לסיכום, צוות מומחים מצא כי מדובר בהצלחה מסחררת, מתחם הנינג'ה מקצועי ומגוון אשר מעניק תמורה כספית מלאה. ניתן וכדאי לערוך שם פעילות חברתית לכל הגילאים, וזה ממכר.
ליצירת קשר: 08-6165686

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף פארק נינג'ה רחובות, בשיתוף פארק נינג'ה רחובות
  • עוד באותו נושא:
  • נינג'ה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully