וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחום כבר לא רק גברי: הכירו את גברת נדל"ן

בשיתוף IB real estate, בשיתוף IB real estate

22.12.2019 / 13:04

בעולם עסקים גברי וקשוח, בולטת אשת הנדל"ן אילנית בכר. אילנית הינה פורצת דרך בתחומה ומוכיחה שנשים אינן פחות טובות מגברים גם בעסקים

אילנית בכר. ליאור קלדררו,
אילנית בכר/ליאור קלדררו

בישיבת המערכת האחרונה התלבטנו בקשר לנושאים שסביבם ייערכו כתבות החורף של "המומחים". אחת המפיקות הציעה שנחפש אשת עסקים בולטת ונראיין אותה. הסכמנו וביקשנו מעשרות חברינו המלצות לגבי אשת עסקים כזו שעדיין לא זכתה לחשיפה ארצית רחבה. אחד השמות שחזר על עצמו מספר פעמים היה - אילנית בכר. הממליצים עליה סיפרו בהתלהבות גדולה על סוכנות התיווך והנדל"ן שהיא השיקה - IB real estate (איי בי נכסים). למדנו שמי שהחלה את דרכה כסוכנת נדל"ן הפכה לשם דבר באזור תל אביב והבורסה.

תחקרנו אודותיה והדעות היו אוהדות וחד משמעיות: "אילנית מביאה משהו אחר למקצוע", סיפר לנו לקוח. "אילנית מקצועית ברמה גבוהה ומגיעה תמיד בגישה נעימה וחיובית, המסייעים לגשר, לצמצם פערים ולהגיע לסגירת העסקה. הלקוחות בהחלט מרגישים בנוח מולה ומפקידים בידיה את מלאכת השכרת/מכירת הנכס או מציאת הנכס הבא שלהם".

איי בי נכסים בבעלות אילנית הינה סוכנות העוסקת במתן שירותי יעוץ תיווך למגזר העסקי בפרט והפרטי. החברה מתמחה בנדל"ן מסחרי, משרדים להשכרה, משרדים למכירה, דירות להשכרה, דירות למכירה, נדל"ן מניב, השקעות נדל"ן ובתווך דירות יוקרה למגזר העסקי והפרטי. בין לקוחותיה נמצאים בעלי עסקים ומנהלי חברות מכל המגזרים, חברות הייטק וחברות מאריות המשק המבקשות לשכור/להשכיר/למכור או לרכוש נכס בגוש דן, מגדלי המשרדים של תל אביב, במתחם הבורסה ברמת גן ומתחם הסיטי המתפתח והיוקרתי בגבעתיים.

אילנית נחשבת למומחית בעלת שם ומעניקה שירותים ייחודיים מעבר למקובל בתחום הן בתחום הנדל"ן העסקי והן בסקטור הפרטי. סוכנות הנדלן שלה מהווה ONE STOP SHOP ומעניקה מענה כולל לכל הנדרש הן לבעלי הנכסים והן ללקוחות הכולל: יעוץ אדריכלי (עיצוב פנים), סטיילינג, שירותי בינוי ושיפוץ, יעוץ משפטי, יעוץ וליווי פיננסי משכנתאות.

ביקור במשרדיה הרשים אותנו מאוד. אילנית מקשרת בין הלקוח לגורמים הבכירים ביותר והשחקנים בולטים ביותר בשוק הנדל"ן. שוחחנו עם אילנית והתרשמנו שמדובר בבעלת מקצוע מנוסה וחרוצה בעלת ידע עצום וקשרי אנוש מעולים. אילנית הדגישה את נושא הזמינות והנגישות. היא מבינה שהעסק שלה מבוסס על יחסי אנוש מעולים, אדיבות וסבלנות.

ערכנו סיור עם אילנית באזור הבורסה , בו למדנו כי היא מטפלת בבנייני הענק במתחם הבורסה ועומדת בקשר יומי עם אנשי המקצוע הנחשבים ביותר בתחום. עיסוקה העיקרי - השכרה ומכירה של משרדים וניכר כי היא חיה ונושמת את אזור הבורסה ומכירה בו כל פינה.

לדברי אילנית אזור הבורסה הממוקם בין רמת גן, גבעתיים תל אביב ועל ציר פתח תקווה שימש מאז ומתמיד צומת חשוב בעולם העסקים ובשל כך האזור משמש כאבן שואבת לבעלי עסקים מתחומים שונים. "מתחם הבורסה מחדש את פניו, זה לא מכבר אושרה בועדה המקומית לתכנון ובניה לשמחתי הקמת מגדל ה-120 בן 120 קומות במתחם הבורסה ולצדו שני מגדלים בני 88 ו-77 קומות. מתחם הבורסה בהחלט מתרחב , מתחדש ומשנה את פניו לעבר העתיד.

"זוהי רק דוגמה אחת מני רבות כמו גם מגדל רוגובין אקרו המהוה דוגמא למגדלים פורצי דרך. לא רק זאת ועוד גם המגמה ההולכת וגוברת של שילוב משרדים ודירות קטנות בקומות העליונות במגדלי יוקרה תופסים תאוצה ומשנים את פני מפת הנדל"ן הן המסחרי והן הפרטי. התופעה של אנשי עסקים השוכרים משרדים מפוארים ודירה באותו מגדל הופכת לנפוצה יותר ויותר.

"דוגמא למגדל כזה הנו מגדל השחר בגבעתיים אותו אני מכנה ה"בייבי שלי" - יש לי סנטימנטים רבים למגדל בשל הקונספט שהוא מייצג כאמור. מעבר לאלה הנני מייצגת את רוב חברות הנדל"ן הגדולות בהן גם לדוגמא חברות בטוח גדולות להן נכסים להשכרה ומכירה. המתואר כאן נכון בהחלט גם לגבי מגדלים בתל אביב והסביבה על ציר יגאל אלון לדוגמא ודרך מנחם בגין".

כמו כן מדגישה אילנית כי היחס האישי לכל בעל נכס, ההתיחסות לנכסיו במחשבה תחילה ודאגה לא רק לסגירת העסקה כי אם לכלל ההבטים הנלוים אחריה הן המפתח להצלחה בתחום ולמערכת יחסים ארוכת טווח. במגדלים החדשים היא מספקת ללקוחותיה ליווי מרמת המעטפת לחלוקת משרדים משלב התכנון עבור בשלב הביצוע ועד סיום ביצוע גמר וקבלת המפתח זאת תוך מתן ייעוץ והכוונה באמצעות מיטב אנשי המקצוע הנדרשים לכל התהליך. כמו כן בעלי הנכסים מקבלים ייעוץ לגבי שווי הנכסים שלהם.

לאילנית ידע עצום וניסיון בכל הקשור למגדלים חדשים שנמצאים ברמת המעטפת ויש לבצע בהם חלוקה למשרדים ולהביאם לרמת גמר. לנו היה תענוג גדול לערוך עמה סיור ולראותה מנצחת במגרש של הגדולים. אשת עסקים מהשורה הראשונה שהוכיחה לנו שוב - שנשים צריכות ויכולות להיות בטופ העסקי.

אילנית בכר : 054-5909019, IB נכסים.

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

בשיתוף IB real estate, בשיתוף IB real estate
  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully