וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אפשר לשפר את המראה ועדיין לשמור על לוק טבעי?

בשיתוף קליניקת פרש פייס, בשיתוף קליניקת פרש פייס

22.12.2019 / 12:39

כולנו רוצים ורוצות להישאר צעירים ויפים ככל הניתן. אנשים לפעמים מפחדים לעבור פרוצדורה רפואית חודרנית שגם עולה לא מעט כסף וגם מצריכה זמן החלמה ממושך. בעזרת פרוצדורה מינימאלית וזמן החלמה של יום יומיים ולפעמים אפילו פחות, אפשר לקבל את השינוי הרצוי

קליניקת פרש פייס. יח"צ,
קליניקת פרש פייס/יח"צ

איך אנחנו נראים? זו אחת השאלות הכי מטרידות בעולם. כולנו רוצים להיראות צעירים, לעצור את ההזדקנות. קליניקת פרש פייס Fresh Face Clinic, אשר מונה מס' סניפים, בנתה מסלול טיפול ייחודי במחיר נוח וזמן החלמה מהיר מהרגיל.

את השמועה על הצלחת הקליניקה שמענו מגורמים שונים והחלטנו להכיר את הבעלים, ד"ר מאי יונס, שהגיעה מתחום הפסיכולוגיה ובעלת תואר במדעי הרפואה ומשם נדדה ללימודי רפואת שיניים. לקוחות מספרים עליה שמהרגע שהחלה לעסוק ברפואת שיניים היא גילתה עין טובה לפרטים וליופי.

מאי עצמה מספרת: "תמיד אהבתי את החלק של הפנים ואת ההתעסקות במה הופך מישהו ליפה. התפתחה אצלי אהבה לאסתטיקה של הפנים, השיניים והאף. התחלתי בלימודים והתמחות בקליניקה פרטית נחשבת בתורכיה. הבנתי שכל חלק בפנים תלוי אחד בשני ואין אפשרות לעשות הפרדה. התחלתי להתמקצע בטיפולי עיבוי שפתיים, פיסול פנים, הדגשת קו לסת. אני יודעת לטפל בעור, כתמי פיגמנציה, אקנה וכו'."

קליניקת פרש פייס. יח"צ,
קליניקת פרש פייס/יח"צ

לקוחות שפגשנו בבית העסק סיפרו כי הן חוזרות בחיוך ענק ובתחושה נהדרת להביט על עצמן במראה. לקוחה אחת שפגשנו בחדר ההמתנה סיפרה שבמשך שנים היא חששה להביט על עצמה במראה עד לטיפול שעבר אצל ד"ר מאי. ד"ר מאי מספרת שהיא אוהבת במיוחד טיפולי פיסול שפתיים.

לדברי הלקוחות - חלק מרכזי מהתוצאה תלוי במידת האמון שאתה רוכש למטפל. חלקן הודו שהיה להן יותר נוח לעבור את השינוי בחלקים קטנים ושד"ר מאי מתאימה את מודל הטיפול לאופי של כל לקוחה. ד"ר מאי סבורה שתיאום ציפיות זה הבסיס. "זה מה שחשוב לי לעשות מול הלקוחה. אפשר לעשות שינויים עדינים שיוסיפו ליופי של המטופל. המטרה לא צריכה להיות לשנות את המראה של האנשים. לא כדאי שהמטופלים יישאלו על ידי חבריהם - מה עשית בפנים? עדיף שיהיו תגובות מעולות מבלי שהצד המחמיא יודע מה בדיוק קרה כאן...".

ד"ר מאי לא מוכנה לבצע כל טיפול. "חשוב לי להגיד למטופלת איפה עובר הגבול. עין טובה, אוזן קשבת ועדינות בידיים- זה מה שנותן לי את התמהיל המושלם. גם לימודי הפסיכולוגיה, סייעו לי לגשת לאנשים שלא בטוחים או מפחדים וזה תורם לי הרבה לשיח עם לקוחות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
קליניקת פרש פייס. יח"צ,
ד"ר מאי יונס/יח"צ

שלחנו את אחת המפיקות של מדור "המומחים" לטיפול אצל ד"ר מאי והיא חזרה בהתלהבות גדולה וסיפרה: "מאוד נוח אצלה. אפשר לדבר איתה בפתיחות, ברור שאין רדיפה אחרי הכסף. אני כלקוחה הרגשתי חשובה, שמקשיבים לי, שמתייחסים אלי בכבוד וממליצים לי על הטיפול הכי מתאים ולא על מה שמכניס הכי הרבה כסף. התחלנו בפגישת ייעוץ, תיאום ציפיות, ותיאום הדדי. פגישת הטיפול היא השלב השני. הגעתי לביקורת אחרי שבועיים למעקב אחרי התהליך. עקבנו אחרי התוצאות וההתקדמות וקיבלתי הסבר מקצועי לגבי החומרים בהם נעשה שימוש בטיפול. הרגשתי נוח, נתתי בה אמון. היה תהליך מצוין והתוצאות מעולות".

ד"ר מאי עצמה אוהבת יופי טבעי. "הכול עניין של מינון וטעם, אפשר להיענות לבקשת לקוחות ולשפר את המראה באופן ניכר גם בלי ליצור מראה גס וקיצוני. תיקונים קטנים יכולים לעשות השפעה מאוד גדולה. אנחנו באים לחזק את היופי הקיים".

בעסק הכרנו לקוחות מכל חלקי המדינה, כולם מעל גיל 18. רבים הגיעו על מנת לבצע טיפולים בעור, המומלצים בחורף, ומה שיפה אצל ד"ר מאי שהיא מתארחת בקליניקות שונות בארץ אם זה בתל אביב , כפר סבא , וחיפה לימי טיפולים, בכדי לספק שירות לכולם ברחבי הארץ ובקרוב בדרום .
ומה שלנו חשוב זה שהמפיקה שלנו נראית ומרגישה מעולה. אם כולם היו מדברים כמוה על נותני שירותים, החיים של כולנו היו הרבה יותר מאושרים.

להזמנות ובירורים: 03-5300325

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

בשיתוף קליניקת פרש פייס, בשיתוף קליניקת פרש פייס
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully