וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלים עמותה? יש סיכוי סביר שאתם זכאים למענק של 10,000 דולר!

בשיתוף we manage, בשיתוף we manage

22.12.2019 / 12:14

גוגל מענקים. יח"צ,
גוגל מענקים/יח"צ

הידעתם שגוגל מעמידה לרשות עמותות רשומות כחוק תכנית מענקים רחבה הכוללת תקציב של 10,000 דולר לפרסום ברשת החיפוש בחינם בכל חודש? כן, מדובר בסכום שעולה על 420,000 שקל לשנה ואשר יכול לגרום לעמותה שלכם לצמוח עוד ועוד.

סקירה קצרה אודות המענק

רוב החברות הטכנולוגיות עוסקות בשורת הרווח בלבד, אך ישנם חברות אשר רואות ערך גם בתרומה חזרה לקהילה ואחת מחברות אלו היא מנוע החיפוש המובילה בעולם "גוגל". החברה בעצם מאפשרת לעמותות לקדם את אתר האינטרנט שלהן מעל תוצאות החיפוש בנושאים הקשורים בקשר ישיר לפעילויות העמותה. כך, העמותה יכולה להרחיב את פעילותה ובמקביל למכור קורסים, סדנאות ואו לגייס תרומות מהציבור הרחב.

מי זכאי ואיך מקבלים מענק את המענק?

עמותות רשומות הפועלות כחוק זכאיות לקבל את המענק כל עוד הן אינן גופי חינוך ואו רפואה (מוסדות הממומנות על ידי המדינה, עמותות קשורות כן זכאיות). במידה ואתם רוצים לבדוק האם אתם זכאים לכך וגם שיגישו עבורכם את הבקשה לקבלת המענק ללא עלות ואו התחייבות היכנסו לכאן: בדיקת זכאות למענק גוגל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

האם ניתן לנהל את המענק עצמאית?

בהחלט. ישנם עמותות שמצליחות לנהל את המענק שלהן באופן עצמאי. אך, מפאת המגבלות הרבות החלות על התכנית (סוגי פרסומים, רמות איכות, מגבלות הפניה ועוד) ניתן להגיע למיצוי של פחות מ-50% באופן עצמאי. במידה ורוצים לממש את מלוא המענק לרוב נדרש סיוע מקצועי של חברת ניהול אתרים אשר תדאג לפעולות הבאות:

1. שיפור אתר האינטרנט והתאמתו לתנועה רבה.
2. הוספה/עריכה/ניהול של תכני האתר ליצירת נושאים רבים.
3. יצירה ואופטימיזציה של קמפיינים מתוך חשבון המענק.
4. הרחבת הקמפיינים עד למימוש מלוא 10,000 דולר שקיבלתם.
5. מינוף התנועה הרבה לשם גיוס תרומות וגידול בפעילות העמותה.

כמה משמעותי המענק של גוגל לעמותות?

כאשר מענק גוגל מנוהל כנדרש, גם עמותה קטנה יכולה להפוך לשחקן מרכזי במפת העמותות בישראל ולהפוך לעמותה בעלת משמעות במרחב הציבורי. מעבר לכך, כאשר מנהל אתרים מקצועי מנהל עבור העמותה את הקמפיינים שלה, ביכולתה להגיע לחשיפה גדולה ולהשיג תרומות מהקהל הרחב ומתורמים משמעותיים בצורה ישירה וללא צורך במתווכים בתהליך.

כלומר, אם אתם מנהלי עמותה ויש לכם שאיפות להציג גידול משמעותי הן בפעילויות והן במחזור התרומות של העמותה בשנה הקרובה, אתם חייבים לנסות ולהשיג את המענק לצד שירותי ניהול מקצועיים שיבטיחו לכם תוצאות מעולות בתוך זמן קצר.

רוצים להתייעץ בנושא, צרו קשר: 055-9381228

בשיתוף we manage, בשיתוף we manage
  • עוד באותו נושא:
  • גוגל
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully