וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חופשת חורף בטיבליסי: לא רק יעד תיירותי פופולרי

בשיתוף סאן דור הולידייס, בשיתוף סאן דור הולידייס

22.12.2019 / 8:56

טביליסי גיאורגיה. Shutterstock, ShutterStock
טביליסי/ShutterStock, Shutterstock

טביליסי, בירת גאורגיה, הפכה בשנים האחרונות ליעד נפלא לחופשה מדהימה עם כנסיות יפות, מוזיאונים מעניינים, שווקים ססגוניים, מרחצאות מפנקים ואוכל טעים. טיסות לטביליסי אורכות כשעתיים וחצי בלבד, לכן זהו יעד קרוב המאפשר לכם ליהנות מחופשה בסגנון מעט אחר. גאורגיה נחשבת ליעד תיירותי פופולרי בקרב הישראלים, בעיקר בגלל טיולי הג'יפים, הנופים המדהימים, המטבח המקומי הנהדר והמחירים האטרקטיביים.

עם זאת, טביליסי מתאימה גם לחופשת חורף נפלאה, חשוב לזכור כי העיר ממוקמת בעמק רחב ידיים המוגן מרוחות קרות, לכן גם בעונה הקרה הטמפרטורות בעיר נוחות ואפשר להסתובב בחוץ בלי לסבול מקור מקפיא החודר לעצמות. בחורף העיר מתכסה בלבן, אפשר ליהנות מחופשת אורבנית מדהימה, ליהנות מחיי לילה סוערים וניתן לשכור רכב כדי להגיע לאתרי הסקי הקרובים. מחירי הטיסות, הלינה והאוכל זולים יותר בחורף, לכן משתלם לנצל את המחירים האטרקטיביים ולהזמין כבר עכשיו דיל לחופשת חורף בטביליסי או להזמין טיסות ולינה בנפרד.

טיול חורף קסום במרחק קצר מהבית

בירת גאורגיה מזמינה אתכם לחופשת חורף קסומה וחווייתית, במהלך החופשה תוכלו לשלב בין ביקורים באתרי התיירות המרשימים לבין קניות, בילויים וטבילה במרחצאות החמים המפורסמים. כאמור, טיסות לטביליסי הן קצרות, לכן היעד מתאים לחופשת חורף קצרה וספונטנית לזוגות רומנטיים, לבני גיל הזהב, לצעירים ולמשפחות עם ילדים.

במהלך החופשה החורפית בטביליסי מומלץ לבקר באתרי החובה הידועים, כדוגמת מבצר נריקלה, כיכר החירות בה ניצב עץ אשוח ענק ומקושט לקראת חג המולד, בית הכנסת הגדול של טביליסי, גשר השלום בעל העיצוב המודרני שנחנך בשנת 2010 ונחשב לאחד מסמלי ההיכר של העיר, בית האופרה, פסל אמא גאורגיה המתנשא לגובה רב, רחוב שרדן העמוס בבתי קפה ציוריים, גלריות לאמנות וחנויות, שדרות רוסטבלי עם המבנים הציבוריים העתיקים ושלל החנויות, קתדרלת השילוש הקדוש - סמבה, כנסיית מטחי המשקיפה לעבר הנהר וכמובן רובע אבנותנובי בו ממוקמים המרחצאות החמים בהם תוכלו ליהנות ממסאז' אותנטי ומטבילה במים תרמיים בעלי סגולות בריאותיות.

יש בעיר מוזיאונים מעניינים בהם כדאי לכם לבקר, במיוחד בחורף כאשר קר בחוץ ומחפשים מקומות מקורים ומחוממים. המוזיאונים המומלצים בעיר הם המוזיאון הארכאולוגי המציע תצוגה נפלאה של תכשיטי זהב מלפני כ-5,000 שנה, המוזיאון האתנוגרפי ומוזיאון האמנות היפות. אין לפספס ביקור גם במוזיאון גאורגיה על שם סימון ג'נשיה הממוקם בשדרה המרכזית רוסטבלי.

חצ'פורי גבינה מאפה גרוזיני מאפה גיאורגי. ShutterStock
חצ'פורי/ShutterStock

טיול חורפי בדרך הצבאית ואתרי סקי קרובים

חופשת חורף בטביליסי מאפשרת לכם לצאת לטיולי כוכב ולהכיר את נפלאות המדינה. אמנם, הדרך הצבאית מתכסה בשלג רב בחורף, אך אין בעיה לנהוג בכביש כל עוד שוכרים ג'יפים או רכב עם הנעה 4X4. אם אתם חוששים לנהוג בשלג תוכלו לצאת לטיול ג'יפים או לשכור רכב עם נהג צמוד ומנוסה.

הנסיעה לאורך הדרך הצבאית המושלגת היא חוויה בפני עצמה בגלל האתגר ובעיקר בגלל הנוף המדהים ועוצר הנשימה. לאורך הדרך יש מספר אטרקציות בהן אפשר לעצור ולבקר, אין לוותר על ביקור באנדרטת הידידות הרוסית גאורגית, האנדרטה נבנתה על ידי הורסים ב-1983.

בנוסף, כדאי לנצל את החורף בגאורגיה כדי לבלות גם באתרי הסקי הקרובים. רוב אתרי הסקי בגאורגיה נפתחים בדצמבר, זו הזדמנות מצוינת עבורכם לשלב ספורט חורף במהלך החופשה וליהנות ממסלולים המתאימים לכל רמות הגולשים, אפשר גם ללמוד סקי באתרים השונים.

חוויה קולינרית, חגיגית קניות ובילויים סוערים

בחורף יש פחות תיירים בטביליסי אך עדיין העיר עמוסה במבקרים, לכן תוכלו לבלות במועדונים ובברים הרבים, וליהנות ממסיבות סוערות ומחיי לילה תוססים. טביליסי היא יעד נפלא גם לחובבי השופינג, אפשר לבלות שעות ארוכות בשווקים הפתוחים, במדרחוב ובשדרת הקניות רוסטבלי, וכמובן תוכלו לחגוג בשופינג בקניונים מומלצים כמו קניון קרווסלה.

בנוסף, חופשת חורף בטביליסי מאפשרת לכם להתפנק במרחצאות החמים, לבלות במסעדות המקומיות ובדוכני האוכל המציעים מנות טעימות מהמטבח המקומי הידוע והאהוב, אל תוותרו על חצ'פורי, כיסוני חינקלי, צ'ורצ'חלה ומומלץ בחום לטעום את היינות המקומיים המשובחים.

סאן דור הולידייס מציעה מבחר דילים לטביליסי במחירים משתלמים לחופשת חורף מהנה. לפרטים והזמנות היכנסו לאתר הבית

בשיתוף סאן דור הולידייס, בשיתוף סאן דור הולידייס
  • עוד באותו נושא:
  • טביליסי
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully