וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלוס למוריה ישראל והר שאסטה

בשיתוף טלוס למוריה, בשיתוף טלוס למוריה

22.12.2019 / 8:41

בני למוריה ידעו כיצד לחיות ולנוע בין הממד החמישי לשלישי. הם האמינו בקבלת כל תרבות ובמתן מרחב להתפתחות. התרבות של למוריה אמנם שקעה, אך תודות לאורליה לואיז ג'ונס אשר הביאה לעולם את הידע על התרבות, מתקיימות היום פעולות של ארגון טלוס למוריה, בארץ ובעולם

טלוס למוריה. יח"צ,
הר שאסטה, קליפורניה/יח"צ

הארגון טלוס למוריה מביא לידי ביטוי את הערכים אשר החלו להיעלם בעקבות שקיעתה של היבשת עליה חיו בני למוריה. אנשים מרחבי הארץ ומכל מקום בעולם, מכל הדתות והצבעים, מתחברים יחדיו לערכים של קבלה, הוגנות ואהבה.

מיהם בני למוריה

בני למוריה חיו בתקופה עתיקה, ביבשת שכבר איננה קיימת יותר לאחר שטבעה בים. לפני טביעתה, הקימו המנהיגים עיר אור אשר קיימת רק בממד נסתר וממש כמו האור, היא אינה חומרית או מוחשית. העיר קיימת תחת הר שאסטה שבמדינת קליפורניה, ארצות הברית. היום ניתן לראות עשרות אלפי אנשים, מתנדבים ונותנים מעצמם לזולת, נפגשים ברחבי העולם ויוצאים למסעות רוחניים בהר שאסטה שבארצות הברית.

בני למוריה הכירו באלוהות אשר קיימת בכל פרט ותחום. הם כיבדו את החיים, החי והצומח וחיו בשלמות וללא מחסור. האיזון האנרגטי בין האנרגיות הגבריות לנשיות היה מושלם והחוכמה האוניברסלית שלהם שימשה להפצת אהבה, כבוד והוגנות. תרבותם אמנם שקעה, אך היום דרך למידה ותרגול, אנו יכולים להחזיר אלינו את האור וערכי הכבוד. בני למוריה חיו על פני יבשת שטבעה. היום אנו יודעים כי היא הייתה ממוקמת באזור צפון האוקיינוס השקט. העידן הלמוריאני החל בשנת 4,500,000 לפני הספירה ונמשך עד לפני כ-12,000 שנה, כשיבשת למוריה שקעה.

היכחדות למוריה

לפני כ-25,000 שנה היו שתי תרבויות עיקריות מפותחות על פני כדור הארץ: למוריה ואטלנטיס. תפקידה של למוריה היה לייצג את האנרגיות של האם האלוהית והתקפיד של אטלנטיס היה לייצג את האנרגיות של האב האלוהי. יחד שתי התרבויות היו אמורות לשמש כמודל חיקוי לתרבויות אחרות, אך בין השניים היו חילוקי דעות. בעוד שבני למוריה האמינו כי כל תרבות צריכה להתפתח בקצב שלה, בני האטלנטיס האמינו כי יש לשלוט בתרבויות פחות מתורבתות.

הוויכוח בין שתי התרבויות העיקריות הוביל למלחמות תרמו-גרעיניות. מלחמות אלו החלישו את היבשת והעמים קיבלו בשורה לפיה תוך פחות מ-15,000 שנה היבשת תשקע לחלוטין והתרבות תיכחד. כדי להשאיר את ערכיהם המנהיגים החליטו לבנות עיר תת קרקעית בהר שסטה מתוך הבנה כי המקום ישרוד ואין זה משנה מה יקרה בכדור הארץ. היום מתקיימות במקום פעילויות הכוללות מדיטציה וחיבור לאנרגיות גבוהות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

רקע על טלוס למוריה

ארגון טלוס למוריה הוקם על ידי אורליה לואיז ג'ונס. הארגון פועל לקדם את שפת האהבה והקבלה. הוא חוצה יבשות ודתות ולכל תלמידיו מטרה משותפת: להעלות את התודעה האנושית. החברים משמשים כרשת תמיכה זה לזה והקהילה מעניקה ביטחון בתהליכים הללו.

בכל רחבי העולם נפגשים אנשים לצורך למידה ופעילות של עבודה רוחנית. בנוסף, מתקיימים קורסים אשר עוסקים בפיתוח התודעה, בצמיחה והתעלות. היום, ארגון טלוס למוריה מהווה בית בטוח לחוות את התהליכים העמוקים, ללא שיפוט או תנאים, תוך נתינה וקבלת האחר.

פעילות העמותה הישראלית

ארגון טלוס למוריה ישראל פועל כעמותה ללא כוונת רווח. כחלק מהפעילויות מבצע הארגון מפגשי מדיטציה, טקסי התעלות ומסעות רוחניים בעולם. אנו שואפים ליצירת אחדות, שלום והרמוניה ומאמינים כי כולנו, כל בני האדם, מהווים משפחה אחת גדולה. העמותה מאמינה כי כדי להתחבר אל האני הגבוה יש לקחת אחריות אישית, עלינו ועל הסובב אותנו ולפעול ליצירת עולם חדש. העמותה פועלת כדי חלוק עם אנשים נוספים את התדר של למוריה ולהרחבת התודעה.

מסע אל הר שאסטה

מסעות להר שאסטה מחברים את חברי הקהילה אל השלב הבא של התעלות והתרחבות הלב. המסע תוכנן בקפידה ותואם את התוכנית שנמסרה על ידי הכוהן הגדול אדמה ועל ידי אורליה לואיס ג'ונס. אל ההר מגיעים אנשים מכל רחבי העולם והמסעות אשר יוצאים מישראל מובלים על ידי נציגות הארגון כאן בארץ ובעברית.

היציאה למסע היא הזדמנות לפגוש חברים נוספים מהקהילה. זו הזדמנות לתמוך ולקבל תמיכה ולהיפגש עם מורים רוחניים. החוויה היא עוצמתית, כוללת התבוננות פנימית והמשתתפים יוצאים עם כלים חדשים לחיים בממד החמישי.

בשיתוף טלוס למוריה, בשיתוף טלוס למוריה
  • עוד באותו נושא:
  • רוחניות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully