וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא עוד מסעדה, זהו עונג צרוף

בשיתוף מיכלי'ס, בשיתוף מיכלי'ס

19.12.2019 / 16:11

מפיקות מערכת ה"מומחים" יצאו לשטח להביא לכם את המסעדות המעניינות ומיוחדות ביותר כיום בישראל, ביקור במסעדת מיכלי'ס במודיעין השאיר אותן עם פה פעור ומעריץ

מיכליס. יונתן בן חיים,
מיכלי'ס/יונתן בן חיים

לאחר בדיקות והמלצות אין סוף עד שנשלח צוות מיוחד לבדוק גם את הנעשה במודעין, שם אחד במיוחד עלה פעם ועוד פעם, מיכלי'ס. החלטנו לבדוק זאת ומצאנו כי מדובר במסעדת בולנז'רי מקסימה ביופיה, בעלת ניחוח צרפתי ואיטלקי גם יחד שבאה לידי ביטוי בתפריט עשיר מכל טוב, ואף מייצרת מאפים טריים, לחמים ומנות אחרונות בקונדיטוריה שהיא חלק בלתי נפרד מהמסעדה.

הגענו למודיעין בשעת בוקר של יום ראשון, חשבנו כי נמצא מקום שקט וריק, בכל זאת יום עבודה מיד לאחר סוף השבוע, אבל גילינו מקום שוקק חיים, מלא מפה לפה והתחושה במקום שידרה רוגע ושלווה, בשונה מלא מעט מסעדות במרכז הארץ.

שוחחנו עם אחת הלקוחות במקום, דליה קימחי. היא סיפרה לנו: "אני תושבת ירושלים ויש לי עסק ברמת גן, אבל את הבקרים שלי אני פותחת במיכלי'ס. זה השקט הנפשי שלי לפני יום עמוס בעבודה, שעה קלה שבה אני מרגישה כאילו אני באירופה, אווירה מלטפת, מאכלים מכל טוב בטעמים נהדרים, פשוט כיף, אני אוהבת את המסעדה הזו ואת האנשים שמגיעים אליו, כולם תורמים לאווירה".

מיכליס. יונתן בן חיים,
מיכלי'ס/יונתן בן חיים

קודם כל התחלנו עם סלט הבית, סלט מיכלי'ס, סלט אשר מורכב מפטריות ועגבניות שרי מוקפצות, עליו מניחים כתר של קדאיף עם גבינת עיזים. כמובן שאי אפשר בלי מתוקים, בחרנו שלוש מנות מתוך תפריט הקינוחים, עוגת גבינה אפוייה על בסיס בצק פריך, פלז'ר שהוא בסיס של קראנצ' שוקולד בראוניז, קרמל מלוח, קרמו שוקולד מריר ושאנטי שוקולד חלב וסופלה, עוגת שוקולד עשירה במיוחד.
ליקקנו את הכפית והאצבעות, מרקמים מושלמים, איזון טעמים, השאיר לנו טעם של עוד".

מי שמנהלים את המקום הם מיכל ואלי, בני זוג ושותפים שעשו כברת דרך משותפת ומאוד מיוחדת. המסעדה והקונדיטוריה נמצאים תחת כשרות מהדרין בד"ץ.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מיכליס. יח"צ,
מיכלי'ס/יח"צ

שוחחנו עם מיכל, ביקשנו לשמוע עוד קצת על פרוייקט חייה. היא סיפרה לנו: "אנחנו מקפידים לחדש כל הזמן, הקונדיטוריה למשל, כל הזמן שואפת ליצירתיות וחדשנות. הכל נעשה במקום ובעבודת יד, ללא חומרים משמרים, כאשר את הקפה שלנו אנחנו קולים וטוחנים במקום. אני בטוחה שזה עושה את ההבדל, לא עומדים במקום, שומרים על ניקיון וטריות, מפתיעים את הלקוחות מחדש עם טעמים שונים וחדשים, כאשר גם המאכלים הקבועים לא נעלמים, אני לא חושב שהלקוחות יסלחו לי אם אני אוציא מהתפריט את עוגות השמרים או העוגות בחושות".

מסעדת מיכלי'ס נמצאת ברחוב החרט 1 במודיעין.

היינו, טעמנו והתאהבנו, אווירה וטעמים כמו בחו"ל רק ממול.

לבירורים והזמנות: 08-6691000.

אתר הבית

עמוד האינסטגרם

עמוד הפייסבוק

בשיתוף מיכלי'ס, בשיתוף מיכלי'ס
  • עוד באותו נושא:
  • מסעדה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully