וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו את השווארמה המושלמת ללא גלוטן בנס ציונה

בשיתוף שווארמה שמש, בשיתוף שווארמה שמש

19.12.2019 / 15:52

גם לחולי צליאק מותר להנות ממנת שווארמה - ואת הבעייה הזו בדיוק פתרה שווארמה שמש אליה נוהרים מכל רחבי הארץ

שווארמה שמש. יח"צ,
שווארמה שמש/יח"צ

בצוות המומחים עוד מעט סוגרים שנה שבה עברו בכל מקום אפשרי בארץ, על מנת למצוא את המקומות בהם מעניקים לשווארמה את הכבוד הראוי לה. בהמלצת מפיקות המערכת אשר מתגוררות בראשון לציון, הגענו דווקא לנס ציונה, לשווארמה שמש ישפרו סנטר, כל ה"ראשל"צים" נוסעים לאכול שם, הן סיפרו לנו, לכן שלחנו צוות מיוחד גם אנחנו ואלו הם הרשמים שלהם.

הגענו לשווארמה שמש והמקום היה עמוס בקליינטים, חלקם עומדים עם פיתות ביד, חלקם יושבים במקומות המיועדים, באוויר אפשר היה להרגיש איך כולם מתענגים על כל ביס וביס.

תפסנו שיחה עם אחד הלקוחות, שמואל רצבי, בן 54 מרחובות. הוא סיפר לנו: "אני נהג הסעות וטיולים בכל רחבי הארץ, הייתי כבר בכל מקום אפשרי וטעמתי אוכל ובעיקר שווארמה בכל חור, לא מצאתי אף מקום שמתקרב לאיכות הבשר שיש פה, כמה כיף לי שזה במרחק נסיעה של כמה דקות ספורות מהבית".

שווארמה שמש. יח"צ,
שווארמה שמש/יח"צ

מבירור שלנו עלה כי שווארמה שמש הוא מוסד פעיל בנס ציונה כבר 35 שנה, קודם לכן היה פעיל ברחוב ויצמן, ב 20 השנים האחרונות אפשר למצוא את השווארמה שלהם בישפרו סנטר, מתחם קניות הגדול ביותר בנס ציונה.

מי שמנהלים את המקום הם עופר אילן, הבעלים, והבת ליפז שלקחה את המושכות לפני כשנתיים והקפיצה את המקום, גם בזכות תוספת שהיא שובר שיוויון לעומת מקומות אחרים, מנת שווארמה ללא גלוטן.

שוחחנו עם ליפז וביקשנו לשמוע על כך, היא סיפרה: "אני יודעת עד כמה שווארמה זה מאכל עממי אהוב, הרגשתי שזה לא יהיה הוגן שחלק לא קטן באוכלוסיה לא יכול ליהנות ממנו, לכן עלה לי רעיון והקמנו עמדת שווארמה ללא גלוטן, מנה בריאה שלא מאבדת את הטעם. בזכות זה קיבלנו פרסום גדול בקבוצות פייסבוק שונות של חולי צליאק, ומגיעים אלינו לאכול אנשים מכל רחבי הארץ, שהתגעגעו לטעם השווארמה אבל לא יכלו לאכול אותה, אנחנו פתרנו עבורם את הבעיה הזו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שווארמה שמש. יח"צ,
שווארמה שמש/יח"צ

בחנו את המקום מכף רגל ועד ראש ומצאנו מקום מצוחצח ונקי, שירות לבבי ומהיר, כך שכל הרעבים לא צריכים היו להמתין זמן רב עד שבחרו לעצמם את אחד משלושת סוגי השווארמה שיש במקום, בשר פרגית, עגל והודו.

ביום העצמאות האחרון, שווארמה שמש החליטו לפנק את כל החיילים אשר הגיעו אליהם עם מדים ב"יום חינם", זה אומר שכל חייל במדים קיבל מנה שווארמה מפנקת כולל שתייה בחינם! באותו יום חולקו מעל ל-1,000 מנות. כזה פינוק וכזו אהבה לחיילים המדהימים שלנו, לא ראינו.

הצצה בתפריט גילתה לנו שניתן להזמין גם שיפודים של פרגית, קבב, כבד, חזה עוף, לבבות ואפילו פלאפל, המחירים כולם הוגנים ביותר.

בין לבין שירות המשלוחים היה בפעולה מתמדת, היתה זו שעת צהריים וזה אומר שעשרות בתי עסק בסביבה עשו הזמנות לשווארמה שתגיע עד לדלת המשרד.

אם גם אתם תקועים בעבודה או סתם כשרוצים להתפנק בבית ומתחשקת לכם מנה גדולה, חמה ועסיסית, ניתן להוריד את האפליקציה שווארמה שמש, גם באפסטור וגם באנדרואיד. זה מספר הטלפון להזמנות: 08-9389609.

שאלנו את ליפז, "אחרי שכבשתם את נס ציונה והסביבה, מה הלאה?" היא סיפרה, "אני חושבת איך להגדיל ולהרחיב את העסק, פתיחת סניפים נוספים בהחלט עומדים על הפרק".

את המסע שלנו בעקבות בתי עסק לשווארמה סיימנו בגדול, באחד המקומות הכי טובים, נקיים וטעימים שמצאנו, שווארמה שמש, אנחנו מורידים את הכובע.

כשר בהשגחת הרבנות נ"צ.

שעות פתיחה א-ה 11:00-22:00

שישי 11:00-14:30

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

בשיתוף שווארמה שמש, בשיתוף שווארמה שמש
  • עוד באותו נושא:
  • שווארמה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully