וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסעדה האיטלקית המשוגעת של חדרה

בשיתוף פסטה לוקו, בשיתוף פסטה לוקו

19.12.2019 / 15:11

פסטה לוקו היא מסעדה חלבית כשרה אשר מהווה שינוי בנוף הקולינרי של העיר חדרה והסביבה. המסעדה הוקמה מתוך תשוקה אמיתית לבישול וטעמים של המטבח האיטלקי, כאשר מי שמנצחים על המקום באהבה הם זוג אוהבים בעצמם, עדי וגלעד וזנה, כאשר גלעד מכהן כשף של המסעדה

פסטה לוקו. דוד דהן,
פסטה לוקו/דוד דהן

המיקום החדש של המסעדה שעברו אליו לאחר 4 שנים העניק את היכולת לבנות מקום מודרני עם נגיעות אותנטיות לארץ המגף. אפשר להרגיש ולהריח את איטליה באוויר, בנוסף לחלל הפתוח ניתן לצפות בעמדת הטאבון האיטלקי, שיובא במיוחד מאיטליה.

הרצון העז של עדי וגלעד לחבר בין אהבה לאוכל ואנשים, גרם להם להשאיר את החלל בין המטבח לבין אזורי הישיבה פתוח, כך שכל לקוח יכול לצפות בתהליך המרתק של הכנת המאכלים, בדיוק כמו בתכניות אוכל טלוויזיוניות.

עדי סיפרה לנו על מהות השם של המסעדה, "נהוג לומר על טבחים שהם קצת משוגעים, כך עושים אוכל טוב יותר. פסטה לוקו מתייחס לאנשים שמכינים את הפסטה ולא רק לפסטה עצמה".

מנת הדגל של המסעדה היא מנה מיוחדת מתחלפת, תלוי בשיגעון של גלעד באותו היום, פסטה מיוחדת עם רוטב מתחלף.

פסטה לוקו. יח"צ,
פסטה לוקו/יח"צ

שאר התפריט של פסטה לוקו מציע מעל 50 מנות פסטה שונות, כולל מנות בריאות, פסטה מקמח מלא, פסטה/ניוקי ללא גלוטן, בנוסף למאפים ופיצות אשר מכינים אותם מחומרי גלם מגוונים ואיכותיים בטאבון שהגיע במיוחד מאיטליה.

הקהל הטבעוני לא מקופח, עבורם נבנה תפריט מיוחד הכולל בתוכו מספר מנות של פסטה, רביולי, ניוקי ללא גלוטן מגבינה טבעונית לפיצה ומאפים, מנות ללא מוצרים אלרגניים.

הביקורות באתרי האינטרנט השונים מפרגנים. בדף הפייסבוק של המסעדה כתב אחד הלקוחות, איתן מילמן: "מישהו המליץ לי פעם על הפסטה לוקו והיום נכנסתי לאכול שם. אם אני אזכור מי זה היה אני אזמין אותו לארוחת צהריים כהכרת תודה. הפסטה שאכלתי היתה פשוט מושלמת והטירמיסו היה נהדר. היחס של גלעד ועדי חם ואישי לכל לקוח שישב במסעדה, בקיצור כשמדובר באיטלקי אני כבר יודע לאן אני הולך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פסטה לוקו. יח"צ,
פסטה לוקו/יח"צ

הקהל במקום מגוון ביותר, חבר'ה צעירים שנהנים להכיר מטבח איטלקי אמיתי מהו, משפחות שמגיעות לחגוג אירוע משמח, קהל בוגר שמגיע לארוחה טובה עם כוס יין, מקום בילוי לכל דבר ולא רק לאכול וללכת.

על תפיסת העולם שלה ושל גלעד, עדי סיפרה לנו, "שירות טוב מבחינתנו זה משהו בסיסי. חשוב לנו שאנשים שבאים לכאן ירגישו שהם באים להתארח, הם נכנסים לבית שלי, הם לא סועדים אלא אורחים. מעבר להגשה של אוכל טעים, טרי ועשיר בטעמים, חשוב לנו הקשר עם הלקוחות. זו החוויה הייחודית, אנחנו מגישים מאכלים איטלקיים אותנטיים עם אווירה איטלקית חמימה ומחבקת".

בפסטה לוקו מקפידים על שבמשך השבוע יהיו מנות ספיישלים וכמו כן מציעים ארוחות עסקיות במחירים 46₪ ו56₪, זה חלק מהדרייב לעשות ולהכין אוכל איטלקי מגוון, לתת לו במה כך שכולם יהיו סקרנים לטעום.

ניתן להזמין את המסעדה לאירועים פרטיים וכדאי לעקוב אחר סדנאות בישול אשר מתנהלות במקום גם כן.

פסטה לוקו ממוקמת ברחוב הלל יפה 20 בחדרה.

שעות הפתיחה של המסעדה הם בימים ראשון עד חמישי בין השעות 10:30 - 22:00.

בנוסף ישנו שירות משלוחים (בתוספת תשלום) לכל האזור, כולל גבעת אולגה, עין הים, איזור תעשייה חדרה ועמק חפר.

לבירורים והזמנות: 04-6936305.

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

אתר הבית

בשיתוף פסטה לוקו, בשיתוף פסטה לוקו
  • עוד באותו נושא:
  • פסטה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully