וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרת שיער בלייזר - ללא כאב -בקליניקה של מור בראל

בשיתוף מור בראל, בשיתוף מור בראל

19.12.2019 / 14:33

תופעות הלוואי והכאב האפשרי הרתיעו רבים מהסרת שיער בלייזר. כעת טכנולוגיה חדשה מאפשרת טיפולים יעילים לכל סוגי העור וללא כאב

הסרת שיער בלייזר קליניקה. עידן גרוס,
הסרת שיער מור בראל/עידן גרוס

הסרת שיער בלייזר היא טכנולוגיה מוכרת, הנמצאת בשימוש כבר שנים רבות. נשים וגברים רבים ברחבי העולם, בוחרים להשתמש בהסרת שיער בלייזר, כדי לחסוך מעצמם את הצורך במריטת שיערות כואבת לעיתים תכופות, או להשתמש בסכיני גילוח, הפוצעים את העור וגורמים להופעת זיפים קשים ומגרדים.

אחרים, חוששים מהכאב העשוי ללוות את התהליך או מתופעות לוואי אחרות ונמנעים מהשימוש בטכנולוגיה, אך מחקרים מגלים, שככל שהטכנולוגיה מתקדמת ומתפתחת, כך נעלמות תופעות הלוואי המוכרות והמרתיעות. גם בקליניקה של מור בראל בראשון לציון, אפשר ליהנות מהסרת שיער בטוחה ונוחה, המותירה תוצאות ברמה גבוהה לאורך זמן. אז איך זה עובד?

יתרונות השימוש בהסרת שיער בלייזר - טכנולוגיה חדישה לעומת טכנולוגיה ישנה

1. מכשירי לייזר ישנים, הנמצאים עדיין בשימוש בשוק, מאלצים את המשתמשים לערוך סדרת טיפולים ארוכה, עם הפסקות של חודשיים בין טיפול לטיפול ואי אפשר להשתמש בהם בחודשי הקיץ החמים אך המכשירים החדשים, שתופסים את מקומם של המכשירים הישנים, מאפשרים לקצר משמעותית את משך הטיפול בזכות הטכנולוגיה החדישה המפעילה אותם וחוסכים למשתמשים זמן רב ותופעות לוואי מיותרות.

2. בעבר, מטופלים שבחרו בהסרת שיערות בלייזר, היו סובלים מכאבים, בגלל השימוש בטכנולוגיה מיושנת. כיום, לעומת זאת, המכשירים החדשים, עושים שימוש בטכנולוגיה חכמה, המאפשרת למכשיר לקרר את האזור המטופל בזמן הסרת השערות ומפעילה בקרת טמפרטורה במקביל - כדי לוודא שלא ייווצר מצב של חימום יתר, הגורם לכאב.

3. הטכנולוגיה הישנה של טיפולי לייזר להסרת שיער לא אפשרה לטפל בבעלי עור כהה. לעומת זאת, המכשירים החדשים הם בעלי טכנולוגיה של גלי לייזר באורכים שונים, המתמקדים בעומקים שונים של הרקמות ומאפשרים הסרת שיער לכל סוגי העור ולכל צבע עור.

4. אותה הטכנולוגיה המיושנת שמנעה מבעלי עור כהה לקבל טיפול הסרת שיער בלייזר, מנעה בעבר גם מבעלי עור בהיר ליהנות מהטיפול היעיל. אך כאמור - כיום הטכנולוגיה פועלת באופן שונה ומאפשרת להעניק טיפול הסרת שיער בלייזר לכל אחד ולכל אחת, עם כל סוגי השיער ובכל צבע שיער.

5. הסרת שיער בלייזר לילדים - לחלק מכם זה אולי נשמע קיצוני, אבל יש ילדים, או בעיקר ילדות, שסובלות משעירות יתר, מה שעלול להוביל להצקות בבית הספר ולעוגמת נפש לא קטנה. הטכנולוגיה הישנה של הסרת שיער בלייזר לא התאימה לילדים ולכן נאסר השימוש מתחת לגיל 18, אך כיום, אפשר למצוא מכשירי לייזר ברמה גבוהה, העושים שימוש בטכנולוגיה חדישה וחכמה, שיש להם יתרונות רבים ורק אחד מהיתרונות האלה, הוא רמת הבטיחות הגבוהה של המכשיר, המאפשרת להעניק טיפול כזה גם לילדים, או בני נוער.

הסרת שיער בלייזר קליניקה. עידן גרוס,
הסרת שיער מור בראל/עידן גרוס

איך פועלת הטכנולוגיה החדשה להסרת שיער בלייזר?

מכשיר הסרת שיער בלייזר, העושה שימוש בטכנולוגיה חדישה וחכמה, נמצא בשימוש בקליניקה של מור בראל והוא פועל באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם:

- ידית קרח - רכיב המאפשר לשמור על טמפרטורה נמוכה בעת הסרת השיער בלייזר ומעניק טיפול נטול כאבים.

- פעולה מהירה - המכשיר החדשני פועל במהירות של 20 פעימות בשנייה ומאפשר הסרה מהירה של השיער, ביעילות האופיינית למכשירי הלייזר, אבל גם במהירות, המושגת בזכות הפיתוחים הטכנולוגיים של המכשור החדש.

- מתאים לכל סוגי השיער, לכל סוגי העור ולכל הצבעים - כאמור - המכשור החדש מאפשר שימוש גם למי שלא יכלו להיעזר בו בעבר - בעלי עור כהה, או בהיר, בעלי שיער דק, או עבה, בהיר, או כהה - כולם יכולים לקבל טיפול יעיל עם מכשיר מתקדם וחדיש.

- בטיחות - מכשירים החדישים מאפשרים מתן טיפול בטיחותי, נטול כאבים ויעיל - בזכות מהירות ההפעלה של המכשיר, התרמוסטט השומר על טמפרטורה נמוכה וקבועה ורכיב המקרר את המקומות המטופלים.

- קיצור אורך הטיפול - בזכות המהירות והיעילות שבה פועל המכשיר החדש, אין צורך בתקופות המתנה ארוכות בין טיפול לטיפול וגם הטיפולים עצמם מתרחשים במהירות רבה. בנוסף - מכיוון שהטיפול אינו גורם לכאבים, כמו בעבר, ניתן לסיים אותו במהירות ולטפל באזורים גדולים בכל פעם.

מה עוד חשוב לדעת על הסרת שיער בלייזר עם המכשור החדיש?

- הטכנולוגיה העדכנית ביותר, שנמצאת בשימוש בקליניקה של מור בראל, מעניקה אפשרויות מגוונות ורבות להסרת שיער בלייזר: המכשירים החדישים מאפשרים הסרה של זקיק השערה בעומק העור והנאה מתוצאות איכותיות לטווח ארוך. זאת באמצעות מחט חשמלית, המסירה את שורשי השיער וגם מונעת מהם לצמוח מחדש, כך שאפשר להסיר שיער גם בידיים ובחלקים אחרים של הגוף.

- הטיפול נעשה בעזר שימוש בקרן אינפרה אדומה, השורפת את המלנין הנמצא בשורש השערה ומונעת ממנו לצמוח שוב.

- קרני הלייזר משמשות גם הן לשריפה של זקיק השערה, אך יתרונן בכך, שהן מאפשרות שימוש יעיל בכל סוגי העור, בכל סוגי השיער וברמת בטיחות גבוהה.

- המכשור החדיש מאפשר בחירה והתאמה של הטכנולוגיה הרלוונטית לטיפול שאתם צריכים ומעניקה לכם טיפול מלא, מותאם אישית ומשביע רצון.

הסרת שיער בלייזר קליניקה. עידן גרוס,
הסרת שיער מור בראל/עידן גרוס

הסרת שיער בלייזר בראשון לציון בקליניקה של מור בראל

לסיכום - גם בתחום הסרת שיער בלייזר, הטכנולוגיה מאפשרת שינויים מרחיקי לכת, שיפורים ושדרוגים מדהימים וכיום ניתן לבצע טיפולי הסרת שיער בלייזר, באופן שלא היה אפשרי בעבר.

המכשירים החדישים והמתקדמים הקיימים כיום בשוק וגם בקליניקה של מור בראל, מעניקים למטפלים ולמטפלות אפשרות להסיר שיער בלייזר במהירות, ללא כאבים מיותרים, לשמור על זמני טיפול קצרים ועל רמת בטיחות גבוהה - המאפשרת להעניק הסרת שיער בלייזר גם לילדים ובני נוער.

בקליניקה של מור בראל עושים שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר הקיימת בשוק כיום ומאפשרים לכל אחד ולכל אחת לעמוד במודל הנהוג של עולם היופי בימינו - גוף חלק וללא שערות - לאורך זמן.
עבור כל אישה המסירה שיער באופן קבוע, או גבר השומר על מראה מטופח וחלק, מודל היופי ניתן להשגה, בצורה בטיחותית, נוחה, קלה ויעילה.

הסרת שיער בלייזר בראשון לציון מאפשרת לכם לעמוד בסטנדרטים שלכם ושל החברה ולהרגיש יפים, מטופחים ואסתטיים באופן קבוע.

קוסמטיקה רפואית - להתפנק בקליניקה של מור בראל

מור בראל היא קוסמטיקאית רפואית מוסמכת, המעניקה בקליניקה שלה מגוון טיפולים קוסמטיים, המאפשרים מענה למגוון צרכים, תוך שימוש באמצעים מתקדמים ומעודכנים.
הקליניקה מציעה מרחב נעים ומזמין, טיפולי קוסמטיקה רפואית ממטפלות מוסמכות, שמתאימות את הטיפול לפי סוגי העור ומצב העור שלכם.

מור בראל היא קוסמטיקאית רפואית בעלת תואר D.M.A, המקפידה על הענקת יחס אישי למטופלי הקליניקה, עובדת מול מיטב היצרנים של חומרים קוסמטיים ורפואיים בישראל ומקפידה לעבוד עם המכשירים המתקדמים והטובים ביותר לטיפולים השונים - כדי שתהנו מהטיפול ותצאו ממנו מרוצים.

בין היתר, תוכלו לקבל בקליניקה של מור בראל:

- טיפול פילינג יהלום עם ניקוי עמוק.

- טיפול פנים אנטי אייג'ינג בשילוב מזותרפיה

- לק ג'ל, מניקור, פדיקור

- עיצוב גבות

- מגוון טיפולי פילינג וטיפולים לאקנה

- יום פינוק לכלה, הכולל: טיפול פנים, עיצוב גבות, פדיקור רפואי, מניקור ג'ל.


רוצים לקבוע פגישה, או להתייעץ לפני הגעה לטיפול?
צרו קשר: 052-691-72-78
או חפשו מור בראל בגוגל

בשיתוף מור בראל, בשיתוף מור בראל
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully