וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך היעילה לבחירה של חברת ניקיון בתל אביב.

בשיתוף טופ פוליש, בשיתוף טופ פוליש

19.12.2019 / 13:56

אחד מחברי צוות המומחים שמתגורר בתל אביב הודיע לנו שהוא עומד לעבור דירה וביקש לדעת אם מישהו יכול לתת לו מספר טלפון של חברת ניקיון אמינה בתל אביב. בדקנו

מכשיר לניקוי שיש. ShutterStock
ניקיון/ShutterStock

עד כמה שזה נשמע מובן מאליו - למצוא חברת ניקיון בתל אביב, אף אחד מאיתנו לא ידע לנפק מספר טלפון מתאים לאחד מחברי הצוות שחיפש חברה מתאימה לרגל מעבר דירה. לכן החלטנו לעשות בדיקה מקיפה בעניין. בדקנו עשרות חברות ניקיון בתל אביב ובנינו מדרג לפיו קבענו את טיב החברות.

הצבנו שני פרמטרים עיקריים אשר ניתן לבדוק אותם בקלות באינטרנט, תיק עבודות ופרוייקטים לצד המלצות ולקוחות מרוצים. הבדיקות שערכנו העלו את השם טופ פוליש פעם אחר פעם כאחת מחברות הניקיון הבולטות בתל אביב.

מגוון העבודות שלה כולל מטרייה רחבה - ניקיון משרדים ובתים בתל אביב, פוליש לרצפה, ניקוי שטיחים, ניקוי ספות ועוד. כחלק מהבדיקה, הגענו למספר לקוחות של טופ פוליש וביקשנו לשמוע מהם חוות דעת.

אורנה דמתי, תושבת תל אביב סיפרה לנו: "חברה של מקצוענים. רכשתי דירה ביד אליהו עבור הבת שלי, לאחר הפינוי, ראיתי שהיא מזוהמת בצורה מחרידה, כאילו הדיירים שגרו שם לא העבירו קודם לכן סמרטוט רצפה או מטלית על השיש במשך שנה. חברה המליצה לי על טופ פוליש, לא היה נעים לי שהם יראו איזו עבודה מחכה להם אבל הם לא התרגשו, הרגיעו אותי ואמרו לי, גברת, לכי לשתות קפה ולנוח מספר שעות, אנחנו נשמיש את הדירה כמו חדשה וכך הם עשו. לאחר מכן הבית הבריק והריח כאילו יצא מהניילון, גם המחיר היה הוגן, לפועלים השארתי טיפ יפה, הם היו שווים כל אגורה".

למה לא לנקות לבד?

שוחחנו עם אחד השותפים בחברת טופ פוליש. שאלנו אותו, מדוע לנו לקחת חברת ניקיון בתל אביב לאחר מעבר דירה או משרד ולא לנקות לבד? הוא הסביר: "כאשר נכנסים לדירה חדשה או לאחר שיפוץ, כנ"ל לגבי משרדים, יש חשיבות עצומה למכת הניקיון הראשונה, היא הקריטית. לא פעם אומרים לי לקוחות שלא בטוחים, אנחנו נעביר סמרטוט בין התריסים וזה יעשה את העבודה, אבל אני מוכיח להם שיש הבדל עצום בין יד של בן אדם שמעבירה סמרטוט לבין מכשיר לחץ אוויר אשר מגיע לפינות ולחורים הכי קטנים ומנקה כל גרגיר של אבק ולכלכוך. אם לא מנקים ביסודיות בפעם הראשונה, לאחר מכן אי אפשר לתקן, אלא חיים ונושמים את הלכלוכים הקטנים הללו שממשיכים להצטבר".

הדברים לא מסתיימים רק במסילות התריסים, אלא בניקוי, הברקה ופוליש של הרצפות, ארונות, בתי שימוש ומקלחות וכל פינה אשר צריך להשמיש על מנת להפוך את הבית לאזור מגורים ראוי.

ניקיון משרדים, הפנים של בית העסק

מה בנוגע לניקיון משרדים בתל אביב, הרי שם אין מקלחות וגם לא נשארים לישון. קיבלנו הסבר מבעלי החברה גם בנוגע לשאלה הזו: "המשרד הוא כמו בית שני, לפעמים מעבירים בו יותר שעות במהלך היום מאשר בבית. כאשר עושים מעבר ונכנסים למשרד מרוהט, חשוב מאוד לעשות ניקיון של ספות, שטיחים ושאר רהיטים, בטח ובטח בתי השימוש, בכל זאת ישבו שם אנשים אחרים קודם לכן. מעבר להיגיינה, הפנים של המשרד הם פני העובדים, חשוב לתת להם את ההרגשה המכובדת, שיהיה להם נעים לשהות במקום בלי תחושה של הזנחה, כנ"ל לגבי פגישות עם אנשי עסקים ולקוחות אשר מגיעים, הרושם הראשוני הוא קריטי ומקום נקי משדר אמינות והצלחה".

אם גם אתם נמצאים לפני מעבר דירה או משרד בתל אביב, חסכנו בשבילכם את שלב החיפושים, טופ פוליש קיבלה מאיתנו את תו התקן כחברת ניקיון אמינה, יעילה ומקצועית.

בשיתוף טופ פוליש, בשיתוף טופ פוליש
  • עוד באותו נושא:
  • ניקיון
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully