וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האינסטלטור של חיפה והקריות

בשיתוף תרמי ליין, בשיתוף תרמי ליין

19.12.2019 / 12:18

עשינו משאל רחב לגבי זהות אנשי המקצוע המובילים בצפון הארץ והיום אנו חושפים חלק ראשון מהתוצאות. תרמי ליין אינסטלציה ושיפוצים בבעלות ג'ימי חורי מובילה בקטגוריה שלה

תרמי ליין. יח"צ,
תרמי ליין/יח"צ

ערכנו משאל רחב במטרה למצוא את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחומם בצפון הארץ. חילקנו את המשאל לתתי קטגוריות ואחת הקטגוריות הייתה - אינסטלציה ושיפוצים.

חיפשנו עסק שפועל בכל הזירות: כל עבודות האינסטלציה, שיפוץ חדרי אמבטיה, איתור נזילות ופיצוצי מים תת קרקעיים, ביצוע עבודות בתשתיות ביוב, טיפול בסתימות שנגרמות כתוצאה מחדירת שורשים לצנרת או קריסת קווי ביוב, תחזוקת מערכות כיבוי אש, התקנת דודי שמש או חשמל, התקנת כלים סניטריים ועוד. בקיצור חיפשנו מנהל מערכות אינסטלציה מוסמך.

ג'ימי חורי הומלץ על ידי עשרות נסקרים המכירים אותו כבר כ-20 שנה. אחרי שעבד במשך שנים כשכיר בתחום וצבר ניסיון, עבר הסמכות שונות של חברות המובילות בתחום, כגון SP וחוליות. ג'ימי הפך לעצמאי בשנת 2011 ולפני כשנתיים העסק הפך לחברה בע"מ.

תרמי ליין. יח"צ,
תרמי ליין/יח"צ

מדובר במומחה מוסמך לעבודות אינסטלציה וביוב. הוא צויין לשבח בשל כמה פרמטרים: אמינות, שירות מקצועי ומקיף, הוגנות, אנושיות, זמינות גבוהה, עמידה בלוחות זמנים והקפדה על עבודה איכותית. לקוחות ציינו שג'ימי פועל בשקיפות מלאה ונותן הסבר מפורט לכל לקוח טרם ביצוע העבודה בסבלנות ובסובלנות.

החברה משתמשת במיכשור חדשני והמתקדם בתחום לאיתור תקלות ומתן פתרונות מהירים, יעילים ומקצועיים. העסק הומלץ על ידי מפעלים רבים, מוסדות ממשלתיים ולקוחות פרטיים.

לקוחות קבועים ציינו את העבודה המקצועית, המוניטין הרב, השירות המקצועי ואדיב בתחום האינסטלציה וביוב והשימוש בטכנולוגיה מתקדמת. צויין לשבח היחס האישי, המחויבות ללקוחות, היצירתיות, רמת השירות המקצועית, האמינות והנכונות לעזור. לדוגמא: מתן הנחות ומחירים סמליים ונוחים לקשישים, ניצולי שואה, נכים וכיו"ב.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
תרמי ליין. יח"צ,
תרמי ליין/יח"צ

המחיר הידידותי צויין שוב ושוב.

בסל השירותים של החברה נמצאים: ציוד מתקדם למיפוי תשתיות אינסטלציה או ביוב. איתור נזילות חיצוניות ופיצוצים תת קרקעיים באמצעות גז או מכשיר אקוסטי (הפועל על גלי קול/ סאונד). איתור נזילות בתוך מבנים באמצעות מצלמה תרמית או בעזרת חומר זרחני. צילום קווי ביוב ומרזבים במצלמה אופטית סיבים ועוד. התרשמנו שלחברה יש את היכולת לאתר כל תקלה הקיימת בתשתיות האינסטלציה או הביוב ולבצע כל תיקון שיידרש במהירות, במקצועיות ובהתאם לתקן הישראלי.

בעל החברה הוסיף ואמר: "כבוד הוא לנו להיות בין אנשי המקצוע המובילים בצפון. המטרה שלנו היא לתת מענה לכל בעיה או להקים תשתיות חדשות בהתאם לדרישת הלקוחות, עד לרמת גימור מושלמת ותקינות מקיפה. אנחנו מאמינים ודוגלים בקשר אישי וישיר עם הלקוחות שלנו, אשר נהנים מעבודה מקצועית ותקנית, מכל הלב, ממתן אחריות על העבודה לטווח ארוך במיוחד. בסופו של דבר לקוחות מרוצים הם המפתח להצלחה שלנו".

ליצירת קשר:

052-6132016

054-5444789

04-7799050

אתר הבית

עמוד הפייסבוק

בשיתוף תרמי ליין, בשיתוף תרמי ליין
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully