וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללמוד לעשות קעקועים ולהתקעקע תחת מטרייה אחת

בשיתוף ארט מג'יק טאטו, בשיתוף ארט מג'יק טאטו

19.12.2019 / 12:03

אם עד לפני מספר שנים היו עוד מי שראו בקעקוע כעל השחתה מיותרת של הגוף או סממן של אנשי פשע, בזמננו זה נהיה תרבות של אומנות, ומזהים בקעקועים גם סממנים הקשורים לנפש האדם, והתבטאות של אישיות האדם דרך קעקועים

אולגה פנריר. יח"צ,
אולגה פנריר/יח"צ

אולגה פנריר עשתה לעצמה שם של אשת מקצוע מובילה בתחום הקעקועים בישראל. עם ניסיון של 12 שנה, היא מנווטת שני סניפים מרכזיים הנוגעים לתחום.

הראשון, סטודיו בשם ,Art Magic Tattooהסטודיו נמצא במרכז ראשון לציון כאשר עובדים בו כ-8 מקעקעים ותיקים בתחום. הייחודיות שלו באה לידי ביטוי בכך שניתן בו בין היתר גם להוריד קעקוע מהגוף. תהליך הסרת קעקוע נעשה לאחר אבחון של הציור, לאחריו נערכת שיחה בה מספרים ללקוח על סיכויי ההצלחה של ההסרה על מנת שהוא יוכל להחליט באופן סופי. הדבר נעשה בשיתוף פעולה עם חברת Tulip Tattoo אשר יושבת בצוותא במקום.

כמות המקעקעים בסטודיו מעניקה זמינות ושירות מהיר לכל הלקוחות. לכל מקעקע יש פינה משלו כך שיכול להעניק לכל לקוח או לקוחה 100% תשומת לב ולעמוד בכל סגנון ובקשה.

אולגה פנריר. יח"צ,
מכללת מקעקעים/יח"צ

אולגה מספרת על ההתנהלות בסטודיו מבחינת חלוקת העבודות: "המקעקעים שלנו מתמחים בסגנונות שונים, לכן אם יגיע לאחד מהם לקוח עם בקשה לקעקוע בסגנון שהוא לא בקיא בו במאה אחוז, הלקוח יעבור למקעקע המתאים לו ביותר. אצלנו המקעקעים מתחלקים בעבודה ולא רודפים אחריה, הכל על מנת שהלקוחות יהיו סופר מרוצים".

בזכות השם הטוב של אולגה ודרישה של מקעקעים בעלי ניסיון, גם כאלה המעוניינים להיכנס לתחום, היא החליטה לפתוח סטודיו שני New Age Art , שהוא גם המכללה ללימוד אומנות הקעקוע, שנמצא ברמת גן. במכללה מציעים שני מסלולים: הראשון לאנשים ללא שום ניסיון התחלתי, השני למקעקעים אשר כבר עובדים בתחום אך מעוניינים להתמקצע עוד יותר.

אולגה גאה בעובדה כי מאחורי המכללה יש כבר 4 מחזורים אשר הוציאו לשוק בוגרים ומקעקעים חדשים, חלקם כבר הספיקו לפתוח מקומות משלהם וחלקם עובדים ביחד עם Art Magic Tattoo/ New Age Art (בשני הסניפים, ראשל"צ ור"ג). "אני מרגישה סיפוק ענק לראות תלמידים מתפתחים ושהתחום באמת משגשג ומתרחב מיום ליום".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אולגה פנריר. יח"צ,
הסרת קעקועים/יח"צ

ניקיון ואסתטיקה חשובים לאולגה במיוחד, זה עניין של נראות ובריאות היא מספרת. לכן שני הסטודיואים מוברקים באדיקות, אין חריגות בסטריליות אצל המקעקעים שלה.

אולגה הסבירה לנו: "בכל בוקר הסטודיו עובר ניקיון ושטיפה באופן קבוע והדברים נכונים גם בסוף יום עבודה. זה בעצם אחד מהדברים החשובים ללקוח, שהסטודיו שעושה לו את הקעקוע יהיה נקי וסטרילי על מנת להרגיש בטוח, לקוח בטוח הוא לקוח שיחזור לעשות קעקוע נוסף".

למעוניינים לעשות קעקוע או מי שמבקש להיכנס לתחום בתור איש מקצוע לכל דבר, ולמעוניינים גם להסרת קעקועים מגופם, עכשיו יש לכם לאן לפנות.

לבירורים לגבי שני הסטודיואים של אולגה אפשר ליצור קשר טלפוני במספרים: 052-4494346 סטודיו/ Art Magic Tattoo

054-3053704 מכללה/New Age Art

052-6767903 הסרת קעקועים/ Tulip

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף ארט מג'יק טאטו, בשיתוף ארט מג'יק טאטו
  • עוד באותו נושא:
  • קעקועים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully