וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודיו לכושר גופני שונה לגמרי בנוף המקומי

בשיתוף סטודיו מושיקו אהרון, בשיתוף סטודיו מושיקו אהרון

19.12.2019 / 11:36

המפיקים של צוות המומחים יצאו לשטח על מנת להביא לכם את המקומות הכי טובים בתחום אימוני הכושר האישיים. ההגעה אל סטודיו מושיקו אהרון גרמה לנו לעשות מנוי, מדובר במקום הכי מקצועי ועושה חשק להתאמן בחולון

סטודיו מושיקו אהרון. עדי בבלר,
סטודיו מושיקו אהרון/עדי בבלר

העובדה שאנחנו נמצאים בחודשי החורף הקרים לא צריכה לשנות, על הגוף צריך לשמור ולטפח. נכון, זה לא קל, קשה להתמיד ונוח מאוד "לוותר" לעצמנו, החוכמה הגדולה שמאפיינת את המאמנים בסטודיו מושיקו אהרון בחולון היא שהם מבינים זאת, לכן פיתחו מספר שיטות עבודה גם לימים שבהם פשוט לא בא לנו לצאת מהשמיכה החמה.

כאשר הגענו לביקור מקדים ברשת הסטודיו, ברחוב חנקין 80 בחולון, אי אפשר היה שלא להתאהב בבת אחת. אווירה רועשת וגועשת של מתאמנים בכיף, שאגות של שמחה, אושר וצחוק מילאו את האוויר, זה עשה לחשק לזרוק את הג'ינס ולהצטרף אליהם באותו הרגע. שלא תבינו לא נכון, כולם עבדו קשה, "קרעו את התחת", אבל כאילו רצו עוד ועוד מרוב הנאה.

בסיום אימון של אחת הקבוצות, ביקשנו לשמוע חוות דעת של המתאמנים עצמם. לאחר שהסדירה נשימה, אחת מהם, מיטל זוהר, סיפרה לנו: "אני מתאמנת בחדרי כושר וסטודיואים כבר 10 שנים און אנד אוף, לפעמים נותנת פוש במשך חודשיים או שלושה ואז נחה מספר חודשים, אבל רק פה אני מתמידה כבר שנתיים ברציפות, זה עולם אחר לעומת כל מה שהכרתי קודם לכן.

סטודיו מושיקו אהרון. עדי בבלר,
סטודיו מושיקו אהרון/עדי בבלר

"המקצועיות של המאמנים, הגיוון של האימונים, אף אימון לא דומה לקודמו וזה בדיוק מה שהייתי צריכה, שיפתיעו אותי כל פעם מחדש אחרת אני משתעממת מהר ואז מוותרת. ומעל לכל היחס החם של כולם, רואים שבאמת אכפת להם שאני אתמיד ואצליח לשמור על הגזרה שאני מבקשת, אני לא עוד אחת שעשתה מנוי אלא כמו כל מתאמן אחר, חלק מצוות שעובד קשה למען הצלחה אמיתית בשטח".

מבירור עם אנשי הצוות במקום התברר לנו כי סניף נוסף של סטודיו מושיקו אהרון ממוקמם בחולון גם כן, ברחוב קראוזה 61.

כל סטודיו מורכב מצוות של ארבע כאשר האימונים מותאמים ליחידים אשר מעוניינים באימון אישי, לאימון זוגי ולקבוצות קטנות עד חמישה משתתפים בלבד, זאת על מנת שהמאמנים יוכלו לעקוב באדיקות אחר ההתקדמות של כל אחד. הכל כמובן לפי בקשת הלקוח ואיך שהוא מרגיש נוח על מנת להביא את התוצאות הכי טובות וכמובן, להתמיד.

מי שמנצח על המקהלה הוא כמובן, מושיקו אהרון, הבעלים ומאמן בעצמו. את הסטודיו הראשון הוא פתח לפני קרוב ל 4 שנים ובעקבות ההצלחה פתח סניף שני.

תפסנו אותו לשיחה ושאלנו מה מייחד אותו ממקומות אחרים. הוא סיפר: "עולם הספורט נהיה מסחרי, אבל קודם למסחריות צריך לחשוב איך לתת לגוף את היחס האישי שמגיע לו, זה קודם כל. אצלנו עובדים קשה אבל העבודה משתלמת, גם אם יש שבועות וימים מוצלחים יותר או פחות, המאמנים שלי ואני קודם כל מבינים את הקושי ומעניקים את התמיכה המוראלית האישית לכל מתאמן, קטן עד גדול, כי בלי חיבוק כשצריך, אי אפשר לדרוש מהמתאמנים לתת את כל כולם בזמן הפעילות".

ברגע שעוד קבוצות סיימו להתאמן שמנו לב שמדובר במתאמנים מכל הגילאים, נשים בהיריון, חיילים, חבר'ה מבוגרים, בחורות, צעירים, בדרך עמד לצאת לדרך אימון כושר אישי לילד בן 10.

מושיקו הסביר לנו: "כן, מגיעים אלי גם הורים שמבקשים כי הילד יתאזן מבחינת תזונה ומשקל. זו בעיה שמאפיינת את כל הגילאים ולכן כולם צריכים להתאמן, אין גיל שזה פוסח עליו, זה ערך עליון מבחינתי, לכן מחייב כל מתאמן להישקל ודואג להיות במעקב אחר הגוף שלו, גם אם המטרה היא לא לרדת במשקל ולהיפך".

מושיקו הוא כדורגלן לשעבר ואחת מההתמחויות שלו היא שיקום לאחר פציעה, את הצורך הזה למד על בשרו במהלך הקריירה.

שני הסניפים פעילים ללא הפסקה, מבוקר עד ערב, בין השעות 07:00 עד 23:00, כאשר גם במוצאי שבת חוזרים לפעילות קופצנית ואנרגטית.

ליצירת קשר: 052-7772075

עמוד האינסטגרם

עמוד הפייסבוק

בשיתוף סטודיו מושיקו אהרון, בשיתוף סטודיו מושיקו אהרון
  • עוד באותו נושא:
  • חולון
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully