וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לטייל מחוץ לקופסא

בשיתוף מטיילים מחוץ לקופסא, בשיתוף מטיילים מחוץ לקופסא

19.12.2019 / 11:20

לא כולם מסתדרים עם שגרת החיים השוחקת של עבודה, בית, תשלומים וכו' ולא חייבים לעשות זאת. נופר רונן ובן זוגה יצאו לטיול במזרח והיא הפכה את החוויה למצוע מכניס

טיולים מחוץ לקופסא. יח"צ,
נופר ורומן רונן/יח"צ

עם כל הכבוד למבצעי הכול כלול ולחופשות בטן גב בטוחות, מפנקות וצפויות מראש, אשר יכולות לגמרי לעזור לנו למלא מצברים, לנקות את הראש ולבלות בלי אתגרים מיותרים, לפעמים מה שבאמת נדרשת לנו בחיים - זו הרפתקה. גם בגילאים מבוגרים יותר, חופשה בחו"ל יכולה להיות הזדמנות לצבור חוויות בלתי נשכחות שיחזירו אותנו אל הימים בהם לא היו לנו כל דאגות בחיינו והחיים היו גדולים, מרתקים ומלאי הבטחה לריגושים והפתעות.

זו הייתה בדיוק שאיפתה של נופר רונן כאשר היא ובן זוגה, רומן, יצאו אל הרפתקה משלהם ולאחר שחוו את השינוי הגדול בחייהם על בשרם, החליטו לחלוק אותה עם מטיילים רבים אחרים ולשתף בחוויות הייחודיות, איך לא, באמצעות בלוג וברשתות החברתיות. הבלוג עוסק במסעות הבלתי נשכחים שחוו, במראות ששטפו את עיניהם ובתרבויות אליהן נחשפו. מה שהתחיל כחוויה מעשירה לחיים, התגלה כהזדמנות עסקית אדירה וככישור חיים שראוי שנתוודע אליו.

הבריחה ממרוץ העכברים

לנופר ורומן היה כל מה שכולנו משוועים לו. שניהם עסקו בתחום ההייטק במשרות טובות ונוחות ונהנו מנוחות כלכלית. עם זאת, המתח הרב והשיגרה המייגעת עשו את שלהם ובמהרה התחיל לחוש הזוג כי החיים טומנים בחובם הרבה יותר מעבודה, כסף ותשלום חשבונות. כך מצאו את עצמם בני הזוג לפני 4 שנים, בגיל 30, רוכשים כרטיס טיסה פתוח לתאילנד ללא תאריך חזרה. במשך 7 חודשים תרו בני הזוג את המזרח כולו - מהודו ועד תאילנד ווייטנאם, ובכל יום צברו חוויה מרגשת אחרת.

במהלך הטיול, התחילה נופר לשתף בחוויות הייחודיות שלהם באמצעות הבלוג "מטיילת מחוץ לקופסא" שהקימה. תחילה על ידי קריאה בבלוגים דומים וכתיבה באופן דומה ובהדרגה על ידי פיתוח הסגנון הייחודי שלה. במהרה, סגנון הכתיבה המושך, הסיפורים המרתקים והתמונות עוצרות הנשימה הגדילו את כמות העוקבים ואת שיעור החשיפה של הבלוג בקצב שהלך וגבר.

מתחביב למקצוע

הבלוג , כך הבינה עם הזמן, לא מספק רק בידור ודרך מעניינת להעביר את הזמן. היא נוכחה לדעת כי הבלוג מספק מידע חיוני ורב ערך רחב יריעה על טיולים ייחודיים בחו"ל - המלצות על מוקדי תיירות, מסלולים יוצאי דופן, טיפים לציוד נדרש ובאופן כללי הציעה, כשמו של הבלוג, דרכים לטייל מחוץ לקופסא כמו אטרקציות יוצאות דופן, שווקים מקומיים, פתרונות לינה מעניינית ואפשרות להכיר לעומק את האוכלוסייה והתרבות המקומית, לצד טיולי יוקרה מפנקים.

כאשר מצאה את עצמה נופר בכנס בלוגרים, נוכחה לדעת כי התחביב המהנה שלה יכול להיות מקצוע מכניס ומשתלם ושאלה את עצמה - למה שלא ארוויח מהתשוקה האמיתית שלי?

הדרך הארוכה שעשתה והכישורים הרבים שרכשה זמינים כעת לקהל הרחב באמצעות קורס הבלוגינג אותו היא מקימה בו היא משתפת את הקהל הרחב כיצד להפוך כל תחום עניין שלהם למוקד הדרכה ושיתוף מזמין, פופולרי ורווחי. כוחו האדיר של האינטרנט להפוך כל אחד מאיתנו למדיום תקשורתי מועיל, יכול לסייע לנו למצות כישרונות וכוחות רבים הטמונים בנו ולחלוק אותם עם העולם כולו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

כיצד מפיקים בלוג עם רווח?

עבור נופר, למשל, התחיל התהליך על ידי שיתוף פעולה עם עסקים המספקים סיורים מקומיים שזיהו את הפוטנציאל בתפוצתו הרחבה של הבלוג ובהמשך נרקמו שיתופי פעולה נרחבים גם עם חברות תיירות, מלונות ועסקים אחרים בתחום התיירות. ההכשרה שעברה בצילום מקצועי, בשילוב עם הכשרתה בעריכת ווידאו, בשיווק ובקידום אורגני וניהול רשתות חברתיות, העמידו לרשותן של חברות תיירות מובילות יתרונות רבים שהוסיפו גוון אישי ונגיש יותר לתוכן של הבלוג.

הכוח האדיר ביותר של הבלוג הוא המגע הפרסונלי, אשר שובר את הקירות הנוקשים של החברות המסחריות ומאפשר להן לגשת אל הצרכן מהמקום הקרוב והאישי ביותר, דרך דמותו של הבלוגר התוסס והמעניין, כזה שיש לו פנים, שם ותמונות משפחתיות.

שיטות אלו ורבות אחרות זמינות בקורס הבלוגינג החדש של נופר בו היא משתפת בכל הכישורים שרכשה ב-3 וחצי השנים האחרונות. הידע רב הערך הזה יאפשר גם לך להפוך את תחביביך וכישרונותיך למקורות רווח מהנים ומרגשים אשר יהיה באפשרותך לחלוק עם העולם כולו.

מוזמנים לבקר בבלוג

בשיתוף מטיילים מחוץ לקופסא, בשיתוף מטיילים מחוץ לקופסא
  • עוד באותו נושא:
  • טיולים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully