וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בעונה הקרה: 6 המלצות לחופשה חורפית בצפון

בשיתוף מלונות מטיילים, בשיתוף מלונות מטיילים

18.12.2019 / 16:40

החורף מציע שורה של טיולים ואטרקציות למשפחות בצפון הארץ. הנה מספר הצעות. ויש גם רשת מלונות שתשמח להראות לכם את המקומות השווים ביותר

הצפון. מלונות מטיילים,
צפון הארץ/מלונות מטיילים

המטיילים הישראלים מגיעים אל הצפון בהמוניהם, לפחות בחודשי הקיץ כשהשמש זורחת והמסלולים ירוקים מתמיד. בחורף הם נשארים לרוב קרוב לבית, למרות שגם בעונה הגשומה והקרירה יש שפע של אטרקציות נהדרות לזוגות, למשפחות ולמי שמחפש הזדמנות לחופשה נעימה ורגועה באמת. הנה כמה רעיונות מצוינים בדיוק בשבילכם, ואתם מוזמנים להתחיל לארוז ולצאת לדרך.

1. הרפתקה בראש פינה

אם אתם ממילא צמודים אל הטלפון הנייד, הנה ההזדמנות שלכם להפוך אותו לחלק בלתי נפרד מהחוויה המלהיבה הזו בראש פינה. "הרפתקה בראש פינה" היא אטרקציה מהנה במיוחד המבוססת על סיפור אמיתי: ב-1889 נגנבו כספי הברון וזהו התפקיד שלכם לאתר אותם. בדרך אל היעד יחכו לכם חידות, הולוגרמות ססגוניות וכמובן ביקור במקומות היפים במושבה העתיקה.

2. סדנת בישול בסטודיו מי השף, יסוד המעלה

חופשה טובה כוללת גם אוכל משובח, ואם יש לכם הזדמנות להכין את האוכל בעצמכם, ללמוד כמה מתכונים חדשים וליהנות מזמן איכות עם הילדים, זו בוודאי חוויה מופלאה. בסטודיו ביסוד המעלה תוכלו לבחור בין שפע של סדנאות, לרבות סדנאות בשר, פסטה או סושי, וגם אם בחוץ קר וגשום, בפנים יהיה לכם חמים וטעים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

3. מוזיאון אוצרות בחומה, עכו

בלב החומה המזרחית של עכו העתיקה תמצאו את מוזיאון "אוצרות בחומה", בו מוצגים מאות חפצים עתיקים, פריטי ריהוט מרהיבים ותערוכות מתחלפות. אם תגיעו לקראת חנוכה, למשל, תוכלו לבקר בתערוכת החנוכיות, ולמי שמעדיף הדרכה קצת שונה יש גם אפשרות לצאת לסיור מודרך עם שחקן שיעניק לכם חוויה בלתי רגילה.

הצפון. מלונות מטיילים,
צפון הארץ/מלונות מטיילים

4. תצפית קרן נפתלי

במזרח הגליל העליון, בהרי הנפתלי, נמצא המצפור על שם רמי ברטל. מהנקודה הזו בקרן נפתלי, הנישאת לגובה של כ-510 מטרים מעל פני הים, תוכלו ליהנות מתצפית לעבר עמק החולה. רצוי להגיע לכן בשעות שבן הראות טובה, כמובן, אז תחכה לכם חוויה מיוחדת במינה.

5. שביל הפסגה הר מירון

גם בחורף אפשר לצאת לטיול רגלי, והמסלול הזה קצר ונוח. בהליכה של קילומטר וחצי בלבד (מסלול מעגלי) תוכלו להקיף את פסגת הר מירון, מהגבוהות בישראל, ואם יתמזל מזלכם האזור יתכסה לבן לאחר השלג. חוץ מזה העונה הקרה מאופיינת בפריחה של סחלבים וחלמוניות, וזהו בהחלט אחד המסלולים היפים שיש.

6. נחל ראש פינה

יש מסלולים אליהם כדאי לצאת דווקא כשהטמפרטורות יורדות, ונחל ראש פינה ללא ספק אחד מהם. אם תתחילו אותו מקצה רח' החלמוניות (אתר שיחזור ראש פינה ב-Waze) תוכלו לצאת להליכה נעימה בין עצי הזית, התאנה והשקד, להמשיך אל המעיין ולהתרשם מהפריחה ומהנופים המרשימים של ראש פינה. זהו מסלול נהדר גם לילדים וגם למבוגרים, ואל דאגה, אתם ממש לא צריכים להיות בכושר כדי להשלים אותו.

רשת מלונות מטיילים מציעה לכם להצטרף לטיול לשבת בגליל הקסום בליווי מורה דרך מקצועי.

לאורחי מלונות מטיילים הטיולים ללא עלות ולמטיילים שאינם אורחי המלונות הטיולים בעלות סמלית בלבד.

לריכוז הצעות נוספות למסלולי טיולים בצפון היכנסו לדף.

בשיתוף מלונות מטיילים, בשיתוף מלונות מטיילים
  • עוד באותו נושא:
  • הגליל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully