וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו גלידריה שהפילה אותנו מהרגליים

בשיתוף איגלו בר, בשיתוף איגלו בר

18.12.2019 / 15:04

למרבה ההפתעה, היינו צריכים להצפין עד חיפה על מנת למצוא מקום יוצא דופן בתחום הגלידריות בארץ, אבל אי אפשר היה שלא לעשות מעשה ולבדוק את המקום, לאחר שבמשך תקופה ארוכה קיבלנו עליו המלצות חמות מקיר לקיר

איגלו בר. יח"צ,
איגלו בר/יח"צ

אם אתם חושבים לעצמכם, גלידריה, מה כבר אפשר לחדש? אז יש לנו חדשות בשבילכם, אפשר והמון. משלחת מיוחדת של צוות המומחים נסעה צפונה לאיגלו בר, גלידריה אשר פעילה כבר כעשור ונמצאת בשדרות בן גוריון 36, במושבה הגרמנית בחיפה, אלו הם הרשמים שלהם.

קודם כל המיקום: וואו, השדרה הכי יפה בארץ, מול מקדש הבהאים המהמם ביופיו. כאשר הגענו לגלידריית הבוטיק, המקום היה מפוצץ, כאילו חילקו שם זהב בחינם. הורים, ילדים, חבר'ה צעירים וגם מבוגרים, כולם או שליקקו בהנאה מנות גלידה או שחיכו כמונו בתור.

ניצלנו את זמן ההמתנה על מנת לשאול כמה לקוחות מסביבנו על מה המהומה. אביתר סלע, בן 38, הסביר לנו: "על חיפה והחיפאים יש המון סטיגמות, אבל בכל הנוגע לטעמים ואוכל אנחנו לא פראיירים ולא טועים. אתם יכולים להסתובב בכל חיפה וכל הצפון, לא תמצאו מקום שמגיש כל-כך הרבה טעמים מיוחדים של גלידות ושאר קינוחים, כל אופציה דילקטס. אני פה עכשיו כי הילדים לחצו עלי להביא גלידה במשקל עם כמה טעמים, אבל האמת היא שלא הייתי צריך שהם ישכנעו אותי, זה אני שלא יכול להעביר ערב מול הטלוויזיה בלי טעם גלידה מיוחדת".

איגלו בר. יח"צ,
איגלו בר/יח"צ

רגע לפני שהגיע התור שלנו הצצנו בתפריט. כמו בכל מקום אחר אפשר היה למצוא פה גלידות, יוגרטים ופרוזן יוגורט, אבל הטעמים, אוי הטעמים, היו פה כאלה שגרמו לנו לתפוס את הראש. גלידת אלפחורס, ערק קפה, ויסקי שוקולד, גבינת שרמניה, בייגלה שוקולד, קרמל מלוח ועוד.

כל מנה מושקעת ומוגשת על גבי צלחת מקושטת עם קצפות ורטבי שוקולד איכותיים, כל מנה היתה ענקית, בכזה פינוק ושפע עוד לא נתקלנו.

מי שמנהלים את העסק הם שניים, תומר קליינמן וברדיס שחאדה, הצלחנו לתפוס את תומר לשיחה של כמה דקות וביקשנו ללמוד מה סוד הקסם. הוא הסביר לנו: "המוצרים הם תוצרת ביתית, הכל טרי לאותו יום, בזכות הלקוחות הרבים שלנו יש תחלופה גדולה של כל המנות. בין היתר, הבלילות של האוכל הבלגי והקרפ מיוצרים על פי הידע והניסיון שלנו והכל נעשה באהבה. אני יהודי, שותפתי ערביה, אנחנו גאים לעבוד וליצור ביחד שילוב טעמים ותרבויות".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
איגלו בר. יח"צ,
איגלו בר/יח"צ

מאוד עניין אותנו לקבל פירוט על היוגורט שתפס לנו את העין ואת החך. תומר פירט: "גם היוגורט הוא מתכון שלנו בייצור עצמי, ללא שום חומרים משמרים, הכל טבעי לחלוטין, בצירוף של 30 סוגי תוספות, בעיקר שוקולדים איכותיים מאיטליה ופירות טבעיים וטריים".

חברים, אין פה גימיקים, מצאנו מקום שמעניק את המקום הראוי לתרבות הקינוחים והמתוקים.

אומנם מדובר במושבה הגרמנית, אבל החבר'ה הביאו לחיפה את הגלידה האיטלקית במלוא תפארתה, איגלו בר, אנחנו מורידים את הכובע ואומרים, שאפו!

ליצירת קשר: 04-8525449

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף איגלו בר, בשיתוף איגלו בר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully