וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקום בראשון לציון שהוא הכי יוון שאפשר

בשיתוף קלדרון, בשיתוף קלדרון

18.12.2019 / 14:53

במרכז הטיילת בחוף המושלם של ראשון לציון, פועלת מסעדה בניחוח יווני המזכירה את פיראוס ואתונה. בילינו שם, מטר מהים, וגילינו שהחיים יכולים להיות הרבה יותר יפים ושמחים...

טברנה קלדרון. אלון ליברמן,
קלדרון/אלון ליברמן

הטברנות של יוון קנו את תהילתן בעולם הרחב בזכות יכולתן לשלב מוזיקה נפלאה, אוכל משובח, אלכוהול בשפע ואווירה שעושה לכולנו טוב בלב. את ארוחת הצוות שלנו החלטנו לקיים במקום שכזה. אספנו כמה עשרות המלצות ושמה של מסעדת החוף "קלדרון" חזר על עצמו שוב ושוב.

שלחנו את הנציגה שלנו לבדוק והיא חזרה ודיווחה שבשעות היום מדובר במקום נעים משפחתי עם אווירה מהפנטת ונוף שאין שני לו - הים התיכון. ארוחת הבוקר התגלתה כמפנקת וטרייה מאוד.

אבל אנחנו החלטנו על בילוי בשישי בצהרים, רצינו ממש לחגוג... ומה נאמר לכם? זה היה בילוי שהוכיח שהחיים יכולים להיות יפים, שמחים ועליזים. המוזיקה המשובחת השתלבה בצלילי הגלים ואנחנו רקדנו והשתוללנו בבילוי טברנה שנלקח מתוך אגדות העם של סלוניקי.

לצד המוזיקה שהודגשה במערכת סאונד משובחת, הוגש לנו אוכל יווני אותנטי. אז מה היה לנו שם? טאפאסים יווניים, סלטים טריים, דגים מובחרים, עלי גפן ביתיים, מזטים, בשרים עסיסיים. ובסוף? קינוחים מיוחדים ששטפנו עם אוזו יווני אמיתי.

טברנה קלדרון. עידן גור,
קלדרון/עידן גור

פגשנו במקום מבלים קבועים שסיפרו לנו שבמהלך השבוע המקום פעיל בכמה צורות. בלילות שלישי ורביעי, על מסך ענק משודרים משחקי ליגת האלופות. בחמישי - ליין טכנו משובח עם מיטב התקליטנים המובילים בתחום עד השעות הקטנות של הלילה. בימי שישי משעות הצהריים יש קבלת שבת עם הזמר שלומי ניסן, זמרות ליווי יווניות ועוד הפתעות.

במסעדת החוף הנפלאה הזו "קלדרון" יש גם שעות של שקט מול הים. לעיתים המסעדה מקבלת גוון רומנטי ושקט, מקום מושלם לדייט ראשון או זמן איכות לנשואים.

המפיקה שלנו אמרה שרמת השירות היא גבוהה ויוצאת דופן, הצוות מקצועי ואיכות האוכל מצוינת. לדבריה, האווירה במקום ממכרת וצבעונית. הריהוט והציוד משתנים לעיתים קרובות כדי רענן.

במסעדה מארחים אירועים פרטיים ואירועי חברה עד 150 איש בחורף ועד 350 איש בקיץ.

לדעתנו, גן עדן קסום. נהנינו מכל שניה. "קלדרון" בטיילת חוף ראשל"צ היא הבילוי שלנו מרגע זה!

חוף קלדרון - הטיילת 19 ראשון לציון.

ליצירת קשר: 03-9510081

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף קלדרון, בשיתוף קלדרון
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully